16 Mai 2016
Trezeste-te, Jes! Striga tata din bucatarie.
Alta zi...
Dupa ce mi-am facut fata sa arate cat de cat umana, am coborat in bucatarie si la scurt timp dupa ce m-am urcat in masina tatei, am ajuns la scoala.
Orele incep si se termina pana ajungem la cea de matematica.
-V-am corectat lucrarile, spuse profu' de mate.
Iei, urasc moaca tipului astuia. Imi provoaca dezgust.
-Jessica! 2.
Ce?! Strig eu in mintea mea, constienta de ce vor spune ai mei.
Ca deobicei, nu imi pasa mie personal, deoarece, de scoala m-am cam lasat din clasa a 8-a, acum fiind in a 10-ea.
Ora 7 p.m
-Hai la masa, Jessica! Striga mama dupa mine.
-Ai luat azi vreo nota?intreaba mama.
-Mda... 2
-Ce?! Cum adica?! Ai luat un 2 si o zici de parca nimic nu s-ar fi intamplat?! Spuse mama care deja se albise la fața.
-Oooo, mare cacat! E o nota si asta, frate! Am spus eu revoltata.
In urmatoarea secunda, mi-am simtit obrazul intorcandu-se din cauza palmii primite.
A urmat un moment de tacere pana cand am reusit sa spun eu ceva, inca tinandu-ma de obraz.
-Nu am realizat ca pentru tine e mai important sa iau mereu 10. Ai sa-ti dai seama ca notele astea sunt nesemnificative impotriva a cum imi pot distruge viata. Ai sa iti doresti sa ma mai vezi cum ma vezi acum! Nu stii de ce sunt in stare! Am spus eu mai mult soptit amenintator si am plecat repede in camera mea
-Ia uita-te la ea! Ma ameninti cumva?! Nerusinato!
Gata! S-a umplut paharul! Nu mai suport de la un timp! Ii urasc pe toti! Ma cert mereu cu parintii, prietenii ma lasa cateodata pentru altii noi, notele alea idioate scad, nimic nu mai e motiv de bucurie! Nimic! Dar nu am de gand sa ma las batuta! De acum incolo, vor vedea ei. O data cu venirea verii, va veni o noua Jessica.
CITEȘTI
Wild Angel&Good Demon
Novela JuvenilJessica Andrew, o fată în care zace un înger sălbatic; Harry Styles, un demon fără inimă pâna când iubirea îl lovește puternic; -Love, Danger, Adrenaline-