لە گەڵ ئەم گۆرانیەی سەرەوە بە چێژ تر دەبێ
☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟☟
ئاریەتی:چییییییییییی؟؟؟؟؟؟!!!!!
کە باوکم وای وت هەستم کرد کە من لەجیهانێک دەژیم بەڵام کەس هەست بە بوونم ناکات
دایکم:کچم دەبێت وا بکەی تا باوکت ڕزگاربێت لەو هەموو قەرزە
ئاریەتی:باشە بەڵام من هاوسەرگیری ناکەم بەڵکو کۆمەڵێک کار ئەکەم بۆ ئەوەی هەموو ئەو قەرزە بدەمەوە تکایە وام لیمەکەن من کۆمەڵێک خەونم هەیە تا ئەوان نەهینمەدی هاوسەرگیری ناکەم(ئەم قسانەم هەمووی بە گریانەوە کرد)
باوکم:وتم هاوسەرگیری دەکەی یانی دەیکەی هەم تۆ دەتەویت خەونەکانت بەدی بێت ئەوانییە ها
باوکم چوو بۆ سەرەوە بۆ ژوورەکەی من من و دایکیشم بە خیرایی رۆشتینە ژوورەکەی من بەڵام....
باوکم:خەونی تۆ ئەو گیتاڕەیە ئەی وانیە؟ ئیستا خەونەکەت بۆ دێنمە دی
گیتاڕەکەی دای بە عەرزا گیتاڕەکەم وورد بووکە بینیم وای لێ کرد شۆک بووم
ئاریەتی:ئ ئ ئ ئ ئەوە؟؟؟؟!!!!!ویستم بچم بۆ لای گیتاڕکەم بە ڵام باوکم ووتی......
باوکم:ئەگەر دەست بۆ ئەو گیتاڕە بەری زۆر خراپ دەبێت(بە هاوارەوەوای ووت)
بەڵام کە گیتاڕەکەم وا دیت چاوم هیچی تری نەدیت چووم دەستم بە گیتاڕەکەم دادەینا بەڵام باوکم زلەیەکی زۆر بەهێزی لێ دام کەوتمە ئەرز لێوم خوێنی لی هات دایکم وتی.......
دایکم:ئەوە تۆ چیت کرد؟؟؟!!!!(وای بە باوکم ووت)
پاشان باوکم ڕۆشتە دەرەوە کە لای دەرگاکە بوو بە دایکمی ووت......
باوکم:گەر نزیکی ئەم کچە بکەویتەوە ئەوە لەم ماڵە نامێنیتەوە
دایکم ڕۆشتە دەرەوە بەڵام بۆ ئەوەی لای من بمێنێتەوە بۆیە ڕۆشت منیش دەرگای ژوورەکەم قفڵ کردوو چومە سەر جێگەکەم بێ ئەوەی هەناسە بدەم دەگریام
ئاریەتی:ئاخر بۆچی ها ؟؟؟بۆ نابێ وەکو هیچ کچێک خەونێکم هەبێو بیهینمەدی بۆ بۆ؟؟
پاشان بە گریانەوە خەوم لێ کەوت کە بەیانی بە زەنگی موبایلەکەم هەڵسام چووم دووشێکم کردوو جلی قوتابخانەم لە بەر کرد و ویستم برینەکەم بە مەیکئەپ بشارمەوە بەڵام نەدەکرا پاشان چوومە خوارەوە لای دەرگاکە ویسم ڕۆم بەڵام دایکم ووتی........
دایکم:کچەکەم وەرە نان بخۆ
ئاریەتی:نایخۆم برسیم نییە
باوکم مستیکی ل مێزەکە داو ووتی......
باوکم:وەرە نانەکەت بخۆ دواتر زۆر خرپ دەبێت
بە ناچاریەوە چوومە سەر مێزی نانخواردن....تەنها یاریم بە خواردنەکە دەکرد تا باوکم ووتی.....
باوکم:دوای ئەوەی کە لە قوتابخانە هاتیەوە ئەو کوڕە دێت بە دواتە دەتبات بۆئەوەی جلی بوکینی هەڵبژێرن تێگەشتی؟
کە گوێم لە قسە کانی باوکم بوو چاوەکەنم پڕبوون لە فرمێسک بە ڕاکردن جانتاکەم هەڵگرتو لە ماڵەوە هاتمە دەرەوە بەڵام دایکو زۆر غەمبار بوو کە منی بەو شێوە دیت ....دواتر لە لای دەرگای قوتابخانەوە چەیونگ منی بینی وتی.....
چەیونگ:ئاریەتی لیوت چی بە سەر هاتووە ؟؟؟!!!تۆ باشی؟؟؟
منیش بە گریانەوە باوەشم لێ داو ووتم.....
ئاریەتی:هیچ باشنیم تکایە چارەسەرێکم بۆ بدۆزەوە
چەیونگ:چی بووە گیانەکەم؟؟!!وەرە با بچینە باخچەکەی دوواوە
کاتێک لە گەڵی چومە ئەوێ هەمووشتێکم بۆ باسکرد ئەویش ووتی.......
چەیونگ:باشە بۆ هاوسەرگیری ناکەی بڵک کوڕێکی باش یان یارمەتیت دەدات؟
ئاریەتی:من زۆر زۆر ڕقم لە کوڕە چونکە ئەوان بەس هەستی کچ دەشکێنن و برینداری دکەن من..من بێجگە لە براکەم باوەڕ بە هیچ کوڕیکی تر ناکەم
چەیونگ:ئەی بۆ بە براکەت ناڵێی؟؟؟
ئاریەتی:ئەو لە سەربازییە نامەوێت بە منەوە کارەکانی پشگوێ بخات
(چەیونگ زۆر بۆی دڵتەنگ بوو)
پاشان زەنگی چوونە ژووروە لێیدا و ێمەش چووینە ژوورەوە ..منیش چوومە سەر تەختکەی خۆم دانیشتم تا ئەو کاتەی ئەو ڕەزاقوورسە ووتی......
جیانگ:تۆ باشی ؟؟؟!!!چی بە سەر لێوت هاتووە؟؟؟؟
ئاریەتی:بە تۆ چی؟
پاشان مامۆستا هاتە ژورەوە..........دوای تەواوبوونی قوتابخانە چوومە ماڵەوە کە دەرگاکەم کردەوە دایکم هاتە پێشم ووتی......
دایکم:ئەو کوڕە لە ژوورەوە چاوەڕێتە
بە بێزاریەوە چوومە ژوورەوە کە کاتێک ئەو کوڕە سەیری منی کرد شۆۆۆۆۆکککک بووومووتم......
ئاریەتی:چیییییی؟؟؟!!!!تۆۆۆۆۆۆۆۆ؟؟؟؟؟؟!!!!
بە لاتانەوە چۆنبوو؟
هیوادارم بە دڵتان بێت
ڤۆت بۆ ماندووبوونم❤
أنت تقرأ
{رزگارکه ری ژیانم}𝙲𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍✔︎
Romansئەوەیە دەمەوێت بڵێم ئەگەر خەونێکت هەیە لە نێو چوارگۆشەی حەز و ئارەزوو مەهێڵەوە بیکە بە ڕاستی ئەگەر زۆر قوورسیش بێت با زۆر چاوەڕێ کەی قەیچییەکە خۆ ئەو چاوەڕێکردنە ئامانجێکی لە پشتەوە هەیە کە بۆ هەتا هەتایە دڵخۆشت دەکات وە دەمەوێت بڵێم لە پشت هەموو نا...