3. Nový žák

5 0 0
                                    

Uběhlo už čtvrt hodiny.

Třída se ztišila.

Ani ptáci neštěbetali.

Ani žádné pero necvakalo.

Jakoby celá škola najednou umřela.

"Huffff...." nahlas si oddechla Nina.

Nina vytrhla kousek papíru ze sešitu a rychle na nějněco naškrábala. Pak drkla do Nely a podala jí vzkaz.

'Nelo? Jsi v poho?'

Nela se zadívala do papírku a pak k němu připsalaodpověď.

'Jo, jsem v pohodě.'

'Fakt? Vypadáš jako by ti spadla zmrzlina. xd'

'Fakt jsem v pohodě. Nestarej se.'

'No tak fajn. ._.'

Dalších pár minut pominulo...

Třída byla celá neklidná, ale tichá. Nikdo se užneodvážil promluvit, ani pan učitel.

Nina si vzala kus bílého papíru, něco na nějnapsala a hodila ho do protější lavice.

Psaní kolovalo třídou. Chvílemi se ozývalo tiché škrábání per a tužek. Nakonec se dopis dostal zpětaž do lavice Nely a Niny.

A dalších pár minut uběhlo...

A další...

A další...

Vypadalo to jako věčnost...

Najednou se ozvaly kroky. Kroky z chodby. Třída, jakoby obživla. Žáci se napjali v židlích a nastražili uši. Holkysi upravily vlasy a kluci zatáhli pupky.

Kroky se čím dál víc přibližovali ke dveřímtřídy.

Pan učitel si toho také všiml. Rychle se postavil,vzal do ruky knížku, ale než se nadál, někdo už zaťukal nadveře.

Třída probodla svým pohledem pana učitele.

"D-Dále!" vyšlo z učitelových úst.

Dveře se skřípavě otevřely.

Do místnosti vešel mladý kluk.

Klasická školní uniforma. Tmavě hnědé vlasysčesané dozadu, jen dva malé pramínky překážely v bledémobličeji. Měl lehce skloněnou hlavu.

"Omlouvám se za svůj pozdní příchod, paneučitely." omluvil se žák,"zdržel jsem se kvůli maléautonehodě."



Jeho hlas byl příjemný a hebký, ale to bylo vše.

Nic zvláštního...

Ostatní žáci v lavicích si toho návštěvníkazaraženě prohlíželi, jenže byl obrácen čelem k panu učitelovi,kterému podával list, na kterém byla napsána omluva od jeho otce,za to že přišel pozdě, a proto nikdo v tu chvíli nemohl vidětjeho obličej.

Pak, co pan učitel dočetl v duchu omluvu, pověděl:

"Vše v pořádku... EHM třído! Chtěl bych vámpředstavit vašeho nového spolužáka! Představuji vámGeorge Inka!"

Kluk se obrátil k třídě.

Nina šťouchla do stále zamyšlené Nely, aby seprobrala. Ta se podívala na Ninu a pak zvedla hlavu.

Najednou se jejich pohledy střetly. Pohled George aNely.

Jeho nádherně karamelové oči se dívali přes celoutřídu až do jejích jemně vybledlých modrých očí.

...

...

Jako by se čas náhle zastavil.





"CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Zazvonilo na konec hodiny.







Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 28, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Za Mřížemi zlaté kleceKde žijí příběhy. Začni objevovat