Yuri POV
Καθίσαμε στο Ice Castle για περίπου μισή ώρα .Είμαι πολύ ανακουφισμένος που το έμαθε ο Victor και πολύ χαρούμενος που δεν θύμωσε . Ξέρω ότι θα είναι για πάντα στο πλευρό μου .Έπρεπε να του το πω στην αρχή .Πρέπει να γνωρίζει τις ανασφάλειες μου , αλλιώς πως θα μου σταθεί ?Τελικά δεν κατάφερα να αποτρέψω τις μικρές από το να ανεβάσουν τις φωτογραφίες , πόσο μάλιστα να τις κατεβάσουν .Τώρα το ίντερνετ είναι γεμάτο με τα σημερινά και οι fans έχουν τρελαθεί . Όταν πήγαμε σπίτι ο Yurio είχε πάθει εγκεφαλικό και απλός έσκουζε όπως συνήθως . Μέχρι και οι Yurio angels με εμάς ασχολιόντουσαν .
Υ:Ήταν που δεν σε ένοιαζε οι fans σου ε ? Τον κορόιδεψα γελώντας.
Υο:Ρε δεν μας χέζεις λέω γω !Φώναξε και κλείστηκε στο δωμάτιό του για άλλη μια φορά .
V:Θα του περάσει , γέλασε ο Victor .
Υ:Θέλω να ελπίζω .Αν είναι να κάνει έτσι κάθε μέρα και να μας πρήζει ,καλύτερα να πούμε σε όλους ότι χωρίζουμε για να γλυτώσουμε όλη την μουρμούρα και την ζήλια του .είπα γελώντας
V:Ναι καλά !Δεν θα με ξεφορτωθείτε τόσο εύκολα κύριε Katsuki ... είπε , με πλησίασε και χάιδεψε το πρόσωπό μου .
Y:Μάλιστα , κύριε Nikiforov ... είπα αργά και τον φίλησα .Αν και θα προτιμούσα να με λέγανε Yuuri Katsuki Nikiforov ... συμπλήρωσα και τον κοίταξα στα μάτια .
V:Ωραίο μου ακούγετε ...Τι λες και για το :Victor Nikiforov Katsuki ??είπε και γελάσαμε και οι δύο .
Υ:Ναι , πάρα πολύ ωραίο .Αυτό τώρα όμως εξαρτάτε και από τους διό μας ...Είπα με αισθησιακή φωνή .
V:Μμμ...βέβαια ...Τι λες να κάνουμε τώρα ...? είπε και έβαλε το χέρι του στην μέση μου .
Υ:Τι λες να πάμε μέσα ... και να με "προπονήσεις" ?Του είπα και τον κοίταξα με νόημα .
V:Πολύ καλή ιδέα ...μου απάντησε και με σήκωσε , καθώς τύλιξα τα πόδια μου γύρω του και τα χέρια μου γύρω από τον σβέρκο του .Πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα , έκλεισε την πόρτα πίσω του για να μην έχουμε ατυχήματα και με ξάπλωσε κάτω ανάσκελα καθώς έκατσε από πάνω μου .
🔞warning:smutt
Έβγαλε τα γυαλιά μου και τα ακούμπησε στο κομοδίνο δίπλα του .Με φίλησε στα χείλη καθώς με χάιδευε κάτω από την μπλούζα μου . Αγκάλιασα τον σβέρκο του με τα χέρια μου φέρνοντάς τον πιο κοντά μου , κάνοντας το φιλί πιο βαθύ .Έβγαλε την μπλούζα μου και άρχισε λαίμαργα να δαγκώνει και να φιλάει τον λαιμό μου .Έβγαλα μερικούς αναστεναγμούς κι έβαλα τα χέρια μου μέσα από την μπλούζα του γραντζουνίζονταν ελαφρά το δέρμα του .Γρήγορα σήκωσα την μπλούζα του και την έβγαλα .Τον έπεισα από το πιγούνι και ένωσα τα χείλη μας ξανά.Με δύναμη τον έσπρωξα και τον έριξα πάνω στο κρεβάτι κι έκατσα εγώ από πάνω του .Συνέχισα να τον φιλάω γρήγορα και παθιασμένα .Έβαλε τα χέρια του στους γοφούς μου και τα γλίστρησε μέσα από το παντελόνι μου .Σε λίγο το έβγαλε αφήνοντάς με μόνο με το εσώρουχό μου .Έσπασα το φιλί και πήγα πιο κάτω στον λαιμό και τους ώμους του .Τα χείλη μου άφηναν σημάδια πίσω στο πέρασμά τους .
ČTEŠ
~♡all for the gold one ♡~(Υuri!!!on ICE greek ff)
Fanfikce~Οι ημέρες για τους αγώνες Grand Prix είναι πλέον ελάχιστες και ο Yuri είναι πολύ αγχωμένος . Δεν έχει ξεχάσει τι είχε πει ο Victor πέρυσι , την μεγάλη υπόσχεση που του έδωσε. « Αυτό είναι μόνο οι βέρες του αρραβώνα μας .Θα παντρευτούμε μόλις ο Yur...