*16 years ago*
-Se boteaza robul lui Dumnezeu pentru nou-nascuta Jessica Andrew. Fie ca ea sa fie pazita de tot ce-i rau, sa fie lepadata de ... -Slujba se intrerupe, facandu-si prezenta chiar cea de care Jessica trebuia ferita in viata-
-Oh nu, nu, nu, nu, nu, nu! Ce cauta ea aici? Scoate-o afara! Esti tatal copilului care trebuie acum botezat, iar daca ea apare tocmai acum, viata Jessicai se va duce pe râpa!
-Stiu. Dar tu esti mama ei, deci vino cu mine pentru asta!
-Ce avem noi aici?! Striga Ruth Satan, diavolul in persoana care a luat vietiile a mii si mii de persoane, dar de care niciun politist sau guvern nu se poate apropia. Aceasta femeie are cu adevarat putere înzestrata. Un singur pas si esti mort.
-Stati linistiti, nu stau mult, am venit doar sa vad ce creatura imi va lua pe urme de acum inainte. Spuse femeia infioratoare cu un zambet viclean.
-Nu te apropii de ea, Ruth! Poate ca esti sora mea, dar asta nu ma tine departe de fata mea! Striga Richard, tatal Jessicai.
-Usor, fratioare. Vreau doar sa arunc o privire, spuse Ruth indreptandu-se spre patul din biserica al Jessicai.
Buna, frumoaso! Sunt matusa ta. Arati ca un inger... Dar nu unul obisnuit. Simt focul care arde in tine si iti vad ochii care te pot omori dintr-o privire. Esti mai periculoasa decat 10 mitraliere, Jessica! Chiar si acum, abia nascuta.
Ruth o luase pe Jessica in brate si o ridica in sus strigand:
-Tu nu esti un inger de-al Domnului! Tu esti unul dintre copiii cuminti al Dracului! Jessica Andrew, esti un inger salbatic!
CITEȘTI
Wild Angel&Good Demon
Teen FictionJessica Andrew, o fată în care zace un înger sălbatic; Harry Styles, un demon fără inimă pâna când iubirea îl lovește puternic; -Love, Danger, Adrenaline-