Rozdział 1

13 0 0
                                    

Nazywam się Thea Mikaelson. Jestem średniego wzrostu brunetką z niebieskimi oczami. Mam dwadzieścia siedem lat.

Od dwóch lat ukrywam się że względu na to, że jestem poszukiwana przez demony na rozkaz samego Króla Piekieł, Crowley'a. Dlaczego? Sama nie wiem. Jestem zwykłą kobietą, która niczym się nie wyróżnia.

Gdy byłam nastolatką, moi rodzice zginęli. Wszyscy byli przekoni, że był to zwykły wypadek samochodowy. Przez pewien czas też tak myślałam. Wszystko się zmieniło, gdy odkryłam prawdę. Demony odpowiadają za tę śmierć. Dlatego zostałam łowczynią. Chciałabym się dowiedzieć, dlaczego akurat to spotkało moją rodzinę.

Pewnego dnia, gdy wracałam z pracy, zostałam zaatakowana w małej uliczce przez demony. Na szczęście miałam przy sobie swoje anielskie ostrze, które otrzymałam od znajomego łowcy. Nigdy się z nim nie rozstaję. Trzy demony zostały pokonane przeze mnie, a dwójka, widząc moje dobre umiejętności i moją wygraną, uciekła. Po tym incydencie próbowałam wrócić do domu, lecz kiedy się odwróciłam ktoś mi coś wstrzyknął w szyję. Czułam jak upadam. Byłam przygotowana na bliskie spotkanie z chodnikiem, ale poczułam jak czyjeś mocne ramiona mnie łapią i tym samym ratują przed upadkiem. Dalej nic nie pamiętam.

***

Witam was w moim pierwszym opowiadaniu na wattpadzie. Mam nadzieję, że historia się spodoba.

We're a phoenix rising / SupernaturalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz