Saavun lentokentälle ja lähden heti etsimään sluttyä.
Näen tämän suuren blondin kampauksen ja juoksen heti sluttyn luo mutta sitten silmääni pistää joku jota en tunne, kuka on tämä mysteeri horo sluttyn vierellä?
"Hary mita sule kulu minu ystava El Börg Eugene tuli mu kanssa ku hanella ei olla yhta raha ni han huora minua ni annan vaha masia ni han sa ostetu desing fake kiina laukuja" slutty selittää huonolla mutta ymmärrettävällä Suomella.
"sepä mukavat mutta ny pojat autoo nii Harry setä vie teidät himaa" sanon pervolla äänellä keräten tuntemattomilta ohikulkijoilta katseita ja yksi huusi että heittää caset tulille koska olen DiSgUstinGGG vaikka todellisuudessa olen tätä rumaa ohikulkijaa kauniimpi.
Palaamme autolle ja tietenkin laitan One Directionin soimaan, olenhan minä suuri fani! Minulla on One Direction tatuointi vasemmassa perse puolella vai mikä ikinä sen nimi onkaan en tiedä en ole hyvä maantiedossa muutenkaan.
Ajamme pitkin stadin (käytän slangia koska oon niin vitun cool😎) ja laulamme One Directionin biisien mukana sluttyn kanssa samalla kun El Börg katsoo por.... Porkkanan kasvatus videoita redtubesta.
"Hary miksi sinulla olla tämä ruma paita se näitä halvalta asulta" El Börg sanoo yhtäkkiä, minun paitani? Halpa asu? Bitch this is a lewk.
"kuules sinä saatana saastanen likanen ruma kenkälaatikko, jos sä haukut mun paitaa viellä kerran niin mä lupaan et pudotan sut yöllä sängystä ja vien postimies paten salaiseen kellariin" sanon tosi sassysty koska olenhan minä vidunmoinen kween joka on muita kauniimpi ja yksinkertaisesti parempi ja ei, en ole itserakas olen vain oikeassa.
Good night hoes, se olis kuudes luku mutta tosiaan teidän ylijumala lokkiksella on pieni pyyntö palvojilleen😌 menkää instagramin ja sieltä etsikää käyttäjä
@ rupaulsdragrace ja sitten siellä on sellainen postaus yhtinä uusimpina jossa lukee #TeamGigi niin tykätkää siitä ja kommentoikaa #TeamGigi ja vaikka jotain sydän emojeita KIITOS!
KAMU SEDANG MEMBACA
Kiima kadun elämää
HumorArkea Kiima kadulla yhdessä Seppo taalasmaan, Shrek Taalasmaan, Igor Kuulan, Jorgos Kuulan, Harry laitelan, Louis Laitelan, Sauli sievisen ja Petteri sievisen kanssa.