Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua!
Saya, Liaa. Adik yang anda semua sayangi ini, (ceh, perasan) akan membahaskan serba sedikit mengenai kategori pemenang dan hadiah di dalam award.
<Anugerah Utama>
🔷V's Best Book of the Year🔷
Anugerah yang diberi kepada karya yang terbaik, gila-gila dan fantastic. Jalan cerita yang menarik dan tersusun, ayat tidak terlalu baku atau terlalu moden, penggunaan tatabahasa yang baik, mampu membuat pembaca terhibur dan pandai bermain dengan kata-kata.
(Wow, buruk sat 👉🏻👈🏻. Ye, saya tahu sticker ni taklah cantik seperti award lain punya.)
🔸Der Diamant🔸
Anugerah yang diberi kepada karya yang terbaik, gila-gila dan sangat menarik. Jalan cerita yang tersusun, ayat tidak terlalu baku atau terlalu moden, penggunaan tatabahasa yang baik dan pandai bermain dengan kata-kata.
🔸Der Kristall🔸
Anugerah yang diberi kepada karya yang terbaik, fantastic dan sangat menarik. Jalan cerita yang tersusun, ayat tidak terlalu baku dan tidak terlalu moden dan penggunaan tatabahasa yang baik.
🔸Der Stern🔸
Anugerah yang diberi kepada karya yang terbaik dan sangat menarik. Jalan cerita yang tersusun, ayat tidak terlalu baku atau terlalu moden dan penggunaan tatabahasa yang baik.
~Akan ada seorang pemenang~
💐Sticker khas sebagai tanda penghargaan.
💐Saya akan vote setiap chapter karya anda.
💐Saya akan tunggu sehingga karya awak complete. (P/s: bagi yang belum complete)
💐Karya anda akan di review di sini.
💐Karya anda akan di promote di dalam salah satu story saya.
💐 Karya anda akan diletakkan di dalam reading list khas.
<Anugerah Tambahan>
V's Award Best Action= 7 pemenang
V's Award Best Fantasy= 5 pemenang
V's Award Best Horror= 5 pemenang
V's Award Best Romance= 7 pemenang
V's Award Best Short Story= 3 pemenang
V's Award Best Teen-Fiction= 7 pemenang
💐Sticker khas sebagai tanda penghargaan.
💐Saya akan vote setiap chapter karya anda.
💐Saya akan tunggu sehingga karya awak complete. (P/s: bagi yang belum complete)
💐 Karya anda akan diletakkan di dalam reading list khas.
🔴Peringatan🔴
Kepada penulis yang menukar tajuk karya atau username anda, sila maklumkan kepada saya dengan kadar yang segera di Private Message.
Jika anda unpublish karya yang dipertandingkan, sila maklumkan kepada saya apabila karya anda sudah dipublish semula di Private Message.
Sebarang pertanyaan, anda boleh tanya di ruangan komen, Message Board dan Private Message.
Terima kasih💕.
YOU ARE READING
V's Award (2020 Closed)
De TodoAssalamualaikum dan hai semua! 👋🏻👋🏻 Ingin mencuba nasib karya anda? Marilah sertai award kecil yang saya dan ahli Violet Rose anjurkan. Award 2020/2021 ini dianjurkan LIMIT kepada 60 ORANG TERAWAL sahaja setiap slot. Selagi belum ada 60 penyerta...