Capitol II

17 0 0
                                    




V-ati pus vreodata intrebarile: Sunt suficient de buna ?, Pot mai mult ?, De ce numai mie mi se intampla asta?, De ce ma aflu aici ?
Banuiesc ca multi oameni se relateaza in intrebarile uni individ in cautare de raspuns pentru a-si afirma coexistenta in timp si spatiu si pentru a-si gasi asa-zisul ,,loc" sau ,, jobb-ul perfect " . Ei bine , multi si-au dat seama ca viata nu are decat o usa prin care intri si POC iei premiul castigator . Multi au avut ocazii in care usa nu a fost deschisa , a trebuit sa deschida un geam , sau sa iasa prin usa din spate , sau au fortat imaginatia pana in punctul in care au reusit sa-si faca singuri propria solutie de iesire pentru a succede in ceea ce doresc .

***

Aplex: Deci , daca il gasesc pe cel care a distrus bucataria si mi-a luat spatula mea roz e mort! Aud tipatul, mai bine zis ruletul lui Aplex care ar putea trezii un mort . Tin minte cand a fost asa ca saracul curier a pus coletul pe masa si nu a observat tortul cu ciocolata pe care Aplex l-a facut si a asezat coletul acolo. Tot ce pot sa spun e ca tipul de la livrari a facut maraton de alergare prin toata vila pana cand Aplex i-a rupt mana ca se atinsese de ,, Minunatul tort al celui mai atragator tip din lume " si cum o fiinta insolenta si superficiala a putut sa fie atat de inconstienta . Partea buna pentru tipul de la livrari e ca inca traieste .A trebuit sa-l ,,linistesc " pe Aplex si prin ,,linistire" e ca am folosit un tranchilizant ca sa-l adorm .

K: Nu pot sa am o zi libera fara sa aud un idiot pe fundat . Oftez si ma ridic din patul meu atat de confortabil . Aish! Jur ca daca ajung eu acolo , cel care o sa fie mort esti tu , Aplex! Adunarea acum ! Tip eu .
Nu in mai putin de 5 minut ii gasesc pe toti in living , speriati . Nu de Aplex, ci mai mult de mine .
K : Care e problema ta tipule ?
Aplex : K, cineva mi-a distrus bucataria si mi-a luat spatula !
K: Te rog, nu mai exagera cand spui distrus.
Aplex : Dar nu exagerez !
Tix : Tu mereu exegerezi .
Ross: Asa e . Ma aproba cei doi .
K: Ce era distrus atunci ? Intreb eu cu o spranceana ridicata .
Aplex : CUTITUL ERA LA FURCULITE . Tipa el .*Doamne da-mi rabdare *
K: Pentru asta ai simtit nevoia sa te exteriorizezi prin ridicatrea vocii ? In timp ce zic asa linia buzelor mele se modeleaza intr-un zambet de maniac , si usor ridic cutitul spre fata mea .
Aplex : Ammm , d-d-daca m-ma g-g-gandesc m-m-mai bine , n-nu er-r-a o neces-s-s-sitate sa m-m-ma agit .*ce dragut , e infricosat.Ador sa-i vad cand se tem *
K: Trebuia sa te gandesti la asta inainte , cap de porc. Cine a luat nerorocita aia de spatula sa i-o dea inapoi pana nu va eu modelez dupa spatula, si va vopsesc in roz . Asa ca R , inapoiaza-i spatula .
Ross: De unde sti ca eu a fost ?
Tix : Cum crezi ca e rank 1 in SSDS?
Ross : Uitasem ...
K: Te ocupi mai taziu de R , Aplex . Avem treaba acum .Acum sunt toti atenti la mine . Serios , vreau o vacanta departe de ei .
Ross : ?
Aplex : ??
Tix : Avem misiune , de rank A . *Dupa asta cei doi bufoni au devenit la naiba de seriosi . Pot spune ca aceea camera neagra ne-a facut sa fim perfectionisti , vigilenti si seriosi . Ceea ce ma bucura e ca nu si-au pierdut capacitatea de a avea sentimente , in comparatie cu mine . Eu nu simt durere, placere , nu am fost niciodata indragostita . Tot ce am stiut a fost antrenament psihic si fizic . Care erau mai radu decat iadul .Torturi peste torturi , pana cand cedezi , iar ei te modeleaza dupa cum vor . *Deobicei misiunile de rank A sunt cele mai dificile si pun in pericol securitatea nationala . Zic ei , mie mi se pare ca tot care conduc retelele mafie , sunt , fie tampiti , fie lipsiti de IQ.
Tix : E legat de o viitoare asasinarea a fiului celui mai mare importator de arme . Se pare ca tipul are relatii bune cu statul nostru. Asa ca trebuie sa-l tinem in viata pe fiul lui .
Ross : Deeeeci cine pariaza ca e un copil libidinos de bogatan si o sa incerce sa se dea la K ?
Tix si Aplex : Eu!
K: Umm , baieti sunt aici ! Fac asta din nou ...
Ross : 20.000 mil $ pun pe masa , 5 minute ii ofer pentru prima miscare .
Tix : 20.00 de mil $ plus mototul nou, 10 minute ii dau .
K : Baieti ??
Aplex: 40.000 $ plus ramen si banana milk pentru un an , 3 secunde .
K: PENTRU NUMELE PISICILOR MELE PUTETI SA INCETATI SA MAI PARIATI PE MINE ?!
Aplex : Asa se fac banii scumpo .
K: Jur ca intr-o zi o sa va agat capetele pe culmea de rufe .
Ross : Stim ca ne iubesti . Nu ai face asta .
K: Ai dreptate , o sa le dau capetele pestiilor pirania . Dar de ce Lee ne-a informat asa ? Nu putea sa ne cheme la sectie ?
Ross: Dupa ce ai distrus sectia ? Chiar crezi ca o sa ne cheme pe toti 4 ?
K: Nu-i vina mea ca ma tot calcati pe nervi . Daca ati fi mai responsabili si mai maturi nu a-si aruncat cu toate dupa voi.
Tix: Hahaha...unde mai e farmecul ? Cel mai captivant lucru e cand te enervezi , atunci mai vedem si noi o farama din ce ai fost o data . Spune T cu un zambet trist.
K: Unde sunt toate datele despre misiune ? Trebuie sa gasim suspectul . Nu vreau sa dadacesc un copil de bogatan, plus nu cred ca vreau sa va las sa castigati pariul ... Macar orgoliul mi-a ramas si dupa camera neagra.
Ross: Gogosica mea , a crescut atat de mult . Sare R si ma imbratiseaza*mai mult incolacit*mimand un planset . Dar , ai dreptate decat sa dadacim tipul mai bine eliminam sursa . Dar imi pot folosi cutitul cand ii prindem ? Ma intreaba cu ochii de caprioara .
K: Aplex , ceva specificatii de la Lee , de cum livram ,,comanda" ?
Aplex: Nope .
K: Atunci , te poti juca cat vrei, mica noastra bomba cu ceas  . Spun zambind putin deoarece imi place sa-l tachinez.
Ross: Pentru ultima oara , nu sunt mic . Sunt mai inalt decat tine , la naiba !
K: Am o inaltime normala pentru o fata . Spun scotand limba , iar Ross e rosu de furie si incepe sa arunce cu cutitele dupa mine .
K: De unde mama naiba scoti toate cutitele piciule ? Cu putin noroc poate ma nimeresti. Rad eu vazandu-i reactia lui Ross. Tix si Aplex si-au luat suc si popcorn si se uita la noi de parca am fi desene animate .
Ross: NU SUNT PICI ! AGHR , JUR CA O SA TE OMOR !
K: Show me what you got shory .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 25, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tot ce nu ai stiut. *secretul din spatele mastii*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum