Ce sa fac?! Nu mai vreau sa dau ochii cu ei! Imi vine sa plec de acasa, dar cu cine? Nu am pe nimeni. Nu am avut vreodata un prieten, dar chiar mi-as dori... Insa niciodata nu mi-a placut un baiat atat de tare. Pur si simplu, nu am inima. Sau poate ca am, dar e inghetata cu siguranta.
-Ahhhhhh! Viata de rahat! Strig eu auzindu-se ecou in camera mea care era inchisa cu cheia.
Nu suport sa stau aici. Nu acum. Nu cu toti nervii astia, dar orice as face, nu am sa plang! Nu suport sa plang, mi se pare o slabiciune, iar eu nu vreau sa am asa ceva. Probabil de aceea nici nu ma indragostesc. Iubirea e o slabiciune. Daca iubesti pe cineva, poti fi foarte usor ranit.
Dar nu pot pleca! Nu am unde, cu cine,cum. Cred ca tot ce imi ramane de facut este sa stau aici si sa ma consum. Sa las tot stresul si nervii sa imi devoreze sufletul, caci probabil de acela am, daca inima e inghetata.
-Jessica deschide usa in momentul asta! Striga tata din spatele ei.
-Ca sa ce? Ma opun eu.
-Am spus sa o dechizi in momentul asta!
De data asta, se vede ca tata e foarte nervos si nu vreau sa se ajunga si mai rau, asa ca am decis sa o deschid.
-Ce? Spun eu intr-un mod aproape ironic.
-Ai aici mancare si apa, pentru ca din camera asta nu mai ai ce pleca decat maine dimineata pentru scoala! Daca nu iti revizuiesti comportamentul si in mod special notele, ai pus-o rau! Spuse tata autoritar, iar eu insfacand tava si inchizand usa fara sa mai spun ceva.
-Haha, s-o crezi tu. Maine e ultima zi de scoala, din fericire, mai apoi ma voi distruge doar pentru a le arata lor ca exista lucruri mai grave decat notele.
...
Venise vara iar eu deja am intrat in lumea alcoolului, curselor ilegale de masini si cel mai important, al drogurilor. Imi luasem carnetul recent si imi adoram masina neagra pe care mi-o cumparasem din toti banii stransi de pana acum. Concuram la curse si le castigam pe cele mai multe. Imi adoram masina si am visat la ea mult timp. Dupa curse, ne imbatam si imi gaseam cate un baiat cu care sa fac chestii, dar cu care sa termin pana sa fiu atinsa in locul unde nu patrunde soarele. Totusi, nu eram prostituata si prima oara vroiam sa fie unica si cu baiatul pe care il iubesc, daca voi gasi pe cineva...
Mi-am schimbat si look-ul. Eram blonda-inchis, dar m-am vopsit bruneta, mi-am facut un flash si un pierce in limba. Hainele negre erau la ordinul zilei. Aratam ca o rockarita turbata cateodata din cauza machiajului strident negru. Drogurile imi dadeau energia si ma simteam renascuta. Mi-am facut o multime de prieteni, majoritatea baieti. Dadeam pe acasa destul de rar, dar si atunci cu mari certuri si iar plecam. Asa a decurs toata vara mea, dar septembrie isi facea aparitia si eu trebuia sa redevin eu cea plictisitoare, pentru ca noua eu, a fost doar pe perioada de vara pentru a le demonstra lor ce pot face.
Parintii mi-au schimbat scoala, undeva mai departe de casa, prin mijlocul orasului. Jessica din vara devenea pentru mine pe zi ce trecea o amintire placuta pe care cred ca nu o voi mai intalni. Redeveneam eu la viata obisnuit de plictisitoare.
15 septembrie 2016
Ora 7:00 a.m
*Wake up, you motherfucker!*
-Ceas idiot, taci! Spun eu trantind ceasul pe jos.
-Sa inceapa deci cea mai nasoala viata.
