{ڕزگارکەری ژیانم}13

732 146 11
                                    



دوی سێ ساڵ لەلای جیمین......جیمین لەو سێ ساڵەدا ڕۆژ بە ڕۆژ بەناوبانگتر دەبوو کە لە چەند تیڤیەک دەرکەوتووە و لەگەڵ کۆمپانیای گەورە گرێبەستی بەستیووە لەلای نامجوون ئەو ئێستا بۆتە دکتۆرێکی بەناوبانگ وە هایجووش بۆتە پارێزەر....ئەو کاتەی کە ئاریەتی ڕۆشت جیمین حاڵی زۆر جراپبوو وەکو شتێکی لێهاتبوو بە درێژای ئەو سێ ساڵە بەدوای دا دەگەڕا بەڵام نامجوون و هایجوو وایان ئەزانی کە جیمین لە بیری کردووە بەڵام جیمین بۆ چرکەیەکیش لە بیری نەکردووە.........لەلای ئاریەتی.........

flash back

ئاریەتی:باشە ئێستا ئەوەی ووتت وام کرد ئێستا چیت لێم ئەوێت ها؟؟؟؟

جییانگ:دەمەوێت هاوسەرگیری لەگەڵمبکەیت

ئاریەتی:هەرگیز پیسی بێنرخ

جییانگ:کەواتە خۆت ئەۆەت وویست

جییانگ ئاریەتی برد بۆ کۆشکێکی یەجگار نایاب لە دارستانێک بردی بۆ ژوورێکی گەورە

End flash back

ئێستا ئاریەتی سسێ ساڵە لە ژوورێکی گەورەی بەتاڵە کە لە نێوان دوو دیواردا زنجیر بە دیوارەکەدا بەسترابۆوە لە ماوەی ئەو سێساڵە جییانگ لە ئاریەتی دەپرسی کە هاوسەرگیری لەگەڵ بکات بەڵام ئاریەتی ڕازی نەدەبوو بۆیە بە هەستانەوە هەردوو دەستی بە زنجیرەکەوە دەبەست وە لە دواوە بە قامچی لە پشتی ئاریەتی دەدا زۆر زۆر کە نزیکەی سەعاتێک وای ئەکرد پاشان دەستەکانی ئەکردەوە بە قژی ڕایێەکێشە بۆ لایەکەی تر بە زنجیر ملی ئەبەست ئەو سێ ساڵە وا بوو بۆ ئاریەت بەس بۆ ئەوەی جیمین و ئەوان بە دڵخۆشی بژین....ئێستا..............................................

سکرتێر:گەورەم بەڕێز نامجوون هاتووە

جیمین:باشە با بێتە ژوورەوە

نامجوون:سڵاو کووڕی قۆز چۆنی؟

جیمین:ئاه هیۆنگ بەخێربێیت باشم سووپاس ئەی تۆ؟

نامجوون:باشم ئێ چی هەیە چی نییە

جیمین:ئەمڕۆ سەرکەوتنێکی گەورەم بەدەتهێنا

نامجوون:هەر ئەوەت لێ چاوەڕوان ئەکرێت

جیمین:سووپاس هیۆنگ چۆنە بچینە دەرەوە کاتێکێ خۆش بەسەر بەرین؟

نامجوون:زۆر باشە بەڵام بە هایجووش بڵێ

جیمین:باشە هیۆنگ

{رزگارکه ری ژیانم}𝙲𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍✔︎حيث تعيش القصص. اكتشف الآن