Medya:Mars Aydın
Beyaz mafya bir pikaçumuz olmasınmı?
-----
Sabah güneşin yakıcı ışınlarıyla uyanmış ve duş almıştım. Şimdi ise giyinme odamda kıyafetlerimle bakışıyoruz. Ne kadanda güzel kiyafetlerim var benim...Sonra boş boş kiyafetlere bakmayı bırakıp giyinmeye başladım. Altıma bugün evde olmayı plandadığım için siyah kısa bir şort üstüne ise siyah yarım t-shırt giydim. Saçlarımı tarayıp havluyla nemini aldım. Bugün canım saçlarımı kurutmak istemiyor.
Sonra odamdan çıkıp Berk'in odasına gittim. Sonra birden aklıma saat gelince uyandırmamaya karar verdim. Saat daha baya erkendi.
Bende odadan çıkıp kapısını kapattım. Sonra herzamankinden biraz terslik yapıp merdivenlere yöneldim.
Dün gece ilk operasyonuma gitmiştim. Ve bence çokta başarılı olmuştum. Beni en çok şaşırtan ise ilk adam öldürmemde baya başarılı olmamdı. Sonra şu kızlar ve erkekler vardı. Onlarda daha mafyaya yeni başladıklarını söylediler. Değişik. Başka ne diyebilirdimki.
Bir kat aşağı indiğimde bir odanın kapısı açıldı. Odadan sanırım adı Evren olan bir çocuk çıktı. Bana dik dik bakmaya başlayınca bende ona dik dik bakmaya başladım. Hayır niye bakıyosa. Anlamadım.
Benim soğuk ve ifadesiz bakışlarıma dayanamamış olacakki bakışlarını kaçırdı. Bende hayla ifadesiz bir ifadeyle merdivenlerden inmeye başladım. Giriş kata gelince mutfağa yöneldim. Mutfağa girdiğimde kimse olmadığını gördüm. Bende kendime sade bir kahve yapmaya başladım. Kahve yapmam bitince yine merdivenlere yöneldim. Ve -1. kata inmeye başladım. Kendime zorum neydide merdiven kullandımki.
Bahçeye çıkıp oradaki bir koltuğa oturdum ve kahvemi yudumlamaya başladım. Sağ tarafta bir hareketlilik hissedince o tarafa baktım. Sabah karşılaştığım adı sanırım Evren olan çocuğu gördüm. Oda bana bakmış sanırım onu görünce vereceğim tepkiyi merak ettiği için yüzüme bakıyordu. Bende ona boş ve ifadesiz bir bakış gönderdikten sonra geri önüme döndüm.
Kahvem bitince ayağı kalkıp eve doğru yürümeye başladım. Bardağı mutfağa bırakıp asansöre yürümeye başladım. Asansörün önüne gelince birden kapı açıldı ve içinden dün gelen 3 tane kızı gördüm. Bunlar ne be. Sabah sabah karşıma gelmişler sırıtarak bana bakıyorlar. Sabrım taşmak üzere olduğu için asansörden yan tarafa çekildim.
Asansörden sadece 2 kız çıktı. Diğer kız durmuş bana bakıyordu. Ona 'ne vardı' anlamında göz kırptığımda;
"Şey ben 3. kata çıkıcamda. Ama düğmeye bastığımda şifre istiyor. Bende hizmetçilere soracaktım ama sen geldiğine göre sen bilirsin sanırım şifreyi." dedi. Hayır bu kim olduğunu sanıyor.
" Neden o kata çıkıyorsun." dedim.
"Sadece merak etmiştim."dedi. Aynen canım aynen kesin meraktır o diyemedim tabi.
"Özel ve gizli biryer olduğu için şifreli. Ayrıca her önümüze gelip geçen kişileride o kata almıyoruz. Merak edilecek birşeyde yok." Yalan. 3. kat diğer katlara göre daha lüks. Değişik tablolar ve değişik değişik şeyler bulunuyordu. Neyse bu onun 3. kata gelmeyeceği anlamına gelmez.
"Peki"dedi ve asansörden indi.
Bende asansöre bindim ve kapılarını kapttırdım. 3. kata bastım ve şifreyi girdim.
Kata gelince asansörden inip Berk'in odasına girdim. Hayla uyuyordu.
Bende bugün hiiiiiç havamda olmadığım için komidindeki suyu alıp Berk'in suratına döktüm. Puhahahaha. Yaşasın kötülük. Ne. Hep öperek uyandıracağımı falan mı sanıyordunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İkizler
Teen FictionAilesinden miras kalan sadece holding değil bazı pis işlerde vardı ikizlerin... Asla yapmayız dedikleri işleri zorunlu olarak geçmeleri sonucunda gelen aksiyonlarla şimdi kitabımda...