H a r r y
Sedím ve svém černém BMW, čekám jak se akce vyvine. Dnes jsem to nechal na svém gangu, dnešní akci velí Payne. Je mi jasné, že tahle akce vyjde. Zkrátka chci se přesvědčit, že jsou schopni si poradit i beze mě. Pozoruji je, je to nejlehčí akce, kterou jsem mu mohl svěřit. Pozoruji je z dálky, nacházíme se u opuštěné budovy.
Zjistil jsem, že někdo z jižní strany města má lepší materiál než já. To se nestane, není to ani možné. Beru kokain přímo z Kolumbie. Můj gang se má dnes setkat s překupníkem a zjistit vše potřebné. To znamená vyslechnout ho a zabít. Nikdo nebude mít lepší materiál než já.
Zadívám se do dálky a uvidím mladého drobného muže, který jde směrem k mému gangu. Je vidět, že je nervozní, kdo by taky nebyl, když se má potkat s postrachem Los Angeleských ulic. Vytáhnu s přihrádky dalekohled. Kluci ho obklíčí. Je tam Liam, Gustav, Mustapha a Gregory. Jsou tady jen čtyři, protože je to velmi lehká akce. Ale něco se mi na tom nezdá.
Vezmu do ruky vysílačku,
„Liame"
„Ano šéfe." ozve se z vysíláčky.
„Něco se mi na tom nezdá." odpovím mu
„Zkontrolujte okolí." dodám
„Rozkaz šéfe."
Opět vezmu dalekohled do rukou, zaměřím se na toho kluka. Vždyť já ho znám. Pracuje v kavárně, kam chodím. On zaručeně není drogový dealer.
„Liame je to past! Vypadněte odtamtud!"
zakřičím do vysílačky, ale to již slyším vystřely, kurva! Jsou obklíčeni. Kurva! Otevřu dveře od řidiče, přejdu ke kufru, vytáhnu z něj odstřelovací zbraň. Zavřu kufr a přejdu ke kapotě, zbraň položím na kapotu. Opřu se, nabiji zbraň, kukátkem zaměřím první policajtskou krysu. Vyjde výstřel, střelím ho přímo do hlavy. Krví mi proudí adrenalin, jako pokaždé, co střílím. Zaměřím se na dalšího policajta, střelím ho do nohy. Šance se ujme Mustapha a zestřelí dva policajty. Už zbývá jen pět těch čuráků. Liam střelí jednoho a po té druhého, Gregory střelí dalšího, já si podám ty dva poslední. Je to krása, je to zábava, je to vášeň.
Uprostřed kruhu stojí ten kluk z kavárny. Rychle přeběhnu k nim. „Ale my se přece známe." řeknu tomu klukovi, který klečí na kolenou a krčí se. „Zapletl ses se špatnými lidmi zlato." řeknu a přitom se na něj usměju. On začne fňukat, kleknu si k němu, „Nemáš důvod brečet lásko, přece já tě nezabiju, zábava teprve začne." pohladím ho po tváři, koukne na mě krásnýma modrýma a uslzenýma očima. Líbí se mi, v jeho očích vídám drzost, ale i strach, to miluju. „Zítra příjdu na kafé a jestli se dozvím, že jsi policii něco řekl, tak to nedopadne dobře." pohladím ho po vlasech a s kluky odcházím.
„To jste zkurvili." odvětím klukům, „Kdo mohl tušit, že to je past?" zeptá se Gregory, „Musíte myslet na vše." odvětím jasně, „Co kdybych si rozmyslel a dnes tu nebyl? Hm?" položím řečnickou otázku, „Co kdybych teď někde šukal?" zasměju se a oni se mnou. „Zkrátka, musíte umět reagovat sami a prověřit, že to není žádná zkurvená past." bouchnu Liama do ramena. „Mám pod sebou celý tenhle okrsek, těm poldům platím zkurveně moc a oni si dovolí udělat ještě tohle?" opět položím řečnickou otázku, ale na to mi Liam odpoví, „Sice máš pod sebou celej okrsek, ale toho policajta, kterej tě vyšetřuje toho podplacenýho nemáš." řekne směšně, já se na něj kouknu zabijáckým pohledem.
„A co bude s tím klukem, vždyť to je svědek." zeptá se Mustapha, „Právě o to tady jde, teď máme na víc, je to bratr Denise Tomlinsona toho zkurvenýho policajta, to on ho do tohohle zatáhl. Využiju ho, abych se dostal k Tomlinsonovi, chci vědět, co na nás má. A potom ho zkrátka zabiju." odvětím klidně.
„A teď se pojďme ožrat jako prasata!" zakřičí Liam a já nesmím jen nesouhlasit. Sice se nám akce úplně nezdařila, ale získal jsem něco víc.
Zdravím vás! Nový příběh je na světě. Díly budu přidávat co nejdřív a pravidelně. Děkuji za přečtení.
All the love - J
xx
ČTEŠ
Beachwood Cafe /Larry Stylinson/
FanfictionLoui je mladý a nevinný, ale to se změní jednoho dne. Ten den se mu zapíše do paměti navždy. Od toho dne již nikdy nic nebude stejné. Tehdy, když Harry Styles prošel dveřmi kavárny, kde Loui pracoval, by Louis nepomyslel na to, že se zamiluje do toh...