5.Fejezet

15 0 0
                                    

Ezért felültem az ágyban. Min-seo még aludt de nem volt szívem felébreszteni.
Ezért elkzdtem lassan és hangtalul lépegetni az ajtó felé. Fülemet az ajtóra tapasztottam, hátha megtudok valamit.
-Hyung.. Ne haragudj.-hallottam meg Taetae hangját.
-Miért haragudnék?-kérdezte nevetve az ismeretlen személy. Szimpatikus volt a hangja.. Nem tudom miért..
Lassan de biztosan résnyire nyitottam az ajtót. Kikukucskáltam, és megláttam egy fekete hajú, telt ajkakkal rendelkező fiút ahogy Tae-vel szemben áll. Ő is nagyon ismerős volt.
-Kíváncsi leszek rájuk. - mosolyodott el a telt ajkú.Majd valamiért az ajtó irányába fordult így tisztábban láthattam az arcát. Ez Seok Jin. Tágra nyíltak a szemeim és a meglepettségtől elvesztettem egyensúlyom és előre estem, ezzel kicsapva az ajtót teljesen.
-Mi történt?-hallottam meg Minnie álmos hangját.Jin elkezdett nevetni.
-Szóval ők azok? -nézett rám aki még mindig a földön feküdt.
-Ühüm-bólogatott Tae.
-Örülök, hogy megismerhetlek titeket.- lépett oda hozzám és húzott fel- Jól vagy?-kérdezte tőlem mosolyogva.
-Igen.. Köszönöm.-pirultam el kicsikét.
-Szóra sem érdemes.-mondta halkan-Hogy hívnak?-hallottam a hangjában némi kívánciságot.
-Kang Ha-yun-válaszoltam egyszerűen de gyorsan.-Ő pedig Ma Min-seo- mutattam a még félig alvó lányra.
-Hello...-hallottam meg tőle két ásítás között. Jin meg csak mosolygott,-Kim Seok Jin. Mi szél hozott ide titeket?-kíváncsiskodott tovább.
-Hát igazából...-kezdtem el, majd elmeséltem az egész történetet neki. Persze ő is elkezdett nevetni.
-Ezt most te sem gondoltad komolyan! -nevetett tovább már könnyes szemekkel.
-De igen... - mormogtam. Abbahagyta a nevetést és elém lépett. Megfogta az államat és felemelte a fejemet, majd szemembe nézett.-Egy ilyen szép lány, hogy beszélhet ennyi hülyeséget?-mosolyodott el kicsit huncutul.
-Ez nem hülyeség-tette hozzá a már időközben ágyból kibotorkált barátnőm. Jin hátrébb lépett tőlem és nagyot sóhajtott.
-Ha ennyire tagadjátok..Bizonyítsátok be. - mosolyodott el most kihívóan.

From the Very Start  [BTS ff.]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt