5. Sentimente

161 7 2
                                    

Ray p.o.v.


Era foarte tarziu , iar eu nu puteam sa adorm ... ma gandeam continuu la May , acea fata foarte dulce care tocmai a venit la noi in scoala. Imi place faptul ca este mai rockerita fata de celelalte fete din scoala (printesele roz ) . Are ceva aparte , ceva ce o scoate in evidenta fata de celelalte ... ceva special ... ceva al ei . E prima fata care mi.a placut in viata mea ! Pe langa faptul ca personalitatea ei are o lumina orbitoare , e superba ! Ochii verzi-albastrui , parul ei maroniu , fata alba ... toate acestea sunt puse in valoare foarte bine ... si imi place foarte mult ca nu se machiaza ca orice... fata.... din scoala . Nu isi ascunde frumusetea naturala ! Tot ceea ce aplica pe pielea ei alba , este un strat subtire de tus.

Uneori mi.as dori sa ni fiu cine stie ce "vedeta a scolii" cum a spus May...(zambetul mi se pune pe fata ) .

Nu stiu cum sa fac sa imi iau gandul de la ea ... am destule pe cap , si eu nu pot sa imi iau gandul de la ea. Fosta mra iubita Lara , nu imi da pace ! Trebuie sa scap cumva de ea . O iubesc pe May si chiar nu vreau sa o fac sa sufere sau ceva asemanator. U stiu cum sa imi explic faptul ca o stiu de aptroape o saptamana , dar stiu ca imi place foarte mult , si ca as face orice ca

sa o vad in fiecare zi zambind ...
Ar trebui sa ma culc... e deja tarziu si maine am scoala ... ma bucur ca o voi vedea...

May p.o.v.

Desi e destul de tarziu nu pot sa fac altceva , decat sa ma gandesc la Ray care mi.a dat azi bratara . De fapt , am exagerat atunci cand am fost foarte rea cu el... dar totusi , si.a cerut.o ... Ma intreb daca el se gandeste la mine acum . Nu cred , de ce s.ar uita.la mine cand poate avea orice fata din scoala , din oras de fapt... acest lucru ma intristeaza avand in vedere ca eu chiar il plac . Ultima data cand mi.a placut un baiat a iesit destul de rau fiindca el era mai mare... si cum aveam unii prieteni comuni , am ajuns sa vorbesc intr.o zi cu el, dar am ajuns sa plang si sa regret ca mi.a placut de el . Nu imi face bime sa vorbesc de asta , nici macar sa ma gandesc fiindca as incepe sa isbugnesc in plans ca un copil schizofrenic . Dupa ce mi s.a intamplat am devenit foarte inchisa in mine , astfel incat decat persoanele care ma stiau de mica isi dadeau seama daca am ceva sau nu...

Schimband subiectul , nu imi pot lua gandul de la acei ochi caprui , parul sau carliontat , si acea alura de rocker ... oh cat iubesc rockerii ! Pe langa asta ma inebuneste felul in care se poarta ! Dulce , rau , si in acelasi timp si nesuferit . Nu stiu de ce dar atunci cand e nesuferit , ma face sa vreau sa imi infig mana in carliontii aia ... maro ... sa nu ii mai dau drumul si sa il tin langa mine pentru totdeauna ...
Ar trebui sa adorm , maine am scoala si trebuie sa ma trezesc devreme daca vreau sa ma vad cu Ray si cu Zoe la prima ora , pe care o avem impreuna....

Amandoi adorm cu zambetul pe buze , gandindu.se unul la celalalt si visand la viata lor impreuna ...
#########

Hey ! Am venit cu un nou capitol , si sper sa va placa... imi cer scuze pentru greselile de scriere, dar ideile imi vin in cap si ma grabesc ca sa nu le pierd.

Pentru acest capitol ar trebui sa ii multumesc lui RALUCCA18 ( cautoarea grniala care a scris 《Coltii intunericului》 ) ea mi.a inspirat atat pentru acest capitol cat si pentru urmatoarele . Asa ca o sa postez ceva mai des ... plus ca suntem in vacanta si stiti... am mai mult timp ... va pup si succes la citit .
Va multumesc din suflet ca imi cititi cartea , si sa stiti ca vroiam sa o sterg
... ma gandeam foarte serios de ceva timp , dar am zis sa o termin... cine stie... poate o ducem in top100 ... m.as bucura , dar mai am mult de munca si trebuie sa recunosc ca nu sunt cine stie ce autoare dar incerc , si ma bucur ca ma sustineti ...
In poza este Ray . A , si va rog sa imi lasati si mie la comentarii cum se pun dedicatia si distributia ( mi.a mai explicat o prietena , dar nu am inteles nimic.... ) .

Merci mult , Evý

Povestea unei iubiri*pauza*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum