Hoofdstuk 8.

5.2K 152 6
                                    

Ik wacht op Tim op het hoekje. Niet veel later komt ie aan fietsen met een sigaret in zijn mond hoek. Ik kijk hem geïrriteerd aan. Hij drukt een vieze kus op mijn wang. We fietsen naar school. Als ik op het schoolplein ben zie ik Roxy en Daan samen staan praten. Wat mis ik Daan zijn lippen. Tim slaat een arm om me heen. Ik zwaai even naar ze en word dan mee getrokken door Tim naar Zijn vrienden groepje. Er komen meer mensen bij staan. Ugh ik haat het hier.. Dan gaat de bel hij drukt een vieze kus op mijn mond. Gelukkig zit ik miet bij hem in de klas. Ik loop naar mijn klas. Ik zie Daan en Roxy naast elkaar zitten hun blikken zijn op mij gericht. Ik negeer het en ga naast het nerdje van de klas zitten. dan krijg ik een briefje in mijn hand geduwd. fleur, sinds waarneer heb je wat met die ene jongen hij is niet goed voor je xdaan. ik pak een pen en begin te schrijven. waar bemoei je je mee! ik geef hem terug en richt me de rest op de les. na de les loop ik meteen het lokaal uit maar word tegen gehouden door daan. 'fleur waarom heb je wat met die gozer?' hij kijkt me boos aan. "Mag ik dat zelf bepalen, en hallo we zijn geen stel" hij zucht overdreven. 'klopt, maar ik geef wel om je kom je vanavond even langs om te praten heel even maar' ik zucht. "oke" ik loop door ik zie tim bij de fietsen staan. Hij knijpt in mijn arm. 'jezus waar bleef je?' ik ruk me los en pak me fiets. " moest nakomen" hij knikt. samen fietsen we weg. zodra ik thuis ben zie ik dat nils een foto van mij en hem heeft geplaatst op insta met als tekstje. Best friends, but i want to be more then that. hoe durft hij dat op insta te zetten.ik like hem en druk dan me mobiel uit.. ik maak me klaar voor naar daan te gaan. best zenuwachtig ben ik eigenlijk..

Friends with benefits { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu