{رزگارکه ری ژیانم}1

2.5K 213 43
                                    

تؤ ناوت (ئاریه تی) ه ته مه نت 18 ساله خیزانه که تو پیکهاتووه له دایک و باوک و برایه ک له خوت گه وره تر که ناوی نامجوونه ئیوه له کؤريا ده ژین باوکت که سیکی که له ره قه هه ر که سیک به گوی نه کات زؤر خراپی به سه رديت دايكم كه سيكي نه رمو نيانه به لام له باوكم ده ترسيت وه براكه م ئه و یه که می جیهانه هه رشتیکی خؤش يان ناخؤش رووبا لاي ئه و باسي ئه كه م ئه ويش به خؤشحاليه وه گويم بؤ ده گریت به لام ئیستا ئه و له ده ره وه ی ولاته بؤ سه ربازي رؤشتووه



به زه نگی موبایله که م هه لسامخؤم بؤ قوتابخانه ئاماده كرد

پاشان چومه خواره و وتم به یانی باش ئومه ئه پا ئه وانیش وتیان به یانیت باش کچه جوانه که م  من چومه سه ر میزی نانخواردن و ده ستم کرد به نان خواردن له کاتی نان خواردن سه یریکاتژمیری ده ستم چاوم دوا ئاست ترانه وه به خیرایی له سه ر میزه که هه ستام دایک...

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

پاشان چومه خواره و وتم به یانی باش ئومه ئه پا ئه وانیش وتیان به یانیت باش کچه جوانه که م من چومه سه ر میزی نانخواردن و ده ستم کرد به نان خواردن له کاتی نان خواردن سه یریکاتژمیری ده ستم چاوم دوا ئاست ترانه وه به خیرایی له سه ر میزه که هه ستام دایک و باوکم تیگه شتن چونکه زؤر جار وام ليهاتووه ههههه دواتر رؤشتمه ده ره وه به ري كه وتم بؤ قوتابخانه له وئ باشترين هاوريم ديت كه ناوي چه یونگ ه زؤر زؤر خوشمده ويت ئه و بؤ من له خوشك زياتره كه يه كمان بيني يه كسه ر يه كترمان له باوه ش گرت دوايي قسه يه كي زؤر ماموستا هاته ژوره وه و گوتی سلاو قوتابیان هه ممومان وتمان سلاو ماموستا وتی وه ره ژووره وه هه موومان پیمان سه یر بوو که ماموستا ئاوای وت کوریک هاته ژووره وه به لام هیچ به لا مه وه گرینگ نه بوو هه ر سه یرشم نه کرد هاته ژوره وه و ماموستا وتی خوت بناسينه ئه ويش وتي من ناوم لي جيانگ هو ه ده توانن به جيانگ بانگم كه ن مه ناسؤپه نگاوا يؤ هه موان وتيان نادؤ مه نا سؤپهنگاوايؤ بیجگه له من دواتر کچه کان هه موویان ده یان وت وه ره لای من كه چی زه رده خه نه ي كردوو لاي من دانيشت ئايييييييي كه ره زا قورسه منيش وتم بؤ چی لای دانیشتووی ها (به توره يه وه وامگوت) ئه ويش وتي. .............

...............................................
سەیرێکی کتێبەکانی دیکەم کەن بزانن پەشیمان دەبنەوە

{رزگارکه ری ژیانم}𝙲𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍✔︎حيث تعيش القصص. اكتشف الآن