Medzi ľudí, ktorí zažili niečo neobyčajné som sa zaradila ešte ako dieťa. Myslím, že som mala desať keď sa to stalo. Mama už zopár mesiacov chodila s novým priateľom a ja som si na neho celkom zvykla. Mal v pláne zoznámiť nás aj s jeho mamou, no už sme spoločné stretnutie nestihli.
Deň po tom, ako nám oznámil, že zomrela sa však stalo niečo, čo nás obe prekvapilo. Bol november a ja som trávila väčšinu času zatvorená doma, pretože vonku už bola poriadna zima. Sedela som práve pri počítači a hrala som staršiu verziu v štýle Candy Crush. Posúvala som diamanty sem a tam a snažila sa vyhrať. No toto kolo sa mi nedarilo. Nevšimla som si, že stačí jeden ťah aby som všetky diamanty dostala dolu a vyhrala. Hľadela som na obrazovku a v tom som ucítila niečiu prítomnosť. ktosi mi jemne položil dlaň na rameno.
Nestihla som sa však ani obzrieť, keď som zrazu vedľa seba uvidela ruku ako sa naťahuje k monitoru. Bola priehľadná, akoby len obrys ale celkom jasne som ju videla. Zostala som nehybne sedieť a sledovala ju. Prst vystrela k jednému diamantu a ja som si konečne uvedomila, že ten ťah mi vyhrá celú hru. Zrazu sa ale priestor vyčistil a po ruke nebolo ani stopy. Rýchlo som sa obzrela ale samozrejme, že za mnou nik nestál. Pre istotu som zavolala na mamu ale tá sa ozvala z druhej miestnosti.
Nemohla to byť ona. Určite nie. Až neskôr, keď som sa jej s tým zdôverila, pochopila som, kto ma navštívil. Bola to mama jej priateľa.
Predtým než mi pomohla vyhrať sa totiž zastavila u mamy a poprosila ju,aby dávala na jej syna pozor. Zrejme ju naozaj mrzelo, že nás nestihla spoznať a tak si našla iný spôsob ako sa s nami zoznámiť a zároveň aj rozlúčiť.
ESTÁS LEYENDO
Príbehy na dobrú noc (2)
Misterio / SuspensoZnepokojivé a podivné udalosti, ktoré sa naozaj stali.