FNISH 16{ڕزگارکەری ژیانم}

1.2K 150 99
                                    

ئاریەتی:چ چشوێنێک؟؟؟

ئاریەتی بە شڵەژاوییەوە وای ووت ....

جیمین:کە گەشتین ئەزانین

جیمین بە زەردەخەنەوە وای ووت ئاریەتی ترسێکی زۆر هەبوو ڕێگکە زۆر دوورو درێژبوو بەڵام لە کۆتاییدا گەشتن ئاریەتی و جیمین لە ئۆتۆمبێلەکە هاتنە خوارەوە ئاریەتی پرسی..

ئاریەتی:ج جیمین ئێرە کوێیە؟؟؟؟؟

جیمین:مەترسە فریشتەکەم دەی با بچینە ژوورەوە

ئاریەتی:بەڵامم جیمی.......

جیمین قسەکەی پێ بڕی دەستی گرتو ڕایکێشایە ژوورەوە

شوێنیکی پیس و ترسناک بوو کە هەمووی تاریک بوو شوێنێکی سەیر بوو....

ئاریەتی:ج جیمین من زۆر ئەترسم تکایە با لێرە بڕۆین

جیمین:نابێ فریشتەکەم زۆر کەممان ماوە ئێستا ئەگەین

پاشان جیمین ئاریەتی بردە بەردەم ژوورێک.....

جیمین:بیکەنەوە

ئاریەتی زۆر دەترسا لەەی کە جیمین وەکو جییانگی لێبکات لە لایەک وای دە ووت لەلایەکی تر دەیووت ئەو وانییە نەخێر پاشان دەرگاکە کراوە جیمین دەستی ئاریەتی گرت تا بیباتە ژوورەوە بەڵام ئاریەتی لە شوێنی خۆی وەستا.....

جیمین:باوەڕت بە من نییە؟؟

پاشان ئاریەتی چووە ژوورەوە بەڵام زۆر تاریکبوو بەڵام لە ناکاو گڵوپێکی زۆر داگیرسا کە ڕووناکییەکی زۆر هەبوو ئاریەتی لەبەر ڕووناکییە چاوی داخست....

جیمین:چاوەکانت بکەوە

ئاریەتی:ب باشە

ئاریەتی چاوەکانی کردەوە  بەڵام چی بینی جییانگ لەنێوان دوو دیواردا دەستەکانی بەستراوە وەکو ئاریەتی هەموو لاشەی خوێنە هەر وەک ئەو.....

جیمین:لێیدەن

پیاوەکانی جیمین کەوتنە لێدانی جییانگ بە قامچی لە پشتی ئاریەتی کە ئاوای دیت هەموو ئەو شتانەی خۆی بە بیر دەهاتەوە زیاتز و زیاتر دەترسا نایدەتوانێ بجووڵت تەنانەت نەیدەتوانی قسەش بکات وایزانی وەکو پێشتری لێهاتتەوە....

جیمین:بەسە ئاوی گەرمی پیا کەن

کە جیمین وای ووت ئاوی گەرمیان بە پشتی جییانگ کرد جییانگ بە هەموو شوێنەکە هاواری دەکرد ئاریەتی هەموو ئەو ئازاارانەی ئەو سێساڵەی بە بیر دەهاتەوە وە ئەو ئازارو هاوارانەی کە دەیکرد وەیدەزانی ئێستا ڕوودەدات بەرگەی نەگرتوو لە هۆش خۆی چوو جیمین خێرا گرتییەوە.....

🎉 لقد انتهيت من قراءة {رزگارکه ری ژیانم}𝙲𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍✔︎ 🎉
{رزگارکه ری ژیانم}𝙲𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍✔︎حيث تعيش القصص. اكتشف الآن