Hoofdstuk 2

59 1 1
                                    

Ik word wakker van een irritant gepiep, het is me wekker. Ik stap me bed uit en ga me omkleden. Ik breng wat make-up op, en laat me haren golvend over me schouders vallen. Ik loop naar beneden en zie dat me ouders een ontbijtje hebben gemaakt, "goeiemorgen!" Zeg ik vrolijk en neem plaats aan tafel. "Goeiemorgen lieverd" zeggen me ouders in koor."lekker ontbijt!" Ik neem een hap van mijn stokbroodje, "gezellig he met z'n drieën ontbijten" zegt me vader blij. We smullen lekker tot dat het tijd is om te gaan. "Ik ga doeii tot vanavond" roep ik naar me ouders, "doei lieverd veel plezier op school" roepen me ouders snel. Ik doe deur achter me dicht en pak me fiets uit de garage en fiets naar school toe. Op school kom ik Mirte tegen, "hey Mirte!" Roep ik blij en geef haar een knuffel. "Wat ben je vrolijk vandaag" zegt Mirte lacherig we schieten allebei in de lach. De bel gaat we lopen naar het lokaal waar we wiskunde hebben. De leraar staat geduldig voor de klas, als iedereen zit en kletst met elkaar roept hij "stilte allemaal ik wil graag beginnen met de les!" Ik staar naar buiten en denk aan het bal, ik heb er nu al zin in. Ik zie Mirte en mij al swingen op het podium. En.. Mijn gedachten worden onderbroken door de leraar "Jara hoe noem je een een figuur waarbij de zijden gelijk zijn?" Ik kijk verschrikt op en ik hoor dat Mirte het antwoord fluistert "vierkant" zegt ze bijna onverstaanbaar, "Jara wat is het antwoord?" Vraagt de leraar ongeduldig, ik antwoord snel "uh vierkant" "ja helemaal goed" de leraar knipoogde snel naar me waardoor ik zachtjes moest lachen, daarna heb ik extra goed opgelet tijdens de les. We hebben nu even pauze, Mirte schiet in de lach en zegt "jij had ff geluk zeg! Je was bijna betrapt!" Ik moet ook even lachen "bedankt dat je het antwoord fluisterde" we liggen allebei in een deuk we weten niet eens waarom, we hebben gewoon teveel humor! De bel gaat alweer en we gaan door naar de volgende les, we hebben mentorles. Onze mentor komt binnen stappen met 2 jongens achterzich aan, de ene heeft blond haar en blauwe ogen, en de ander heeft bruin haar met groene ogen ze hebben allebei een stoer uiterlijk. "We hebben 2 nieuwe jongens in onze klas namelijk Joey en Max!" Wat waren ze knap! Mirte en ik keken elkaar bewonderend aan, we wisten allebei wat we dachten: WAT EEN HUNKS! "Joey vertel eens wat over jezelf" zegt onze mentor, "nou ik ben Joey ik ben 16 jaar ik heb geen huisdieren, en ik zit op voetbal" "oke dankjewel Joey nu jij Max" zegt de mentor, "ik ben Max ik ben 17 en ik heb een hond hij heet jari, ik zit ook op voetbal" "dankjewel Max" zegt de mentor. Joey en Max kregen een plek aangewezen, voor ons waren nog 2 plekken vrij. En daar zaten ze dan de 2 knapste hunks uit de klas recht voor je neus. Mirte en ik moest zachtjes lachen. De jongens draaide zich om en zeiden "hallo dames gezellige boel hier?" Nu moesten we nog harder lachen en we bloosden een beetje, Joey zag dat en begon ook mee te lachen Max had geen keus dus deed ook mee. Onze mentor vroeg "wat is er zo grappig dames en heren?" Joey antwoordde snel "oh sorry meneer er is niks" ik moest super veel moeite doen om me lach in te houden. Eindelijk ging de bel dit was onze laatste les, Joey en Max liepen met ons mee we kletsten en lachten met elkaar, we gaven elkaars nummer en namen afscheid "tot morgen meiden!" Riepen Joey en Max tegelijk, "tot morgen boys!" Riepen Mirte en ik lachend. We liepen samen naar onze fietsen "wat een hunks he?!" Zei Mirte enthousiast, "JAA zeg dat wel! Joey is zo schattig!" Antwoord ik dromerig. "Haha Jara is in love with Joey! Liefde op het eerste gezicht!" Zei Mirte lacherig "Jij dan met Max! Je keek de hele tijd naar hem!" Riep ik dromerig We lachten ons helemaal kapot! Toen ik thuis was voelde ik mijn mobiel trillen.

Onbekend nummer: hoi :)

Ik: uhm hoi? Wie ben jij??

Onbekend nummer: haha Joey, gekkie :p

Ik: ohw haha wacht ik voeg je ff toe aan me contacten :D

Onbekend nummer: is goed!

Ik: zo gedaan ;)

Joey: mooi zo :)

Ik: haha...

Joey: ...

Ik: ohw sorry ik moet gaan doeii spreek je morgen wel!

Joey: oh oke is goed doeii tot morgen

Ik: doeii!

Joey doeii x

OMG hij stuurde "x" ik voelde vlinders in me buik... Wacht nee toch ik ben toch niet verliefd? Of wel...?

Vriendjes...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu