pov Fleur.
samen met daan zit ik in de trein richting Nils. We gaan praten. nou eigenlijk zij Daan ging te ver met wat ie zij maar hij had wel geleuk, je kan hem nioet zomaar zoenen. Rein laat niks meer van zich horen sinds hij zei dat hij het niet meer kon. daarom laat ik het nu maar even. zuchtend richt ikme op daan die met zijn arm tegen zijn been tikt. 'Ik weet niet wat ik moet zeggen fleur'zegt Daan. ik kijk hem aan en haal mijn hand door zijn haar. "Praat rustig en geen homo meer zeggen! wees duidelijk maar met de juiste woorden, hij heeft het ook zwaar he? het word niet makkelijker voor hem" Daan kijkt me aan en knikt dan. "Rustig daan het komt wel goed geloof me""
Nils kijkt ons verbaasd aan. "Uhm ik kom daan over een half uurtje weer van je halen, dan gaan we weer'ik druk een kus op daan zijn mond en pak de tram naar de stad.
ik loop de V&D binnen en bestel een smoothie. niet veel later word ie gebracht. ik bedank de ober en geef hem wat geld. er komt een jongen aan lopen. niet veel ouder dan mij schat ik. hij heeft warrig blond haar en bruine ogen. 'je bent de vriendin van Daan toch?' Ik kijk hem verbaasd aan en knik dan. hij gaat tegenover me zitten en geeft me een hand. 'Jonathan' ik geef hem een kleine glimlach. 'FLeur" Hij knikt. 'I know ik ken je van fotos en daan, Waarom zit je hier zo alleen?' Als ik wil antwoorden word ik onderbroken. 'Ze is niet alleen ga weg'zegt Daan arrogant die achter Jonathan staat. ik kijk hem verbaasd aan. 'OKé rustig maar ik ga al'hij geeft me een knipoog en loopt door. 'Ik wil niet dat je nog iets tegen die sukkel zegt'zegt Daan die tegenover me nu gaat zitten. "HEe Fleur, het gesprek ging wel goed hoor en hoe ken je hem eigenlijk, Oh mooi dat het goed ging vertel, en hij kwam hier tegen mij praten hij wist wie ik was aaedige jongen" Daan kijkt me aan en haalt een wnkbrauw op. 'het gesprek ging inderdaad wel goed hij bgreep het en bood zijn excusses aan, en nee het is een zak die vriendinnen van andere af pakt dus luister naar me ! je praat niet meer tegen hem'
JE LEEST
Friends with benefits { mainstreet }
FanfictionDit gaat over Fleur die een nieuwe buurjongen krijgt genaamd Daan. Ze zijn alleen vrienden maar met iets anders ze zijn friends with benefits ! Maar dan leert fleur een vriend van Daan kennen en begint ze hem leuk te vinden. Maar Daan zijn gevoelens...