Hned jsem se zvedl, ale hned po tom co jsem se zvedl se mi zamotala hlava a podlomily se mi kolena a já spadl na Sama. Měl jsem měkké přistání.
„Ahhehhahhhh" vydal Samo, byl to takový zvuk, který se ani nepodobal žádným slovům. Zvedl jsem se ze země, ale teď už mi pomohl Vitaa a mě už se hlava nezamotala. Pak dostal záchvat smíchu a naštěstí Samovi nekřuply záda, ale to je teď nepodstatný. Ištvána ta se tam mohla urvat, protože taky umírala smíchy. Dejr.. Ach ten Dejr.. Začal se líbat s Vitou. Tak mi nezbývalo nic jiného, než se taky smát.. Po asi 20 minutách jsme se všichni dosmáli, až na Ištvánku. Ištvána se naštěstí dosmála, chvilku jsme si povídali, ale potom jsme už jely k Samovi, když už jsme byly u Sama, tak jsme se tam připravili do řady aby jsme popřáli Vitovi. Já jsem Vitovi přál jako předposlední, poslední byl totiž Dejr, jak jsme mu popřáli, tak Vitaa šel rozkrojit dort, jak už ho rozkrojit, tak všem dal na talíř kousek dortu a lžičku.Pohled Vityy...
Nejprve jsem rozbalil nejmenší dárky, a až pak jsem rozbalil ty největší, když už jsem ty malý dárky rozbalil, tak jsem přešel na ty velký dárky, ale byl tam ještě jeden trošku menší, ale ten jsem si nechal až na konec, protože byl od Dejzra "Tento dar je odo mňa Vitoo" řekl mi Sam rozbalil jsem ho, a byl tam novej PC a k tomu tři monitory, novej PC jsem už potřeboval, protože ten starej už neutáhl Minecraft "Děkuju Samo" řekl jsem Samovi, přešel jsem na druhý velký dárek "Jeeeej Vitíku pindíku, tenhle dárek je ode mě, šup rozbal ho" řekl mi MaTTem "Okey okey" řekl jsem Matyášovi a rozbalil ten dárek, byla tam Virtuální Realita i s těma rukama nebo co to je, byl jsem opravdu rád, ale dal mi někdo dárek od srdce? Ne, no nic, teď jdu rozbalit dárek od Klarisy, "Jej Vitoo, tento dar je odo mňa" řekla mi Klárka, rozbalil jsem si ten dárek, a byly tam hodinky Rolexky a party repák "Děkuji Klárko" řekl jsem Kláře a přešel na poslední dárek, který byl od Dejzra "Tak Vitíčku, teď rozbal dárek ode mě" řekl mi Dominik "Okey, okey, už jdu na to ty draku" rozbalil jsem ten dárek, a bylo tam fotoalbum, bonboniéra, kryt s fotkou kde jsem já a Dominik, notebook a asi čtyři páry letenek. Byl jsem za to rád, i když to nebyl velký dárek, ale vím že ten dárek byl od srdce. "Tak co líbí?" řekl mi Domča "Děláš si prdel? To je úžasný!!!" odpověděl jsem mu "Takže líbí, no mám pro tebe další dva dárky, ale ten druhej ti dám až dýl, však ty uvidíš" řekl Domča "Tyvole já už se začínám bát" řekl jsem se smíchem a pak jsme se tam všichni začali smát. Dominik přinesl ten dárek a řekl k tomu "Neboj, on je úplně neškodnej" řekl Dominik a ušklíbl se "Kdo on?" zeptal jsem se Dominika "Uvidíš, nebuď zvědavej, budeš brzo starej" řekl a znova se ušklíbl. Dominik přišel s tou krabicí ke mě, podal mi ji a já si všiml že v té krabici byly malinké dírky "Táááák, tady máš ode mě předposlední dárek" řekl Dominik a já to otevřel "Omg Dejzre, děkuju ti strašně moc!" řekl jsem Dominikovi a dal mu pusu "Nemáš zač" řekl a dal mi též pusu, Byl tam pejsek, ještě přesně nevím jak ho pojmenuju, ale vím že to jméno bude geniální. Šel jsem ukrojit dort a dát ho všem. Po chvilce se začalo stmívat, když už byla úplná tma a byly rozsvícené pouliční lampy a světlo tady na zahradě, tak jsem zakřičel na celou zahradu "Tááááááák a jde se pařit, co myslíte?! Pusť tam hudbu Maty, a jde se užííííívat života!"
Pokračování příště...
ČTEŠ
MooTTem & Vijzr (Moon + MaTTem) & ( Vitaa + Dejzr) ❗POZASTAVENO❗
FanficVitajlij (Vitaa) a Dominik spolu poletí na dovolenou, to však ale neví kdo tam letí též. Samozřejmě že se tam musí něco stát, když tam letí že? Toť otázka.