Tepki 14

1K 25 2
                                    

Konu: Biasımızla gece uyuyoruz (evliyiz)
Aşağılardan ses geliyor korkup biasımıza sesleniyoruz ama biasımız umursamıyor biz de " iyi sevgilini kaçırsınlarda sevgilisiz kal " diyoruz ve aşağıya iniyoruz. Biasımız da meraklanıp aşağıya iniyor her yeri arıyor fakat bulamıyor belki dışardadır diyip dışarı çıkıyor . Bizi o sırada havuzda debelenirken görüyor ve biz ise yüzme bilmiyoruz ayrıca su da yutuyoruz . (İstek tepki)

Mingi : Mingi seni o halde görünce çok telaşlanmış ve havuza doğru koşmuştu
seni havuzun üstüne çıkardı ama senin gözlerin kapalıydı sen solunumsuz kalmıştın. Mingi ise sana suni teneffüs yapmıştı bir süre sonra sen kalkınca mingi ağlıyordu , çok korkmuştu . Senin gözlerinin açıldığını görünce sana sıkıca sarılmıştı . Sana havlu uzatmıştı ve yukarıya çıkmıştınız. Senin üstünü değiştirmişti. Mingi sakinleşmişti ve birbirinize sarılıp uyumuştunuz.

San: San koşarak yanına geldi y/n! diye bağırdı. Sonra hemen havuza atladı ve seni havuzdan çıkardı ve
San: Bebeğim beni çok korkuttun ! yüzmeyi bildiğini sanıyordum
Y/n: Hayır bilmiyorum çünkü sudan çok korkuyorum
San: Tamam şimdi bunları düşünmeyi bırakalım dışarı çıkıp biraz temiz hava alalım dedi ve birlikte dışarı çıktınız . Temiz hava sana iyi gelmişti ve san ile birlikte yürümek çok güzeldi.

Jongho : Jongho seni çok önemserdi sana hiç kıyamazdı ve bu halde gördüğünde çok korkmuştu hemen yanına geldi seni havuzdan çıkardığında sen iyi olduğunu söylesende sevgilin ikna olmamıştı senin üstünü değiştirip oturma odasına götürdü
Jongho: Bebeğim istersen hastaneye gidelim ne dersin?
Y/n: Jongho gerçekten gerek yok iyiyim sadece biraz üşüyorum o kadar.
Dediğinde Jongho sana sıkıca sarılmıştı .

Hongjoong : Seni gördüğünde şaka yaptığını sanmıştı ve inanmamıştı . Sonra ise durumu farketmiş ve hızlıca yanına koşmuştu. Bebeğim y/n !! Seni hemen havuzdan çıkarıp seni eve götürdü .
Hongjoong : Y/n çok korktum senin ölmenden çok korktum ya seni kurtaramasaydım ! Dedi ve gözleri doldu .
Sen ise Hongjoong lütfen böyle düşünme bak şuan yanındayım birlikteyiz dedin ve Hongjoongu öptün hongjoong ise y/n seni çok seviyorum , hiç ayrılamayalım dedi.

Yunho :
Seni gördü ve ağzı bir karış açık kaldı seni orada görmeyi beklemiyordu . Hızlıca senin yanına koştu. İyi misin y/n çok korkmuş görünüyorsun dedi . Sen ise çok korkmuş şekilde ona sarıldın . Yunho hemen ambulansı aramaya karar verdi ama sen gerek olmadığını söylediğinde vazgeçmişti. Seni eve çıkarıp duş aldırmış ve rahatlatmıştı .

Wooyoung:
Wooyoung geldiğinde sen havuzdan çıkmayı başarmıştın, hızlıca ona doğru koştun ve sarıldın. Wooyoung ise çok şaşırmıştı . Seni hemen eve çıkarmıştı . Senin üstünü değiştirip kahve yapmıştı. Beraber içmiştiniz .

Seonghwa:
Seonghwa seni evin içinde arayıp da bulamayınca çok korkmuştu bahçeye baktığın da seni havuzda gördü ve ne yapacağını şaşırdı. Sonra aklını başına toplayıp hızlıca yanına koştu ve seni havuzdan çıkardı .

Yeosang:
Yeosang merak edip aşağıya inmişti. Seni evde bulamadı ve bahçeye koştu. Seni havuzda gördü ve çok şaşırdı. Koşarak yanına geldi ve seni çıkardı. Oyalanmadan seni eve çıkarıp üstünü değiştirdi ve sana bir dahakine daha dikkatli olmanı söyledi.


Ben pek beğenmedim sizce nasıl?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEEZ TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin