Taylor: Önceki mesajları okudum da..
Hailey: İşsiz misin?
Taylor: Fazlasıyla
Taylor:
Taylor: Diyorum ki Zayn bize de mi anlatsanZayn: Şey... Peki, tamam.
Nick Jonas gruptan ayrıldı.
Shawn: Sanırım pek iyi bir şey değil
Kylie: Sen anlat Zayn
Zayn: O gün Nick ile konuşmaya evine gittim.
Selena: Onu biliyoruz. Sonra?
Flashback;
Zayn'in Gözünden
Nick ile Demi'ye ne olduğunu konuşmak için evine gitmiştim. Zili çaldım ve kapının açılması için beklemeye başladım. Birkaç saniye sonra kapı açıldı.
"Hoşgeldin, Zayn."
"Hoşbulduk."
İçeri geçmem için kapıyı sonuna kadar açtı.
Nick önde, ben arkada salona ilerledik. Nick'in elinde telefonu vardı.
Koltuklardan birine oturdum. Ortada bir tane masa vardı. Nick telefonunu masaya bırakıp konuştu.
"Bir şey içer misin dostum?"
"Su alıyım, teşekkürler."
Nick başını sallayıp mutfağa gittiğinde bende elimdeki yeni dövmemi incelemeye başladım. O sırada Nick'in telefonu çalmaya başladı. Telefon sessizde olduğu için Nick duymamıştı. Birkaç kere seslendim ama beni de duymadı. Telefonu elime aldım. Arayan kişi 'Avukat Bay Grande' diye biriydi. Avukat aradığı için önemli olabileceğini düşünüp telefonu açtım ve kulağıma götürdüm. Duyduğum sesle şok olmuştum.
"Aşkım Pete'in bugün işi varmış. Bende akşam sana gelirim diye düşündüm. 9'da gelirim."
"Alo? Aşkım duymuyor musun? Bak sana bu akşam giymek için resim attım, sence hangisi güzel?"
"Bak cevap ver yoksa gelmem akşam."
"Nick duyuyor musun?"
Duyduklarımla şok olmuştum. Telefonu kapatıp fırlatmamla Nick'in salona girmesi bir oldu.
"Hey, bu telefonu daha yeni almıştım. Seni bu kadar sinirlendiren şey ne?"
Beklemediği bir sırada su bardağını tuttuğu elini sertçe ittirdim ve bardak yere düşüp kırıldı.
"Dostum ne yaptığının farkında mısın? Sen iyi misi-"
"Senin dostun falan değilim. Şerefsizin tekisin!"