Pengenalan

432 61 22
                                    

“Du bist der Stern, der auch an der dunkelsten Stelle hell leuchtet”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Du bist der Stern, der auch an der dunkelsten Stelle hell leuchtet

◈ ━━━━━━━━ ● ━━━━━━━━ ◈

Assalamualaikum dan selamat sejahtera warga oren sekalian!

Selamat datang ke V's Award. Jadi, inilah surprise yang saya bagitahu anda semua! Sebuah award yang dah lama saya rancang. Ya, saya tahu saya ni masih noob dalam bidang penulisan 👉🏻👈🏻.

Huhuhu... Murung sekejap.























































Baiklah, time to get serious. saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi ingin menyertai award yang saya anjurkan.

Dengan bantuan beberapa ahli Violet Rose dan seorang senior, saya harap award ini dapat membantu anda untuk terus berkarya.

Wait, Violet Rose memang wujud? Ya, seperti yang pernah baca karya saya iaitu Secret Mafia, Violet Rose merupakan sekumpulan gadis mafia. Namun, dalam real life kami hanyalah sekumpulan gadis biasa yang mempunyai pelbagai personaliti.
Ahli kami terdiri daripada tujuh orang termasuk saya.

Ini merupakan award khas. V's ialah singkatan bagi Violet's Award.

Tujuan saya mengajurkan award ini adalah untuk membantu penulis yang berkebolehan dan berbakat dalam bidang penulisan. Disamping memberikan semangat kepada mereka agar berusaha dalam menghasilkan karya yang bagus.

Award ini mempunyai dua slot. Slot untuk 2020 dan slot untuk 2021. Menarik tak?

Kenapa saya berbuat demikian? Senang, jika ada yang ingin menyertai pada tahun ini tetapi tidak boleh kerana sudah banyak award yang disertai, saya masih buka peluang untuk anda sertainya pada tahun hadapan.

Award ini LIMIT kepada 60 ORANG PERSERTA TERAWAL sahaja setiap slot.

Baiklah, jika anda semua sudah sedia, mari. Kita ke bahagian Rules pula.

From VR's admin,
Liaa♡

V's Award (2020 Closed)Where stories live. Discover now