KARAKTERSİZLER

72 5 0
                                    

AY MERİÇ:

17 yaşında ve zengindir. Yemek yemeyi ve baba parası yemeyi çok sever. Emir ile sevgilidir. Yüzücüdür. Özellikle sevmediği insanlara karşı ikili oynamayı sever. Dedikodu tanrıçası. Kumral ve kısa saçlıdır. Bal rengi gözleri vardır. 1.70 boyunda ve 50 kilodur.

İLAY İZMİR:

17 yaşındadır, Ay'dan geçinir. Uzay ile ikizidir. Voleybol takım kaptanıdır. Hayvanları çok sever. Ağır feminist. Sürekli yemek yer. Esmer ve uzun saçlıdır. 1.75 boyunda ve 55 kilodur.

LİNA KILIÇ:

17 yaşındadır, kendi halinde bir kızdır. Ailesi terk ettiği için tek başına yaşar. Okulun dans kulübü başkanıdır. Erkeklerle takılmayı sever. Aşktan anlamaz. Esmer ve uzun saçlıdır. 1.65 boyunda ve 48 kilodur.

BULUT EGE:

17 yaşındadır. Trans bir erkektir. İlay'ın en yakın arkadaşıdır. İllegal yazılımcıdır. Makyaj videoları çeker. Beyaz tenli ve mavi saçlıdır. 1.83 boyunda ve 70 kilodur.

EMİR KAÇAR:

17 yaşındadır. Basketbol takım kaptanıdır. Babadan zengindir. Sürekli yatta çiftler için partiler verir. Ay ile sevgilidir. Beyaz tenli ve kıvırcık kumral saçlıdır. 1.85 boyunda ve 73 kilodur. Kaslıdır.

UZAY İZMİR:

17 yaşındadır. İlay ile ikizdir. En yakın arkadaşı Kaan'dır. Okul tenis takımının kaptanıdır. Sempatik ve koruyucu bir badboydur. Dans etmek hobisidir. Gitar ve piyano çalar. Esmer ve kumral saçlıdır. 1.84 boyunda ve 70 kilodur.

KAAN DORA:

17 yaşındadır. Uzay ile yakın arkadaştır. Sağ kulağında 1, sol kulağında 3 tane küpe vardır. Biraz içine kapanık bir badboydur. Geçmişi biraz karanlıktır. Kendi kafasına göre takılır. Bir çok alanda bir şeyler yapan biridir. Ders çalışmaz ama çok kitap okur. Kütüphane kulübündendir. Ailesiyle yaşar tek çocuktur. Spor yapmayı sever. Açık tenlidir ve uzun düz siyah saçları vardır. 1.85 boyunda ve 75 kilodur.

HRM :) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin