Hoofdstuk 29.

2.5K 137 3
                                    

Pov Daan.

Zenuwachtig bel ik aan. ik ontmoet ook gelijk haar vader fijn. de deur vliegt open en Fleur springt in me armen. 'ik wil hier weg' herhaalt ze huilend. ik hou haar stevig vast. Ik laat haar los en loop de woonkamer in ik stel me voor. "ik ben even met Fleur een rondje lopen" hij knikt en zegt dat ze optijd thuis moet zijn. zoals alle vaders. ik loop weer naar Fleur en pak haar hand vast. zodra we een bankje zien gaan we er op zitten. ze verteld alles echt alles over wat er was gebeurt in Eindhoven en net. "Fleur weet je moeder dit?" Ze schud haar hoofd van niet. "kom dan gaan we dat samen doen, ze moet dit weten" Fleur knikt en staat op. ik veeg haar tranen weg. "Ik heb je gemist fleurtje"

We gaan aan de grote witte tafel zitten. ik pak Fleur haar hand vast en geef haar een klein kneepjes dat het goed is. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt de moeder van Fleur als ze ziet dat ze zenuwachtig met haar vingers op de tafel tikt. "toe maar " ze begint te vertellen over wat er vandaag is gebeurt. Tijdens het gesprek praat der moeder er ineens door heen. 'stop maar, zo is je vader niet als je niet naar hem toe wil kan je dat ook gewoon zeggen! Maar zoiets verzin je toch niet ! Gewoon triest' Fleur kijkt me aan en kijkt dan snel weer weg. wat the fuck?! "WIL JE SOMS CAMERAS DIE T OPNEMEN ?!" de moeder gaat weer zitten en kijkt me boos aan. 'zeg niet dat jij deze onzin wel gelooft' Fleur begint nu te huilen en laat me hand langzaam los. "mevrouw ik heb veel respect voor u maar dit kunt u niet maken uw dochter vertelt u wat en u neemt haar niet eens serieus !" Fleur staat op. 'Daan laat het alsjeblieft' ik sta ook op en schud me hoofd. "ik vind het echt heel erg" samen lopen we het huis uit. "je kan vast wel mee naar amsterdam" ze schud haar hoofd. 'ga maar Daan, maar zonder mij.. ik moet dit kunnen echt' - "maar je hoeft het niet te kunnen"

Friends with benefits { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu