BUG-2

4 0 0
                                    

İyi okumalar. 🦋

§§§

Merih 'in attığı mesaja çok şaşırmıştım. Daha doğru düzgğn konuşmuşluğumuz yoktu ve açıkça beni düşündüğünü belirten bir mesaj atmıştı.
Bir tarafım belkide kızlara sulanan bir tip ve konuşmak için böyle yapıyordur diyor, bir tarafımda sadece arkaşça böyle bir mesaj atmış olabilir diye düşündüm.
Ne diyecektim? "Sende?" mi? Yoksa sorgulamalı mıyım? Belki de büyütmemeliyim.
Birkaç kez yazıp yazıp sildim ve sonunda o tekrar mesaj attı.
Merih : Bir şey söylemene gerek yok. İyi uykular.

Beni yanlış anlamış mıdır? Neden anlasın ki gerçi. Böyle demesi işime gelmişti çünkü ne diyeceğimi bilemiyordum.

Alya: Sanada.

Merih 'e yazdıktan sonra Wifi' yi kapatıp yatağıma geçtim. O kadar yorgun ve uykusuz olmama rağmen asla uyuyamıyordum. Resmen konu konuyu açıyordu. Geçmişte yaptığım rezillikleri düşünüp utanmak mı dersin yoksa bazı olaylar esnasında "Ya keşke şurda şunu deseydim." mi? Koyunları bile saymayı denedikten sonra sonunda uyuyakaldım.

Sabah süpürge sesiyle uyandım. Allah aşkına anne sabah sabah bu ses ne ya?
Oflaya oflaya en sevdiğim mekana geçtim. Tabiki tuvalet. Mükemmel ortam anlatmaya gerek yok biliyorsunuz arkadaşlar.
Odama geçtiğimde direk Wifi açtım. Gruptan birkaç konuşma vardı. Okumadan, görüldü yaptım. Bir de Kumsal 'dan mesaj vardı.
Kumsal : Kanka, Merihle olan profilleriniz aşırı dikkatimi çekti. Bu nasıl tesadüf?

Benimde dikkatimi çekmişti ama pek de takmıyordum çünkü bu fotoğrafı herkes bulabilirdi. Ayrıca takılcak ne var di mi yani?

Alya : Benim de dikkatimi çekti profili ama normal bir şey kanka ya çokta şeetmemek lazım.

Mesajı atıp kahvaltı, temizlik falan yaptıktan sonra bu sefer zor bela dersin başına oturdum. Bir süre de masadan kalkmadım.

Tabiki dayanamayıp sonunda telefonu elime aldım. Yine grupta bir takım konuşmalar olmuş. Ben pek aktif olmadım. Sadece konuşanların isimlerine baktım. Merih dışında hepsi sohbete katılmıştı. Bazen canım sıkılır böyle gruplara gelemem, kızlar için duruyordum. Bu akşam çıkarım belki ya da bilmiyorum.

WhatsApp durumlarına baktım.
Bazı durumları gözlerimi devirerek izledim.
Merih 'de durum atmıştı. Ona baktığımda siyah beyaz temalı birkaç filmden alınmış klip ve arka fonda yüzyüzeyken konuşuruz - dinle beni bir şarkısı vardı. Bu şarkıya bayılıyordum. Klip de çok hoş olmuş. Durumuna yanıt verip videoyu atmasını istedim.

İki dakika geçmeden videoyu attı teşekkür edip bende durumuma attım.

Rica etti. Daha cevap vermedim.
Gruba da öylesine yazayım bari dedim ve "napıyorsunuz?" diye mesaj attım.
Merih : İdmandan çıktım eve gidiyorum.
Dorukhan : Az kaldı kardeşim futbolcu olucak artık buluşunca hesaplar senden.
Kumsal: Oo futbolcu demek? Özel bir takımda altyapıda falan mısın yoksa kurs falan mı ?
Merih : Galatasaray 'ın alt yapısında oynuyorum.
Alya: Oha, Galatasaray mı? İnanmıyorum.
Merih : Evet, neden ki?
Ebru : O aşırı fanatik Galatasaraylıdır da.
Alya :Evet ya. Hemde baya. Ama hala stada falan gidemedim.
Merih: Bir ara götürürüm istersen.

Ne? Stad'a mı gidecektim? Olur muydu ki? Neyse heveslenmiyim. Heveslenince her şey mahvoluyor.
Merih : Benim de yarın saat 6 gibi maçım var. Az sonra hazırlanıp havaalanına geçicem.
Dorukhan : Nerede kardeşim maç?
Merih : Antalya'da kardeşim.

Ya neden ben bu kadar mutlu oldum ki? Galatasaray'ın alt yapısında oynayan biriyle tanıştım resmen. Futbolcu olucak belki de. Düşünsenize yakın arkadaş oluyoruz, futbolcu olunca nasıl gurur duyar insan.
Alya : Hahah. Gol atman için dua edicemm. Umarım kazanırsınız.

Bu konuşmadan sonra sohbet akmaya başladı. Merih ilkten soğuk gibiydi ama aslında öyle değilmiş. Aşırı eğlenceli ve esprili biri. Tam ideal erkek bff adayı.
Bu konuşma sonrasında Merih'i baya gaza getirdik. Yok utanıyormuş bir sürü kız izliyormuş falan. Bir de dalga geçiyo kızlar bana hastadır diye.

Uçağa binerken video atmış yanında arkadaşları var ve Müslüm Gürses'in şarkısını söylüyorlar bağıra bağıra. Ortamı görseniz var ya efsane.

O uçağa bindi, indi. Yorgunmuş yattı hemen. Biz de grupta sohbet ettik biraz. Ben yine ders yaptım. Oyun, tv falan derken erkenden uyudum.

Sabah kalktığımda nedense mutluydum. Klasik kahvsltı ders falan derken grupta yine sohbet başladı.
Merih'in maçına beş dakika kalmış.
Merih : Maça beş dakika var. Her yer dolu burda umarım heyecanlanmam, bir sürü kız var fkskxkskmx
Alya: Boşver ya, bir daha görmiceksin kimseyi. Odaklan, beni düşün foekfksk

Durduk yere gerçek olmayan egolarıma bayılırdım. Şaka niyetliydi tabiki. Umarım o da öyle anlamıştır.
Özgür: Haydi kardeşim senden en az iki gol bekliyorum.

Diğerleri de şans diledi. Teşekkür edip gitti. Ben de Teen Wolf izliyordum. Ah Derek, üzümlü kekim.
Üç bölüm üst üste izlemiştim. Saate baktım. Maç başlayalı 90 dakikayı baya geçmişti ama hala yoktu. Mesaj falan da atmamıştı.
Gruba "Merih nerde kaldı ya?" diye yazdım. 10 dakka sonra geldi.

Merih :Şarjım çok az havaalanına gidiyoruz şuan.
Alya: Şarjını bitirme sakın, aksaklık falan çıkarsa o da engel olmasın.
Özgür : Kanka söyle bari nasıl geçti?
Merih: 3-0 yendik kanka. İki golü ben attım. Bizim hoca dedi ki 1 - 1 buçuk aya kalmaz sana güzel teklif gelirse şaşırma sakın.
Murat : Vay, kardeşim benim be. Biliyordum yapabileceğini.
Alya: Beni düşündün de mi ondan iki tane gol attın? SŞXÖSÖXMMSKD

Gördü ve cevap vermedi. Wifi kapadım ve telefonu masanjn üstüne bıraktım. Resmen o kadar kişinin yanında rezil olmuştum.
Sinirlendim ve yatağa oturdum. Gereksiz mi sinirleniyordum bilmem ama dalga amaçlı olan yazıya da görüldü atılmaz ki ya.

Telefonumun sesiyle, yataktan kalktım. Ebru arıyordu.
" Kanka çabuk internetini aç." diyip çağrıyı sonlandırdı.

İnterneti açtım. WhatsApp 'a girdiğimde gruptan bir bildirim vardı.

Merih: Evet, senin için attım...


---
Öpüldünüz ❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Birbirine Uzak Gezegenler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin