Ma egész nap Reni a Stingről beszélt.Senkit sem erdekelt de ő a kis fényképező gépét körbemutogatta.
A suli udvaron épp Ricsit nyagatta.
-Ren ,hagyál már !mi az ott ?Egy hangya? -bökött unottan Reni gépére.
-Nem ,az ott Sting !Csak messze ültem.
-ahha,jó -hagyta rá Ricsi és tovabb mesélte a sci-fi filmet Zsoltiéknak akik izgatottan hallgatták.
Reni csak tovabb bizonygatta,hogy ő látta Stinget amíg Zsolti "véletlenül" ki nem törölte azutan már csak szomoru volt.Szétfagytunk az udvaron ezért bementünk de az alulába Maday elszolitotta Renit és Kingát .Furcsáltam mert rájuk nem szokott panasz lenni.
Összesen 25 percet késtek Kardod orájárol .
-Elnézést ,Máday ig.assz.voltunk -kezdte a magyarázkodat Reni..Kardos egyből le is ülette őket.Amikor Kardos a táblára irt megrugtam reni székét és ő megfordult.
-Mit akart Máday?suttogtam Reninek.
-Sting élménybeszámolo -vigyorgott mindt az alma.Felvontam a szemöldököm mert azert meglepett mind1 .Az ora további feléba zenét hallgattam .Épphogy vége lett az órának Kitty jott be es cirkuszolt hogy neki kell a telfonja.Szegeny Kinga kiakadt.Este Zsoltiéknál ultunk a kanapen vagyis nem ültünk hanem es feküdtemés Reni ölébe raktam a fejem miközben ő olvasott.
-Mindjárt jövök-mondta reni és megsimiotta a hajam .Imádom amikor hozzám ér.Amig ő elment addig én felültem es vártam rá hogy újra a fejem az ölébe rakjam.
Amikor leult mellém reni akkor vissza raktam a fejem az ölébe és felnéztem arra a csodás arcára..
-Nincs telefonom-mondta
-Oké megakarod magyarázni?-kérdeztem tőle.
-Nem fontos legyintett.
Muszáj volt megérintenem .Felnyultam és megsimiottam a nyakát mikozben éreztem hogy kirázza a hideg .Tetszik ahogy minden erintésem hatassal van rá .Láttam hogy gondolkozik szinte hallotam a fogaskerekeket.
-Min agyalsz enyire -kérdeztem tőle mosolyogva.Miközben tovább simitottam a nyakàt a hajáig .
-Szeretnék nálad aludni.Mondjuk jövö pénteken -mondta halkan .Ledöbentem egy pillanatra és elgondolkoztam .Már rég akartam hogy aludjon nálunk de nem eröltettem ,de most már ő is akar akkor jo .
-Oke-mondtam egysuerűen.
-Oké -ismetelte szegény nyakig elpirulva és kinosan félre nézett .Nagyon látszott hogy zavarba jött ezért termeszetesen nem hagytam abba és piszkáltam
-jövő penteken-kérdeztem vissza szinte vigyorogva.
-ogen,arra gondoltam -motyogta megjobban elpirulva
-jó ,az napra te vagy az első .Lefoglalod -szívattam szegény tovabb.
-Nagyon vicces-mosolygott kínosan.Meg nwm álhattam meg ezért szivattam tovább.
-Szép színed van .Merre jártál.?
-Na jo elulok innen engedj- mondta és folpatant .De gyorsabb voltam és megragadtam a kezét és vissza húztam és beleeset szegény az ölembe.Átolaltem és még jó hosszasan megcsokoltam.Reni egett a feje tiszta vörös volt szégénynek mikor valahogy elváltam tőle dé még a hajatol fogva közelebb huztam és megegyszer kapott egy szenvedélyes csókot.nem tudok betelni vele,mindig csókolnám.
Reni egyből kiment az udvara amikor elváltunk .
-Mi van Rennel -jött oda hozzám Ricsi.
-Semmi csak egett szegeny-mondtam vigyorogva.
-Miért-kérdezte.
-Bejelentette hogy nálunk fog aludni .Érted-mondtam neki .
-Ja értem -vigyorgott el Ricsi.
-Virággal mi van?-kérdeztem tőle
-Aludtunk együtt.-húzzogatta a szemöldökét.
-Jól van -veregettem meg a vállátA szobámba érve leültem és videójátékoztam .
De gondolataim nem a videójáték körül forogtak hanem Renin.Már alig vartam a jövő hét pénteket.
Ezután már nem csináltam nagyon semmit
Befeküdtem az ágyamba és elnyomott az álom.Ha tetszett vote. Ird le kommentbe ,hogy következőkor melyik jelenetett írjam .
YOU ARE READING
Cortez Szemszögével-(jelenetek)
RomanceSziasztok. Cortez szemszögével írok le jeleneteket . Ha van ötleted,hogy melyiket irjam, kommentben varom