3. BÖLÜM

445 25 31
                                    

Benim hüzünlü keklerim, evmer fandomum. Şimdi eşim dostum beni hastayım sanıyor yastayım hiç kimse bilmiyor. Mert'in elenmesinin şokunu atlatamadık henüz en azından ben. Evrim'in o "ne" tepkisi aklımdan çıkmıyor. Ben maalesef vize ve final ödevlerine  gömüleceğim için ne zaman bölüm atarım bilemiyorum ama momentli bölümler için hazır olun.

Bölümü ne zaman yayınlıyorum bilmiyorum ama olsundu. Bölümü yazmaya geri döndüğümde Evrim elendi ve Mert Dominikten ayrıldı. Ben böyle bahtsız bir çift ve fandom görmedim. Neyse ben Evrim elendikten sonrası ile de bir hayali kurgu yazcam o iş bende.

Bölüm okuyan herkese ithafımdır.

***

Evrim orman evindeki yatakta yatarken rahat bir uyku uyuduğundan olsa gerek güzel bir rüya görüyordu. Yüzünde neşeli bir gülümseme vardı. Gitme zamanları yaklaştığında Mert Evrim'i uyandırmak için yanına yaklaştı. Yatağın yanına oturup kıza seslendi.

"Evrim uyan hadi, oyun saatine çok kalmadı. Bir çay içersin." Evrim hafifçe döndü. Bir eli yanağında gözlerini açtığında Mert onun çok tatlı olduğunu düşünüyordu.

"Ne çabuk sabah oldu ya." Mert istemsizce elini yüzüne ve burnuna dokundurdu ve gülümsedi.

"Çok güzel bir sabah oldu bence, ki ben sabahları pek sevmem." Evrim yatakta doğrulup gerindi.

"Evet Berkan sabahları huysuz oluyor demişti senin için albay bey." Mert hıh diye bir sesle cevap verdi.

"Yalnızca iyi uyumadıysam öyle olurum. Ki herkes uykusunu alamadığı zaman biraz huysuzdur. Ancak bu sefer çok rahat uyudum. Sanırım dün gecenin etkisi. " Mert göz kırparak çıktığında Evrim elini kalbine koydu. Bu adam çok tehlikeliydi özellikle de zavallı kalbi için.

Evrim elini yüzünü yıkamak için kalktı ve orta alana döndüğünde Mert'in kendisine uzattığı çayı aldı. Mert onu düşünerek çayını önceden hazırlamıştı. Takımıyla sohbet ederek çay içtiler.

O gün dinlenme günleriydi. Önce anlat bakalım daha sonra da Yasin Ardahan ve Sercan'ın Acun Medya ile olan ayak tenisi maçı oynanacaktı.

"Evrim sen kimi tutacaksın karar verdin mi?" Mert'in fısıldayan sesiyle ona baktı. Aslında gece düşünmüştü ve survivor yarışmacılarını tutacaklardı.

"Sanırım bizimkileri geçen sefer tutmadım ya kavga gürültü oldu ama tutarım bu sefer." Mert başını salladı. Sercan onun arkadaşıydı ve onları tutma kararı almıştı. Bu sefer Evrimle benchte yan yana oturup belki sonuca beraber sevinirlerdi.

"Bende aynı şeyi düşünüyorum." Anlat Bakalım oynayacakları alana geldiklerinde takımlar yerlerine geçti. Kırmızı takımın eski benchine siyah takım geçerken mavi takımın yeri de beyazlara verilmişti.

Benchte Evrim ve Mert yan yana oturuyorlardı. İlk Elif ve Berkan çıkacaktı. Karşılarında Barış ve Cemal Can vardı.

Barış ve Cemal ikilisi ise dört tane bilip onların hemen ardından gelen Berkan ve Elif beş tane bilince durum bir sıfır olmuştu.

Evrim ve Mert'in rakibiyse Sercan ve Nisa olmuştu. Mert bu ikilinin birbirini anlayabileceğinden şüpheliydi. İlk önce Evrim ve Mert çıkacak, Evrim anlatırken Mert bilmeye çalışacaktı.

"Evrim ve Mert ikiniz de bu oyunda çok başarılısınız beraber nasıl bir iş çıkaracaksınız çok merak ediyorum. Evrim geçtiğinde süreniz başlar. Artık iki dakika süreler unutmayın. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşka İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin