Hoofdstuk 1

59 0 0
                                    

Het is pauze, ik loop naar de kantine en ga aan een tafel zitten. "Jara! Jara! Jara!" "Jaaa wat is er?!" Mirte komt hijgend naast me zitten, "heb je het al gehoord?" zegt Mirte hijgend. "Uh nee wat is er dan?" "er is binnenkort een bal!" Mirte kijkt me blij aan. "OH MY GOD! Wanneer is het bal?! Ik moet nog een jurk kopen! Ik heb nog niemand! Hoelaat is het? Waar is het?!" Mirte schiet in lach. "Waarom lach je?" Mirte moet nu nog harder lachen. "Mirte waarom lach je?!" "hahaha je bent zo gestrest! Het is pas over 2 maanden!" Wat een opluchting! "Ik dacht dat het al volgende week was" "nee joh dan hadden ze het allang gezegd" "ga je vandaag nog wat doen?" vraagt mirte. Ik denk even na en zeg "uh nee volgens mij niet, hoezo dan?" "nou dan kunnen we misschien afspreken!" "ja leuk! Bij wie?" "mij maakt het niks uit" zegt mirte. "Zullen we dan bij mij?" "ja is goed" zegt mirte. De bel gaat, we lopen samen naar het lokaal. De les is geeindigt nu zijn we vrij!! Mirte en ik lopen samen naar onse fietsen en rijden naar mijn huis. We hebben een gezellige middag gehad! "Maar nu moet ik gaan" zegt mirte, "Ja klopt maar ik zie je morgen weer!" "jaa tot morgen!" zegt mirte "tot morgen!" ik sluit de deur weer achter me dicht. Me ouders kwamen thuis, "hey schatje hoe wat het vandaag?" vroeg me moeder "oh best leuk" "we eten pizza" zij me vader. Mmm lekker daar had ik wel zin in! Na het eten ging ik naar me kamer en keek of ik berichten had, maar niemand heeft me geappt, Dus besloot ik maar te gaan slapen.

Het is mijn eerste verhaal...
Wat vonden jullie ervan?
Comment please xxx Havva

Vriendjes...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu