Capitolul I

45 0 0
                                    

De multe ori auzim de la altii ca scrisul este o eliberare a sentimentelor constranse in subconstientul nostru . Oare asta sa fie motivul pentru care incepe aventura literaturii , mai bine zis  a dorintei sufletului de a se transforma prin magia scrisului in persoane , scripturi si povesti ? Mereu m-am gandit la celebrii scriitori de romane , poezi , povesti , basme sau chiar cartie stiintifico-fantastice cum au avut maturitatea , dezvoltarea si imaginatia atat de complex structurata . Cate au avut de pierdut si de indurat ca sa iasa un roman demn de citit ? Ei bine raspunsul nu o sa-l primesc niciodata.
....
Sergent Lee : K! Avem un caz si e nevoie de tine , urgent ! Si asa imi dispar cele 10 minute de rai cu gandurile mele ,oftez eu .
K: Acum! Spun cu o iritare foarte sesizabila in voce in timp ce imi croiam drum spre biroul lui .
Sergent Lee : Uite ce e K , stiu ca nu iti place sa te duci pe teren , dar esti singura de aici care poate sa rezolve cazul asta . Avem nevoie de tine .
K : ... Dosarul . Spun doar , gandindu-ma la plictiseala pe care o sa o am pe teren .
Ii iau dosarul din mana si incep sa-l analizez , interesant.Tipul care e in fisa dosarului a avut ceva de lucru ca sa ajunga sa fie un caz pentru noi...Banuiesc ca nu o sa fie o pierdere de vreme.
Sergent Lee : Ce-mi poti spune de el din poze si descriere ?
K: Interesant pentru un infractor. Postura lui e impunatoare . Desenele tatuajelor de pe mana denota o copilarie intortochiata , modul la cum are postura picioarelor e unul des intalnit la luptatorii profesionisti, e bun . Modul expresiei faciale denota dexteritatea faciala de aminti ,tipul stie sa se ascunda . Inchid dosarul si il dau inapoi .
Sergent Lee: Nu ma gandeam ca-l poti detalia asa de bine .
K: O filmare era mai buna . Ce vrei sa fac ? I-am trantit intrebarea ca sa nu mai stau la taclare. Imi vreau putinul timp din pauza .
Sergent Lee : Tipul pe care l-ai vazut se numeste Ray ,are legatura cu cea mai mare retea de exportare a unui drog numit ,,blossom" .Dar , inca nu avem suficiente dovezi sa-l capturam. Avem nevoie de tine , tipul e obsedat de femei . Esti candidata perfecta .
K: Nu toti barbatii sunt ? *Spun cu un sarcasm scarbit.* Presupun ca ai nevoie de mine sa ma duc ca o cumparatoare ca sa pot sa te ajut sa-l prinzi . *Ironia sortii e ca sunt singura femeie din tot departamentul care are si un sistem anatomic anormal. Adica , decat anumite droguri au efect asupra mea, la cele puternice sunt imuna. *
Sergent Lee : Nu e vorba de asta K , are o obsesie sau probabil un fetis cu parul femeilor . Prefera castaniul sau negrul .
K: Tipul e nebun. Spun scarbita , gandindu-ma la scenariu . Care-i planul ?
Sergent Lee: Am reusit sa-l contactam si sa obtinem o intalnire de afaceri .Am zis ca sefa noastra e interesata sa cumpere drogul si ca vrea sa fie acolo personal cand il livreaza .Operatiunea intra in derulare in 2 ore .
K: Si daca nu eram de acord ? Intreb ridicad o sprinceana , zambind usor anticipand deja raspunsul.
Sergent Lee: Trebuia sa dechizam pe cineva in femeie ... Spune Lee usor oftand .
K: Hahaha...Ar fi fost frumos sa vad asta , dar din moment ce deja am acceptat , nu mai ai nici o grija.
Sergent Lee: Trebuie sa ai grija , K . Acent om nu-i ca ceilalti prinsi pana acum .
K: Imi pui la indoiala talentul ? Intreb cu o seriozitate care ar trezii pana si mortii .
Sergent Lee : Stii la ce ma refer ,K ! Asta nu e joaca , te rog sa o iei in serios .
K: Daca o sa o iau in serios , o sa-ti fie mila de el. Si inca ceva , cand am fost trimisa aici ai primit idicatii si explicatii exacte cu privire la mine . Asa ca te-as sfatui sa le urmezi pentru binele tau. Spun cu iritare in voce si cu o privire de te-ar putea ucide .
Am lucrat cu o alta agentie inainte , oamenii de acolo erau infricosati de mine , nu voiau sa spuna ceva ca sa-mi trezeasca instinctul primar.Toti s-au intrebat cum o pustoaica de 23 de ani a ajuns sa lucreze cu ei , credeau ca am tras sfori . Dar, unde am fost antrenata intr-un iad la propriu si la figurat .SSDS(societatea secreta de spionaj) este cea mai de top agentie cu cele mai barbare metode de a face agentul ,,perfect" , eram 100 de recruti . Intr-un final am ajuns sa fim doar 5 , noi cinci suntem denumiti ca ,,elita de aur ".Nu vreau sa spun ce s-a intamplat cu cei 95 de recruti , sa spunem doar ca nu ai supravietuit . Dupa ce am ramas 5 , inca doi ani ne-am antrenat in asa-zisa camera neagra. Ne-au facut sa nu mai avem emotiile specifice omului , ne-au facut arme. Ucigasi care nu au nici o retinere in a omora.
Sergent Lee : Inteleg ,K . Dute si pregatestete , locatia ti-am trimis-o prin e-mail . Dar tine minte , comanda e sa-l aduci in viata . Sergent Lee e serios
in legatura cu el .
K : O sa fie ok , nu cred ca te-ar supara daca ar fii livrat cu o fractura daca se impotriveste , nu ?
Sergent Lee : Atata vreme cat e viu ,nu . Liber !
K : Ok .
...
Misiune stupida , astept ,,coletul" de o ora si jumatate. Sa nu zic ca nu m-au lasat sa vin imbracata lejer , trebuie sa port nerorocita asta de rochie , sa nu mai spun ca ma omoara tocurile . Pierduta in ganduri , am observat o silueta , el e timpul . Dupa postrura si mers . Incep sa zambesc ca o mica maica gandindu-ma ca distractia a inceput .
Incep sa ma aproprii de prada cand aud in casca vocea lui Lee: ,,il vreau intreg" raspund rece si serios :,, livrarea v-a ajunge vie."
Sergent Lee pov :
Marvin: Cum ai putut sa ii oferi ei sansa ?O sa fie clar ca o sa o dea in bara , e o incepatoare ce poate sa faca ? Sergent Lee daca dam gres , asta ar putea fii sfarsitul agentiei noastre! Tipa un coleg care era cu mine in dubita.
Lee:Ai auzit de SSDS ?Probabil ca stii ca au excelat decat 5 . Intreb eu calm .
Marvin : Da , am auzit ca sunt cei mai buni . As vrea sa-i intalnesc si eu . Am auzit ca au prins cele mai grele cazuri , ca sunt ageri , flexibil si fara mila . Spune el cu entuziasm in voce .
Lee: Ei bine , e tocmai ce ai jignit cel mai bun agent al lor . S-a clasat pe primul loc in toate statisticile lor .
Marvin : Aa? Cine e ?
Lee: Este K .
Marvin : Glumesti , nu ? Ce poate sa fac o pustoaica ca ea , Spune uimit .
K: Nu glumeste , asa ca taci pana nu vin si ma ocup prima oara de tine . Incepand cu picioarele si terminand cu ochii .Am auzit-o pe K prin casca , bine inteles ca nu se putea abtine . Fiecare din cei 5 au cate o specialitate , dar K e mult mai valoroasa , are mai multe specialitati . Una dintre ele e ca poate descifra orice numai daca se uita la victima , iti poate indentifica conformatia criminalului numai dupa modul in care a fost comisa crima . Sa nu zic ca-i place la nebunie sa se joace mintal .Impune o veche tehnica de intimidare si isi vaneaza usor prada distrugand-o incet psihic. E o adevarata si periculoasa arma . Deabia cei 4 cu care a fost mevoita sa se antreneze o pot calma . Nimeni nu stie ce o activeaza si ce nu , cu exceptia lor .
K pov:
K: Buna seara , domnule Ray ! Ma bucur ca ati acceptat oferta.
Ray: Buna seara , domnisoara ?
K: Kim , Kim Jo .
Ray: Incantat sa cunosc o domnisoara atat de frumoasa . Poate dupa ce tranzactia decurge fara probleme , ce zici sa mergem la un hotel ? Stapaneste-te K , nu-i rupe capul . Lee a zis ca-l vrea intreg.
K: Cum sa refuz o asemenea invitatie . Dar mai intai sa trecem la negociat .
Ray : Desigur , dupa cum vedeti drogul ,,blossom" este din ce in ce mai cautat si multi adolescenti il vor , dar firmele platesc mai bine . Asa ca cereriile de export incep sa fie mai mari , dar as putea face o exceptie pentru dumneavoastra .
K: Serios ? Sunteti prea amabil domnule Ray .
Ray: Dar , totul are un pret domnisoara . Sper ca intelegeti ce vreau sa zic . V-as putea face o reducere in schimbul companiei dumneavoastra .
K: Wow , o oferta de nerefuzat .Dar a-si dorii sa vorbesc ceva cu dumneavoastra in privat daca se poate . Spun cu o voce senzuala miscandu-mi putin mai lasciv corpul . Urasc sa fac asta , dar meseria e meserie .
Ray: Desigur . Spune acesta , deja se gandeste la cum ma poate atinge , perfect , faza I e terminata . A uitat complet sa mai fie vigilet , barbati prosti .
K: Mergem sa avem o discutie in limuzina mea ? Spun indrumandu-l spre masina de langa dubita sergentului. Dupa cum i-a reactionat coprul , a uitat complet de intelegere , momentul prielnic sa-l imobilizez.
Ray: Dupa dumneavoastra . Zice gesticulnd intr-o mica plecaciune .
Ne indreptam spre limuzina , e bine ca inainte am pus un somnifer in sampania cu care il voi servi , partea buna e ca nu ma afecteaza.Cand am intrat in masina , a inceput sa ma atinga si sa ma sarute , din pacate ma asteptam la asta . Dar jocul e joc .
K: Domnule Ray , ce ziceti de putina sampanie sa destindem atmosfera ? Zic cu senzualtitate in voce , facand sa para un joc . Acesta cicoteste , avand un zambet pana la urechi . A acceptat in mai putin de 2 minute o sa fie adormit .
Rau: Sigur baby girl . Toarna cat vrei, ca sa te poti destinde la maxim .
...
K: Misiune terminata. Ii transmit lui Lee prin casca uitandu-ma la idiotul care doarme cu degetul mare in gura . Ce barbat , imi zic in minte si imi dau ochii peste cap .
Sergent Lee : Buna treaba , ne ocupam noi de restul .
K: Ok. Si inca ceva , Marvin te-as sfatui sa ai grija ce spui daca nu vrei ca dragutul tau cap sa fie bagat intr-o cutie de cadou si livrat mamei tale .Spun si inchid transmisia .
A doua zi la sectia de interogare .
Lee m-a pus pe mine sa extrag toate informatiile despre partenerii lui de afacere , drept cadou m-a lasat sa ma joc .
Din afara cabinei de interogare se auzeau urletele suspectului . Dupa 30 de minute am scos toate informatiile necesare plus marturia lui . Partea proasta e ca l-am distrus psihic . Dar cui ii pasa ?
Ma ridic de pe scau si ma duc sa-mi iau un prosop sa-mi sterg sangele de pe maini . Cand aud o voce destul de cunoscuta .
Ross(aka R) : Pe cine a mai chinuit gogosica mea ?
K: R?! Ce cauti aici ? Tip cu entuziasm in voce si ma apropiu de el .
R:Am venit sa-mi felicit gogosica mea . Pentru prima oara cand lasi pe cineva in viata . Ce mult ai crescut . Spune imitand un planset
K: Nu am avut autorizatia . Ii spun sec . Intra timp toti din departament s-ai strans in jurul nostru .
Coleg: Cine a lasat piticania asta sa intre ?! Hei pustiule nu ai vo—. Nici nu a mai terminat ce avea de zis ca R era deja in spatele lui punandu-i cutitul la gat . Toti erau in soc , cu exceptia mea .
R: Se pare ca cineva are o dorinta apriga de moarte . Ultimele cuvinte ? Spune R pe un ton serios inca fiind incolacit pe el.
M-am rezemat frumos de cel mai apropiat birou si am luat un pix . Am tintit direct spre capul lui R fara sa ma uit acesta si-a fixat atentia asupra mea .
K: Termina cu joaca ! Am tipat la el . Nu ma face sa recurg la comanda , calmeaza-te singur . Ii spun calm fixandu-mi privirea pe el.Si-a pierdut controlul . Dintre toti cei din Elita de aur , R e singurul care nu se poate stampani singur, noi ii spunem mica bomba cu ceas . A trebuit sa recurg la hipnoza ca sa ii implementez o comanda prin care sa se calmeze . Pentru ceilalti oameni e imprevizibil , dar nu si pentru mine .
R: K , nu esti amuzanta de loc . Spune acesta departandu-se de colegul meu si venind spre mine cu cel mai mare zambet pe fata .
K: R , aici nu suntem in SSDS sa te lase sa faci ce-ti poate capul . Spun luadu-i cutitul din mana . Cum mama naiba ai facut rost de el ?! Am crezut ca ti l-am ascuns bine .
R: Aplex mi-a zis .Spune zambind.
K: Nerorocitul ala nu isi poate tine gura macar o data . Spun lunadu-i cutitul din mana si aruncandu-l spre un perete . T si A , aveti de cand sa iesiti sau vin eu dupa voi . Tip destul de tare fiind agasata de situatie , deoarece tot departamentul e in soc , iar eu ma simt jenata de copilarismele lor .
T: Ross are dreptate , nu esti amuzanta deloc . Nu-i asa Aplex?
A: Asa e .
In sfarsit au iesit amandoi , razand de scena facuta . De cand ii stiu au o placere de a fii in centrul atentiei si de a ma scoate pe mine din sarite .
Sergent Lee : K , cine sunt ? Sunt prietenii tai ?
Ma uit la Sergentul Lee care se apropia de mine cu o curiozitate in privire. Eu decat am oftat.
K: Se pare ca nu ai citit tot dosarul meu. SSDS ca sa permita sa-ti fiu incredintata trebuie sa fim toti . Daca unul se duce intr-un departament toti o sa se alature fie ca vor sau nu . Poti spune ca sunt blocata pe vecie cu nataraii astia . Ii explic calm uitandu-ma la nataraii care sunt singura mea familie .
Sergent Lee: Vrei sa spui ca Elita s-a alaturat deoarece ai acceptat decat tu sa ne ajuti .
T: Mosule , asa decurge toata treaba . Ea se ocupa de noi ca sa nu scapam de sub control si vice-versa.
K:Limbajul Tix. Il atentionez . Vorbesti cu un superior aici de fata .
T: Calmeaza-te K . Glumeam doar .
A: Stii ce s-a intamplat data trecuta cand ai glumit cu ea .
R: Imi amintesc ca s-a vaicarit trei luni dupa ce i-ai rup mana .Din nou tot departamentul e in soc.
A : A fost amuzant de vazut . Nu am mai ras atat de copios de cand , R si cu T v-ati atins de shake-ul ei de banane.
R si T: NU NE MAI AMINTI !
Sergent Lee : Deci asta e Elita ...
K : Cam da .

Tot ce nu ai stiut. *secretul din spatele mastii*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum