"Wahh kenyang gile dah dapat makan" kata Hyunjin sambil mengusap perutnya.
Mengandung ke bang-- kk tak AHAHAHA
"Ha ye memang la kau kenyang gile, kau curi ayam aku, eish dasar" bebel Seonghwa.
"Ayam kat pinggan kau nampak sedap sangat tadiiii" jelas Hyunjin.
"PINGGAN KAU PON ADA AYAM YANG SAMA TADI" marah Seonghwa.
"TAPI MASA TU AYAM AKU DAH HABIS, PASTU AYAM KAU ADA BANYAK LAGI, INGAT KAU TAKNAK" balas Hyunjin.
"Weyh lain kali suruh dua heko ni jalan kaki gi balai, bising jo dalam van ni ha" kata Winwin kepada Rowoon.
"Takpe, lain kali aku bawak stapler" kata Rowoon dengan senyuman yang AMAT BERMAKNA lalu terus keluar dari van setelah sampai ke balai.
"AHAHAHAHMAMPUS" gelak Daniel lalu keluar dari van diikuti oleh The8 dan Winwin.
"EIH KAU LA NI" marah Hyunjin.
"EH EH AKU PULAK, KAU LA CURI AYAM AKU" marah Seonghwa pula.
"ALAH WAK LEK WAK PIS--"
"Eh bising ah korang ni, tak tenang aku tido" kata Sangyeon yang berada di seat belakang.
"Weh sangy-"
"Shh diam je, biar dia dalam van" kata Hyunjin.
"Ahhh boekkk jom" setuju Seonghwa. Lalu mereka berdua keluar dari van itu, meninggalkan Sangyeon.
Ni la ciri² member yang hanat lagikan cilake--
•
•
•
•
•|SURVEILLANCE|•
(Chapter Twelve)•
•
•
•
"Jadi kamu semua tak dapat nak tangkap si Joonghan tu?" tanya Tuan Kim.
"Betul, Tuan Kim.. tadi kami sampai tengok dalam gymnasium tu dia dah takde, lepastu sebab dia kan vip jadi saya tanya cikgu² dan juri², dorang tak perasan si Joonghan tu takde kat situ" jelas Rowoon.
"Dia tu licik, ada je cara dia nak larikan diri dari situ" kata Tuan Kim.
"Betul tu tuan, dah banyak kali dia dapat larikan diri.. kita kena pikirkan strategi untuk dapatkan Joonghan tu tuan" kata Daniel.
"Saya setuju dengan Daniel, kalau kita tak pikirkan strategi yang bagus, susah kita nak dapatkan Joonghan tu" kata Sangyeon.
"Saya pon setuju, kamu takde dapat apa apa ke yang kita boleh guna untuk track dekat mana Joonghan sekarang?" kata Tuan Kim lalu kepalanya menoleh ke arah Winwin dan The8.
"Tadi dekat cctv saya dapat tengok nombor plate kereta Joonghan tu tuan, ni saya ada salin" kata The8 lalu menghulur sehelai kertas kepada Tuan Kim.
"Saya dah track lokasi Joonghan, tuan" kata Winwin lalu kandungan yang ada di skrin laptopnya terpapar di skrin besar meeting room itu.
"Heh, si Joonghan ada je tempat dia nak sembunyi" kata Tuan Kim.
"Nak kami gerak sekarang ke tuan?" tanya Hyunjin.
YOU ARE READING
surveillance • korean idols
FanfictionSatu kumpulan yang digelar Quick and Quiet (QAQ) mempunyai keistimewaan yang unik iaitu melakukan misi pengawasan yang cekap, cepat dan secara senyap. Kumpulan ini mempunyai 7 orang ahli dan mereka mempunyai skill masing². Mereka diberi tugas untuk...