8. Bölüm

45 3 0
                                    

"Peki buradan nasıl geçeceğiz? Cana battaniyenin diğer tarafına devasa kayalar koydu, çekerek kendi tarafımıza almamız imkansız." Cana herkesin ona baktığını görünce dellendi.

"HEPİNİZİ DİĞER TARAFA YOLLARIM HA!"

"Zaten oradan geldik?"

"Diğer diğer tarafa sarışın." Lucy yutkundu. Bu çatlak her şeyi yapabilirdi.

"Peki şimdi ne yapacağız?" (Natsu)

"Hangimiz biliyoruz sakura beyinli?" (Gray)

"Belki şimdi insandan köprü yapabiliriz!" (Erza)

"Veya Cana hepimizi diğer tarafa fırlatır?" (Gajeel)

"Ölmek istemiyorum!" (Lucy)

"Ölümden bahseden kim? Ben hepinizi fırlatırım!" Cana tabii ki çocuklardan başlayacak kadar nazikti.

"DUR LAN DUR!"

"DUUUUUUR!" İkisi tamamdı. Sırada kızlar vardı.

"JUVIA BUNU SEVMEDİİİİİİİİİİİİİİ!"

"Kİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ!!" İki kız da tamamdı. Sıradaki Gajeel idi.

"BENİ FIRLATMAYI KEEEEEEES!" Gajeel de tamam. Sırada Erza.

"BEN KENDİM GEÇERDİM!" Erza da. Mirajane ve Laxus.

"YEEEEY!"

"NE YEEEEY?!" Onlar da tamam. Mavis.

"FIRLATMAYIN BENİ YETER CANIMA TAK ETTİ 28 YAŞINDA KADINIM BEN AAAAAAAAAAH!" Cana'nın kendisi kalmıştı geriye. Kendisini yeniden fırlatmayı deneyebilirdi. Geriye doğru koştu, bacaklarını gerdi ve kendini ileri doğru fırlattı.

Ama kısa kalmıştı. Cana aşağı düşmüştü. Herkesin yüreği ağzına gelmişti ama Cana bağırdı.

"Ben iyiyim!"

"Dayan Cana, görevliler bizi gördüler. Seni kurtarmaya gelecekler!" Lucy aşağı bağırmaya başladı. Cana uçurumun içine düşmüş, bir kayaya tutunmayı başarmıştı.

Beraber oldukları 2 gün boyunca Cana çok geri planda kalmış olsa da şu an gündem oydu. Görevlileri bekliyorlardı ama gelmek bilmemişlerdi. Aşağıda kirli bir göl vardı ve göl derindi. Eğer düşerse orada hayatta kalamazdı.

Cana ellerinin parçalanması uğruna asılmıştı kaya parçasına. Ama ödü kopmuştu, korkuyordu. Onun gibi biri bile korkabiliyordu. Yukarıya seslendi.

"Şu zamana kadar görevlileri mi bekledik?! Şimdi de bir şeyler düşünün!" Cana haklıydı. Kaç kere görevlileri beklemişlerdi ki? Hemen bir şeyler yapabilirlerdi!

"Galiba şimdi, insandan köprü zamanı."

***

"İlk yollanacak kişi benim! Çünkü kısayım ve ağır değilim. Benden sonra kızlar. Kızları tutacak kişiler sırasıyla Natsu, Gray, Gajeel ve Laxus olacak. Kızlar istedikleri gibi dizilebilirler çünkü hepsi ortalama aynı boylarda, aynı ebatlarda. Laxus, hayatımız sana bağlı. Çantadan kancayı çıkaracaksın sağlamca tutturacaksın tamam mı? Sana güveniyoruz." Mavis'in dediklerini yapmak çok önemliydi. Aksi halde tehlikeye gireceklerdi.

Mavis yutkundu. İlk kez bir ekiple böyle bir şey yaşıyordu. Lucy'nin elini tuttu. Lucy güven verecek şekilde eli kavradı. Lucy'yi Juvia, Juvia'yı Mirajane, Mirajane'i Erza, Erza'yı Natsu, Natsu'yu Gray, Gray'i Gajeel, Gajeel'i Laxus tuttu. Mavis'i ve diğer kızları Cana'nın olduğu yere kadar uzattılar.

Mavis Cana'nın yanına indiği zaman yukarıya seslendi.

"İndirmeyi kes, yanına vardım!" Laxus ile beraber Gajeel yukarıda kalmıştı, ki bu kesinlikle bir avantajdı. İkisi de ekibin en irileriydi. Bütün ekibi yukarıya sadece ikisi çekebilirdi.

Mavis Cana'nın tutunduğu kayanın üzerinde durdu. Kaya biraz yerinden kıpırdayınca cana bağırdı.

"Elinizi verin Bayan Vermillion! Kaya düşecek!" Cana'nın elini sağlamca tuttu Mavis. Küçücük eli, genç kadının bileğini kavradı. Cana kurtulacağı için sevinmişti. O da Mavis'in bileğini kavradı. Mavis yukarıya seslendi.

"Çekin!" Kulaktan kulağa oynar gibi birbirlerine seslenmeye başladılar.

"Bayan Vermillion çekin dedi!"

"Bayan Vermillion çekin demiş Lucy dedi!"

"Bayan Vermillion çekin demiş Juvia iletti!"

"Bayan Vermillion çekin demiş Mirajane söyledi!"

"Bayan Vermillion çekin demiş Erza bildirdi tamam!"

"Bayan Vermillion çekin demiş Natsu diyor!"

"Bayan Vermillion çekin demiş Laxus Gray söyledi!"

"Bayan Vermillion çekin demiş- ne diyorum ben?!"

"BUNLARI DİYENE KADAR ÇEKEBİLİRDİNİZ!" Laxus ve Gajeel asılarak geriye kalan sekiz kişiyi çekmeye başladılar. Yukarı çıkan da onlara destek oluyordu.

Aşağıda sadece Lucy, Mavis ve Cana kalmıştı. Cana'nın elleri yara bere içindeydi. Ama canı pahasına kavramıştı Mavis'in elini. Lucy de kendini yukarı çekmeye çalışıyordu.

"Çok şişkosunuz Bayan Heartfilia, Juvia çekemiyor!"

"SEN KİME ŞİŞMAN DİYORSUN LAN?!" O anın öfkesiyle ayaklarını uçurumun duvarına yaslayarak iki genç kadını da yanında getirerek yukarı koştu Lucy. Sonunda hepsi kurtulmuştu. Mavis kafası dizine yatan Cana'yı dikleştirdi ve ellerini tuttu.

Küçük kesiklerden kanlar çıkıyordu. Mavis bağırdı.

"Mendil ve sargı bezi, hemen!"

***

Cana'nın ellerini sardılar ve çantalarını sırtlandılar. Geriye sadece kar yüzünden inişli çıkışlı hale gelip yarım saatlik olan yolu yürümek kalmıştı. Sonradan, evlerine dönebileceklerdi.

DağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin