İnsanlar günden güne değişmiştiler onlarda giyimleride teknolojileride teknolojilerine değişmiş insanların artık ne yapacağımı bilmiyordum Ben de gölün tarafına gittim biraz golde yüzmek istedim Bende atlmadım en derinlere doğru gittim Ondan sonra Ay'ın karanlık yüzünü gördüm yani dolunayı insanlar bana öyle baktı ki sanki ben ben değilmişim gibi Evet güzel gelmeyebilirim belki güzel olmaya da bilirim ama ben insanım Ay'ın karanlık yüzüne gördüm de ona doğru gittiğimde sanki boğuluyormuş gibi hissettim Ama birden bir ışık üzerime geldi ve ben ışığın etkisiyle geçmişi sürunmüştüm gözümü açtığımda bir prensesimtim bunun birruya olmaduğunu bilmiyordum Sadece bir gölde yüzdügümü hatırlıyorumm Oradaki insanlar garip garip giymişlerdi ben de seni sormuştum Gözde yıkanıyor muşum Eğer burası bir prenseslerin yıkandığı yermiş benim orada olduğumu bilmiyordum buraya nasıl geldiğimi ezilmiş gibi hissettim ya onun üstündeki kıyafetler benim üstümdeki kıyafetler hiçbir şey anlamamıştım Ama onların gittiği yere gidiyorum Çünkü kim olduğumu bile hatırlamıyordum sadece adımın Jin kepenk oldunuz hatırlıyorum ama insanların yapamayacağı şeyler yapılıyordu büyüler geleceği görme büyüleri anlamıyordum ama bana hayalet iksir getireceklerini söylediler O Neden bunu yapacağını bile bilmiyordum Neden ben neden gittiğimde yaşlı bir Çin kadını bana içki içmemi söyledi Ama ben bunu hiç olup olmadığını bile bilmiyordum su gibi gözüküyordu Çünkü üçgenin güzel bir kokusu vardı onu geçtikten sonra başıma bir ara çökmüştü uyuyakaldım kalktığımda bana 5 gündür yaptığımı söylediler bunun imkansız olduğunu söyledim kapının orada Kara bir şey gördüm gözünün görmediği şeyleri görmeye başlamıştım hayaletleri ve beni aletlerin olmayacağı yerlere götürecek söylemişlerdi ama beni 7 prensin yanına götürdüler bu prensler Kral olmak için elinden geleni yapıyorlardı 6 Prens kardeş vardı 1 ise farklı anneden di onun bana kötü olduğunu söylemişlerdi adıYong gong'du saçıyla gözünün sol tarafını kapatmıştı ve bir maske takıyordu ne saçma bir şey de hiç bilmiyorum ama onun arkasındaki hayaleti gördüm o kadar korktum ki ona koşa koşa sarılmıştım ama bana bu kılıcını çekmişti benim burada olmamam gerekiyor Ken Ben buradaydım bana kılıcını çekti ne de çok korktum ama arkasındaki herkes görmemek için gözlerim kapalıyken ne yapacağımı bile şaşırmıştım onun kardeşi beni kurtarmak için ona Kılıç çekti benim için nasıl Kılıç çektiğine inanmıyorum Kimse tanımıyor Ken o kardeş böyle beni tanımıyor kendi benim hayatımı kurtarmıştı Ama kime aşık olacağımı söylemişlerdi Yong gong'un hayaletin den kurtulmak için ona aşık olmam gerektiğini söylediler ama ben onu ben aşık olup olmayacağını bile bilmiyordum O kadın gelecek de benim ona aşık olacaksın ve onun da bana aşık olacağını söylemişlerdi Ama benden nefret ediyordu.......