Ma urati nu ? Scuze , dar o sa rog pe cineca sa ma ajute cu capitolele si o sa postez mai des . Pecuvant de cercetasi .
Ray's POV
Nici nu iese bine din camera ca telefonul ii suna . Si ghiciti cine era .. MAREA VEDETA ANDY BIERSACK.. Doamne cat ma enerveaza asta !
●○●○●●
"Alo , buna May ! "
"Scuze Andy , dar May nu poate vorbi in momentul asta ."
"A .. ok.. spune-i ca o iubesc si sa ma sune cand poate . "
"O..k..."
○●○●○●●
Si apelul se incheie .
《Te-a mintit ! E cu un rock-star si o doare fix in cur de tine ! 》 Constiinta proasta ...
"Hei ! "spune ea intrand pe usa
"A sunat Andy ..."
"Ce a zis ? "
"Ca te iubeste si sa il suni . " spun eu cu o durere destul de mare pe care desi am incercat sa o ascund , vocea imi trada cel mai tare tristetea .
"A .. ala nu era Andy , Ray ! Era ori Ash , ori Cc care mereu fac misto de mine . I-au zis tatei ca sunt niste prieteni de ai mei drogati si ca au sunat sa ma <imprumute> pentru o seara , cand de fapt ei aveau concert in apropiere si urma sa vina sa ma ia cu ei dar mna.. ce pot sa zic ? "
"Te-ai suparat pe mine ?" spun curios , dar in acelasi timp cu o dorinta mare sa nu fi pus intrebarea fiindca raspunsul ma ingrozea .
"Nu , de ce ? " pe fata ei se citea ingrijorarea . Dar vocea era nonsalanta ne exprimand nici un sentiment .
"Fiindca e posibil sa fi fost foarte gelos ."
"Nu , nu am de ce sa ma supar . "
"Bine micuta mea . Vrei sa te duc acasa ?"
"Nu , de ce ?"
"Ca sa iti mai iei de schimb si pentru seara asta . "
"Atunci ce mai astepti ?"
"Sa imi spui tu "
"Ok , du-ma acasa sa ma schimb "
"Te-ar mai lasa o noapte cu mine ?"
"Da , daca ii spun ca sunt la T'"
"Ok , dar toata viata te-ar lasa la T ?"
"Nup"
"Ce pacat.."
"Nu-i asa ?"
Atunci o iau pe sus si coboram scarile dupa care o las sa se incalte si o duc in masina in stilul miresei ....
Sper sa va placa si o sa mai postez dar nu stiu cand . Papa
P.s scuze pentru greseli .Ilya! ( i love you all)
CITEȘTI
Povestea unei iubiri*pauza*
Science FictionHei ! Ma numesc Mayra (May ) si am 17 ani . Sunt in ultimul meu an de liceu si am hotarat sa fac o schimbare in viata mea , astfel hotarand sa ma mut la alta scoala , deoarece in cealalta aveam probleme zilnic si ajungeam mereu in vizita la director...