2. Kapitola

289 20 12
                                    

V kuchyni...
Jak jsem přišel do kuchyně tak jsem si udělal lívance a snědl jsem jich asi 50😂 Po snídani jsem šel do pokoje a na televizi jsem si pustil Netflix. Pustil jsem si Riverdale a shlédnul jsem 4 série a potom jsem napsal MaTTemovi jestli dneska nechce zajít ven on napsal že nemůže že prej jede na Slovensko za Samem, v tu chvíli jsem byl smutnej a asi po 5 minutách jsem brečel😭

Matyášův pohled...
Vzbudil jsem se asi v 5 ráno a byl jsem unavenej ale potom jsem usnul a pak jsem se vzbudil v 10:34 koukl jsem se na telefon. Vstal jsem, oblékl se a šel do kuchyně, udělal jsem si míchaný vajíčka a napsal mi Dominik jestli s ním chci ven já jsem napsal že nemůžu protože jedu za Samem na Slovensko on napsal že to nevadí že se domluvíme jindy. Jak jsem snědl vajíčka tak jsem zavolal Samovi...

Hovor...
,,Ahoj Same, já přijedu kolem 17:30 ok?"J
,,Dobre Maty, kam idete?"S
,,Asi před tvůj dům"J
,,Ok, budu ťa čakať okolo 17:35"S
,,Ok, tak ahoj"J
,,Dobre ahoj"S

Ukončil jsem hovor a šel si udělat hygienu...
Jak jsem si dodělal hygienu tak jsem si šel připravit věci na cestu jelikož mi to bude trvat do Bratislavy 3 hodiny a do Sabinova to je tam kde bydlí Sam tak to mi bude trvat 4 hodin tak si přibalím i jídlo a pití, a řekl jsem si že tam přespím ale Sam o tom neví takže mu to řeknu až u něj budu aby jsem ho překvapil a taky mu musím říct jednu důležitou věc.

Sama pohled...
Ráno som sa zobudil o 10:14 a bol som furt unavený ale musel som vstať pretože dnes príde Maty. Vstal som a šiel sa obliecť a naraňajkovať sa, ako som sa obliekol tak som si išiel urobiť raňajkách, a urobil som si toasty s mliekom a v tom mi zavolal Maty že príde o 17:30 a ja som mu povedal že ho budem čakať okolo 17:35 a on mi povedal len ok. Ako som sa naraňajkoval tak som si išiel urobiť nejakú tú hygienu. V tom mi zavolala moja priateľka.

Hovor...

(Samova přítelkyně=P, Sam=S) (Lidi pardon ale nevím jak se jmenuje Samova přítelkyně takže No Hate pls xd p.A.)
,,Ahoj Same, musím ti říct důležitou věc!''P
,,Ahoj, deje sa niečo?''S
,,Chci se s tebou rozejít!''P
,,Prečo?''S
,,Nechci to řešit, tak zase ahoj. Jo a už mi nevolej, děkuji!''
,,Fajn, ako chceš ale už sa nevtierajte! Nazdar!''

Konec hovoru...

V tej chvíli som mal s tou chuťou zavolať Matymu nech nejazdí, lenže som si povedal že mi pomôže sa vyrovnať s rozchodom. Ako môj a mojej ex hovor skončil tak bolo 10:48 takže som mal ešte veľa času cca 7 hodín.

Matyáše pohled...
Jak jsem si připravil věci k Samovi tak šel za mamkou a zeptal jsem se jí jestli mě odveze na nádro (nádraží p.A.) ona mi řekla že jo, jak mě tam odvezla tak jsem si šel koupit jízdenky do Bratislavy a šel jsem na vlak. Nastoupil jsem do vlaku a asi po hodině jsem zavolal Samovi.

Hovor...

,,Ahoj Same, už jedu ve vlaku. Můžu tě o něco poprosit?''
,,Ahoj Maty, samozrejme že môžeš xd''S
,,Noooo, nechceš mi jít jakože naproti? Třeba že by jsi jel do Bratislavi xd.'' řekl jsem trošku se smíchem
,,No akože mohol by som xd. Budem tam"S
,,Tak jo, čus"M
,,Čus"S

Konec hovoru...

Pokračování příště...

MooTTem & Vijzr (Moon + MaTTem) & ( Vitaa + Dejzr) ❗POZASTAVENO❗Kde žijí příběhy. Začni objevovat