خيانه حب😥😥

66 6 7
                                    

في البارت الأول انتهينا على انو روضه وآدم أعلنوا ارتباطهم في الجامعه وطلع في بنت بتحب ادم والبنت ديه قررت انها تفرق بين ادم وروضه المهم... جيه يوم الامتحان وروضه وآدم ممتازين جدا ورزان متوسطه وكده وجيه بقا يوم الامتحان وروضه وآدم راحوا علشان يمتحنوا هي رزان غنيه جدا بس برضه بتحب ادم علشان فلوسه وزي ما قلنا رزان معاها فلوس كتير وباباها مشهور جدا وهو رجل أعمال المهم رزان اتفقت مع الميس بتاعت الماده اللي هيمتخنوا فيها انها تسقط روضه وطبعا الميس كانت عديمه الضمير ووافقت على انو تسقط روضه.... وروضه طبعاا سقطت في الامتحان وآدم مصدقش ومكانش يتوقع انو ده يحصل... راح وقابل روضه وقالها ازاي ده يحصل هل كان في ظروف منعتك من المذاكره ردت روضه وقالت لا والله انا ذاكرت كويس جدا ومعرفش ازاي ده حصل.... رزان شافت ادم وروضه قاعدين مع بعض هو روضه وآدم كانوا قاعدين في الكافيه بتاع الجامعه.. ورزان شافتهم صدفه وقررت انها تعمل مصيبه.. جيه الراجل اللي بيقدم الطلبات رايح يقدم النسكافيه لروضه وآدم رزان شافته واتفقت مع الراحل اللي هيقدم المشروب انو يخلط المشروب مع خمره.. 😰😯والراحل وافق طبعا وهي ادته فلوس.. (زي ما بتعمل في كل مره)
المهم.......... روضه شربت المشروب المخلوط بالخمره وبعد شويه مفعول الخمره بدأ يعمل نتيجه.. 😥وروضه قامت في نصف الكافيه وقعدت ترقص قدام الناس اللي في الكافيه☕.. وتعمل حركات مش طبيعيه.. طبعا ادم كان موجود واتضايق من روضه جدا وطبعاا روضه اغم عليها بسبب الخمره وآدم شالها وخدها في عربيته😍ووصلها البيت بتاعها وهو طبعاا كان متضايق منها جدا واول ما روحها واطمن عليها قام مروح بيته هو كماان وروضه بعد ما فاقت ومفعول الخمره راح افتكرت اللي عملته...وزعلت جدا وحاولت تتصل ميت مره بادم بس ادم مرضش على مكالمتها....
تتوقعه رد فعل ادم ايه على اللي حصل
#رايكم يهمني

#Rawda mohsen

قلب مجروح حيث تعيش القصص. اكتشف الآن