BUG - 1

3 0 0
                                    

  Helloooo.

   Öncelikle Merih ve Alya'ya bir şans verdiğin için sana teşekkür etmek istiyorum. İyi ki varsın. Seni çok seviyorum.
  Umarım ön yargıları yıkan ve sana güzel hayaller kurdurtan, seni etkileyen ve faydası olabilecek bir kitap olur.
  Fazla uzatmayacağım.
   İyi okumalar :)
    Hikayeyi okumaya başladığınız         tarihi buraya bırakabilirsin.
                ¶

   Saatlerce telefonda oturmuş Mobile Legends oynarken, annemin telefonu bırakıp ders çalışmam gerektiğini söylediği nasihatlarını asla duymuyordum. Haziran ayının sonlarındaydık. Seneye YKS 'ye girecek olmam  ve istediğim bölümün yazılım mühendisi olması dışında boş durmam kimseyi rahatsız etmezdi. Ailem hariç tabiki.

   Aslında ders çalışan biriydim. Bu ders çalışma alışkanlığımı matematik öğretmenim sayesinde edinmiştim. Adam yakışıklıydı Allah var. Neyse ne diyordum. Evet ders çalışan biriyim ama okulların kapanmasıyla az bocaladım. Rakiplerim şuan beni eliyor ama olsun.

   Son bir haftam gündüzüm gece, gecem gündüz olmuş bir şekilde ilerliyor. Saatlerce dizi izliyorum, oyun oynuyorum ve sosyal medya. Hergün yarın ders çalışacağım diyorum ama asla çalışmıyorum. Ama bu sefer eminim yarın başlayacağım.
   
   Telefonuma gelen bir sürü bildirim olunca oyun dondu ve telefon kastı oyundan çıktım. Hangi salak arkadaşım mesaj atmış acaba diye söve söve WhatsApp 'a girdim. Bir gruba eklenmiştim. Grubu en yakın arkadaşım Kumsal kurmuş. Diğer yakın arkadaşım Ebru' da vardı. Kumsal'ın sevgilisi Özgür de vardı ve tanımadığım birkaç numara daha var.
    Gruba yazmadan önce Kumsala mesaj attım.

Alya:Kanka noluyor?

Yaklaşık iki dakika sonra cevap gelmişti.

Kumsal:Kanka canımız sıkılıyor diye grup kurduk. Çıkma sakın.
Alya:Tamam kanka ama sarmazsa çıkarım.
  Diyip gruba girdim. Tanımadığım numaraların profillerine baktım. Bir tanesi dikkatimi çekti. Yıldızlı siyah arka plan ve bir adam var. Aynısının kız versiyonu benim profil fotoğrafımdı. Şaşırdım biraz ama pek de takmadım.
  Alya: Hello.

   Hepsi "merhaba, hello, hi" gibi cevaplar verdiğinde Kumsal herkesin kendini tanıtmasını istedi. Telefona kaydetme amaçlı. Gerçi ben herkesi rehbere eklenmiyorum. Yine eklemeyeceğim sanırım.
 
  Özgür : Beni biliyorsunuz hepiniz zaten bana gerek yok.
  Kumsal : Ben Kumsal, 17 yaşındayım, İstanbul'da oturuyorum.
  Özgür : Güzelim beni biliyorlar diyorum, neden anlatıyorsun?

   Bu konuşmadan sonra gruptakilerden ya "obaa, kralll" mesajları gelirken ben kusan emoji attım. Kardeşim yapmayın şöyle şeyler.

  Ebru : Ben Ebru, 17 yaşındayım İstanbulda yaşıyorum.
  Dorukhan : Ben Dorukhan, 18 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum.
  Murat :Ben Murat, 18 yaşındayım, İstanbuldayım.
 
  Sadece ben ve profili benimkinin erkek versiyonu olan kalmıştı. Önce onun anlatmasını bekledim. Bekledim, bekledim ama anlatmadı. Pes edip ben yazdım.

  Alya: Ben Alya, 17 yaşındayım. İstanbulda oturuyorm.
  Merih : Ben de Merih. 18 yaşındayım. İstanbulda oturuyorum.

  Herkes kısaca kendini anlatınca İstanbul 'da nerede oturduğumuza dair konuşmalar geçti. Merih dışında hepimiz Andolu yakasındaydık. Merih ise Avrupa' da ama biz bir ucundayız o bir ucundaydı.
   Benim ailem biraz hatta baya katıdır. Dışarı çıkmalarıma çok karışırlar. İzin vermezler çoğu zaman. Ve bundan dolayı tahmin edersiniz ki  Avrupa Yakası 'na hiç gitmemiştim.
   Saat gece 3'e kadar falan sohbet ettik. Birbirimizi tanıma aşamasındaydık. Sevdiğimiz dizileri,filmleri, şarkıları vs. konuştuk. Ve beklemediğim bir şekilde sohbet güzel ilerliyordu. Hepsiyle kafamız denk gibiydi.

Birbirine Uzak Gezegenler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin