TEPKİ 11

1.7K 39 143
                                    

Konu: Biasımız mafyadır bizi kaçırmıştır ve bizi zorla öpmeye çalışır

Mingi: Mingi seni zorla kaçırmış ve karanlık bir yere kilitlemişti sen ise mingiye vuruyor ve ağlıyordun mingi yanına yaklaşıp seni zorla öpmüştü sen de bağırmış ve küfür etmiştin mingi ise bebeğim ağzına hiç yakışmıyor demişti.

Yunho: Yunho bir mafyaydı ve seni zorla alıkoymuştu ve senin yanına yaklaşıp senin zorla dudağını öpmüştü sen de yunhoya vurmuş ve ağlamıştın.

San: San seni kaçırmıştı ve seni sandalyeye bağlamıştı . Sen de uyuyordun uyandığında karşında sanı görünce bağırmış ve sandalyeyi sallamıştın san yanına yaklaşıp seni öpmüştü sen de sanı itiklediğinde san ise sana güzelim niye böyle yapıyorsun diyip psikopatça gülmüştü.

Jongho: Jongho mafyaydı ve seni kaçırmıştı ve seni evine götürmüştü sen ise salonda jongho ile oturuyordun Jongho seni birden kendine çekip öpmüştü sen ise jonghoya tokat atmıştın o ise sana kızıp odadan gitmişti.

Seonghwa: Seonghwa mafya ve psikopattı. Seni kaçırmıştı seni eve kilitlemiş ve sana yakınlaşmaya çalışmıştı sen de anlamıştın ve ondan uzaklaşmıştın seonghwa ise yanına gelip senin dudağına yapıştı sen de seonghwa sen ne yaptığını zannediyorsun diyip bağırdın o da seni öpmek istiyordum o kadar dedi sen de ben oyuncak mıyım herkes beni öpsün öyleyse dedin ve odadan çıktın.

Yeosang: Yeosang sana çok aşıktı bu yüzden seni kaçıracaktı adamlarına seni yakalamalarını söyledi yeosangın adamları seni yakalamış ve bir karanlık odaya getirmişlerdi sen de adamlara bağırıyor ve ağlıyordun yeosang gelmiş ve adamlara odadan çıkmalarını söylemişti ve sana :

Yeosang: Y/n bebeğim nasılsın?

Y/n: Sen kimsin benden ne istiyorsun söyle ? Diyerek bağırmıştın yeosang ise seni istiyorum diyip dudağını öpmüştü sen de sandalyeye bağlı olduğun için itikleyememiştin ama yeosanga küfür etmiştin yeosang ise neden böyle yapıyorsun güzelim diyip odadan çıkmıştı.

Hongjoong: Sen hava almak için dışarı çıkmıştın müzik dinlemek istemiştin müziği açıp yürümeye devam ettin ve sanki birileri seni takip ediyordu tam arkana dönmüştün ki adamlar seni bayıltıp arabaya bindirmişlerdi uyandığında kendini bir evde ve yatakta bulmuştun hiç birşey hatırlamıyordun yataktan kalktın ve evi gezmeye başladın aşağı kata inmiştin çok büyüktü sen de şaşırmıştın birden karşına hongjoong çıktı sen ise çığlık attın hongjoong ise senin yanına gelerek y/n neden bağırıyorsun dedi ve seni öptü sen de bağırarak hongjoongu itikledin bebeğim lütfen böyle yapma dedi ve seni kucağına alarak yukarı kata çıkardı sen bağırsanda seni bırakmamıştı seni odaya kilitledi ve ben ne zaman dersem o zaman çıkacaksın diyip gitmişti.

Wooyoung: Sen bir törene katılmıştın ve lavaboya ihtiyaç duymuştun sen lavobodayken birden karşında wooyoungu gördün ve bağırdın çünkü kadınlar tuvaletindeydin wooyoung seni bayıltıp kucağına almıştı ve hızlıca arabanın olduğu yere koştu seni arabaya bindirerek evine götürmüştü sen ise gözünü açtığında wooyoungun kucağındaydın ve bağırarak kalkmaya çalıştın wooyoung ise birden seni kendine çekip öpmüştü sen de wooyounga tokat attın wooyoung ise sana bağırdı ve senin ellerini bağlamıştı sen de beni bırak diye bağırdın wooyoung umursamayıp odadan çıktı.

ATEEZ TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin