Örökké-Április 9 hétfő

1.2K 22 6
                                    

A mai nap nagyon érdekes volt.
Ma mindenből volt Neményiből,dühből,veszekedésből,
De kezdjük a legelejétől .Ma nagy nap volt ,mert Reni 18 lett ,hivatalosan is felnőtt. Hurrá. Lol :).
Gyorsan felöltöztem ,fogatmostam es már szaladtam le a lépcsőn .A konyhában nagyi épp ült az asztalnál a kavéjával.

-Szia Cortez ,hogy aludtál-kerdezte tőlem mosolyogva.

-Jól,köszi nagyi .Te?-kérdeztem től ,de ő csak legyintett és tovább kortyolta a kávéját.

Megnéztem az időt ,és már indultam is Renihez ,hogy együtt menjünk a suliba.

A kapujában vartam ,kilépet a kapun és már a nyakamba is borult ,jó szorossan átöléltem a derekát. Mikor elvaltunk azt tudakolta tőlem meg ,nagyon édesen,hogy látszike ,hogy már felnőtt.Nem akartam letörni szegényt ,ezért a homlokomat az övéhez támasztva válszoltam ,hogy hihetőbb legyen a mondandom.

-Igen-bicentettem "komolyan"de a szemem elárult ,hogy jól szorakozom rajta.Nem nagyon hidte el ezert még jobban bizonygattam .-Határozottan nagy korúnak tűnsz-probáltam komolyan mondani ,de nem bírtam és el kelett vigyorogjak.
Renit ez nem nagyon győzte meg de nevetve megcsókolt.Ezutan már nem nagyon akartam én sem bizonygatni,mert mar elfoglalt voltam.)

A suli előtt a többiek is Reni szülinapjával voltak elfoglalva.

-Hé.Mehetsz sztriptízbárba.-közölte Zsolti .Hát ezen jót derűltem .Reni es a Sztriptizbár :) .

-Erre vágytam .-motyogta Reni . De most mért nem erre vágyott:))

De Zsolti nem hagyta ,gondolkodott tovább.

-Csak mondtam. Meg vehetsz kaparós sorsjegyet -mondta tovabb .Hat ez mondjuk nem rossz ötlet.Ki tudja?Nyerünk pénzt,aztán lessz money-nk Párizsra.

-Csinálhatsz tetkót-mondta Ricsi.

Ebbe a beszélgetésbe kinga is bele kelett szóljon,természetesen. Hogy Reni szavazhat.

-Te is vehetsz nekünk cigit-jutott eszükbe Andriséknak.

-Lehet szemelyid-jutott eszébe Zsoltinak.Ezen nagyon dőltem.De Kinga egyből kijavította,hogy személyie az embernek már 14 éves kórtol van. :)
Ezután még pár dolgot még föl sorotak ,amikor Reni eszrevette hogy Viraggal van valami,Ricsi csak legyintett,hogy Virag ugy érzi nem vartak meg ,a nagy korúsaggal.Kis naiv Virag.
Reni természetesn egyből megvigasztalta ,hogy semmi különösből nem maradt ki,és már csak 1 honap es neki is itt a szülinapja.De szerettem Renit :)
Kinga egyből letámadta ,hogy miért ilyen ostoba.:D

Az órak hamar teltek és közeledett az utolsó "óra" az olvaso szakkör.
Szünetben én  Ricsiékkel a büfébe mentem,Reni pedig a könyvtárba mert rgy könyvet vissza akart adni.
Ricsiékkel vettünk kolát és mi is mentünk olvasóra .Mar az ajtóban voltam ,amikor lefékezett Ricsi. Értetlenűl néztem ,és en is ledöbentem.Neményi volt a könyvtárban Kardossal es Renivel .Reni háttal volt ezért nem vett észre.

-Ezt nem hiszem el,hányadikosok vagyunk?-mondta Ricsi ,azt amit én is akartam.Reni Ricsi hanjár 180 fokos fordulatott tett és egyből ram nezett.
Ő is ugy levolt döbenve mindt én. De ez nem sokáig tartott mert egyből átvette az idegeség ,úgy forrt a vérem ,hogy megint vissza jött pedig minden miylen jól alakault .Majd lerúgtam.
Szerencsére Kardos közbe szólt mert hanem ,nem biztos ,hogy le tudtam volna nyugtatni magam.

-Mi a frászt keress itt Neményi-dühöngött Zsolti jogosan .En is igy dühöngtam volna ,de nem akartam hogy Reni megharagudjon vagy valami.

Macu pedig egyből megjett ,hogy az ő helyet akarja vissza.

Cortez Szemszögével-(jelenetek)Where stories live. Discover now