Am decis sa nu mai conduc, caci atunci cand o faceam, adrenalina mi se urca in vene si imi pompa sange fierbinte in inima inghetata ceea ce ma refacea sa revin la eu cea din vara si chiar daca nu imi pasa, mama ajunse in spital din cauza ingrijorarii pentru mine si asta era cam singurul lucru care ma mai tinea cat de cat in frâu.
Asa ca, mi-am parcat BMW-ul meu i8 negru in garajul casei si m-am bagat in masina tatei. Ajunsa acolo, in mod normal,m-as fi simtit ingrozitor, dar am fost asaltata de o veche prietena de la fostul liceu care s-a mutat si ea aici si eram chiar fericita ca nu sunt singura in rahatul asta. O chema Hillary si era o blonda nebunatica, dar cam tocilara. Era intr-un mic fel putin cam usuratica, dar pentru mine nu conta.
-O sa ne distram in a 11-ea, haaaa? Spune Hillary entuziasmata si cu un ton pervers.
-Clar! adaug eu fericita.
-Bun. Hai sa ne plimbam prin scoala, mai dureaza pana o sa inceapa discursul ala jalnic de bun venit.
Aprob eu razand.
Pe hol, am observat ca tot ce tine de liceu este alb. Este foarte mare si tot alb. Are prestanta.
Elevii sunt la locul lor, niciunul nu intoarce capul dupa mine, deci nimeni nu ma considera o ciudata. Asta e bine. Cand stateam pe pista asta vara, eram populara si cunoscuta mai prin tot orasul, dar odata cu scoaterea pierce-urilor, a flashului si plus ca nu ma mai machiam, eram de nerecunoscut. Inca ramasesem bruneta, si ma imbracam in negru respectiv gri, dar tot nu parea ca cineva sa ma recunoasca si asta este foarte bine. Inaintand pe hol, aud vocile a mulor baieti in spatele meu si eram tentata sa ma intorc, dar nu o faceam. Pierduta in vocile puternice dupa care oarecum tanjesc, nu mi-a luat putin sa o vad "asaltata" pe Hill de un baiat cret, inalt, foarte bine facut, cu tatuaje negre si imbracat in negru. Cand am vazut ca s-au sarutat, am inteles ideea. Dupa ce mai bine de cateva secunde de sarut, s-au dezlipt unul de celalalt, ochii unui baiat m-au golit cu adevarat de putere. Erau verzi si adanci, periculosi dar atat de blanzi in acelasi timp. Era atat de frumos. Nici nu observasem ca ne holbam unul la celalalt pana cand Hill a spart gheata.
-V-ati blocat? Spuse Hill amuzata de situatie.
Atunci mi-am dezlipt contactul vizual cu ochii prea perfectului baiat si mi-am scuturat capul.
-Jess, el este Harry, iubitul meu!
Harry vine timid dar totusi hotarat spre mine si imi intinde mana prezentandu-se simplu si la obiect. Ar mai fii putut spune multe, dar el a spus totul.
-Jessica.
Din nou, ochii nostri au avut contact vizual pentru cateva secunde inainte ca linistea sa fie sparta de vocea directoarei din difuzoarele scolii care anunta ca festivitatea de deschidere va avea loc curand.
-Jess, hai sa mergem! Spune Hillary inainte sa isi sarute iubitul iar eu sa diu trasa dupa ea.
Ne-am asezat pe iarba, eu ramanand cu gandul fixat pe el...-Perspectiva lui Harry-
M-am dus sa o prind pe Hillary, noua mea achizite cu care sigur ma voi distra pana cand ochii mei au dat de un ... Inger, dar ce e cel mai important este ca nu era nicidecum unul ...obisnuit.
CITEȘTI
Wild Angel&Good Demon
Teen FictionJessica Andrew, o fată în care zace un înger sălbatic; Harry Styles, un demon fără inimă pâna când iubirea îl lovește puternic; -Love, Danger, Adrenaline-