1- Hafıza Kaybı

13 1 0
                                    

İlk hikayem beğenmezseniz yada bir hatamı görürseniz şimdiden özür dilerim. Yorumlara yazın ki düzeltiyim.

Chung cha yanıma gelip omzumdan ittirdi.

Cha- Hey! Ne oldu? Yoksa annen yine üvey baban sana vurmasına rağmen inanmadımı. Hahhah.

Sahte gülüşünü attığında gözlerim dolmuştu.

Evet annem bana inanmıyordu ve babam bana vurup taciz etmeye kalkıp vücudumun heryerini morartsada bana inanmayıp chung cha nın yaptığını sanıp onun annesini uyarıyordu.

Chung cha da okulda bana sataşıyordu. Ona yanlış anlaşılma olduğunu söylemiştim ve benimle dalga geçmeye başlamıştı. Ama bugün onu dinleyemeyecek kadar yorgundum.

Bazılarınız 'mal mısın niye ona kendini ezdiriyorsun' diyebilir. Ama kız zaten benim yüzümden annesinden azar yiyor. Birde ben onunla kavga edersem kız ne yapsın. Ona karşı mahçubum. O da bundan yararlanıp bana sataşıyor.

Cha- babicim bizi niye birektin ühuhuh niyi öldin uhuh

Beni taklit etmesi zoruma gidiyordu. Bende arkama bakmadan eve koştum. Arkamdan bağırıyordu.

Cha- Anca kaç zaten. Korkak. Baban ölünce bir hiçsin.

Eve gelip anahtarla açtım evde annem ve üvey babam olacak o piç vardı. Resmen beni taciz etmişti. Eve girip odama çıkacaktım ki annem bağırdı.

H.anası- Kızım babana kahve hazırla.

En çok da bu zoruma gidiyor. Hayır ona kahve yapmak değil; babam öldükten sonra eve para getirmediği için annem çalışamadı ve evlendi ama o adamda eve para getirmeyip anca sahroş olup beni dövüyo ve tecavüz ediyo. Tabiki şimdiye kadar ona hiç izin vermedim. Bu yüzden dövdü beni.

Biz evde zar zor karın doyururken o kahve içiyor. Ve bu zoruma gidiyor.

Kahveyi yapıp yanına gittim ve kahveyi uzattım.

Üvey- Niye böylesin kız! Gel yanıma bakayım.

Kafa salladım. Onun yanına gitmicektim.

Üvey- GEL DEDİM!!

Korkarak yanına gittim. Belimden tutup kucağına oturttu.

- Bırak beni!

Bileğimden tutup sıktı.

- Canım yanıyor. Bırak beni!!

Sonra onun şeyine vurdum ve kucağından kalktım. Hemen odadan kaçarak annemin yanına gittim. Çünkü o odada kalırsam beni döverek öldürürdü.

- ANNE! O PİÇ BANA TECAVÜZ EDİYOR. DAHA NE KADAR İNKAR EDECEKSİN.

Dememle annemden tokat yedim.

H.anası- O SENİN BABAN. ONA NASIL PİÇ DERSİN.

sonra biraz daha sakin bir tonda.

H.anası- Kızım, biliyorum ama babanda bir erkek ihtiyaçları var. Belki onunla bir gece geçirmelisin ve... bilmiyorum. En azından aranız düzelir. Ne dersin?

Annem şuan bana üvey babamla yatmamı söylüyor. Ve şimdiye kadar olanları biliyordu ve ses çıkarmadı öylemi!?

- Sen delirmişsin! SEN BANA NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISI...

Sözümün kesilmesi annemin tokatı ile olmuştu.

H.anası- Eğer bir şeylerden ödün veremeyecek isen bu evde daha fazla kalamazsın. Hepimiz birşeylerimizden ödün verip yaşıyoruz. Eğer sen bunu yapmıyacaksan... Evden git!!

HAFIZA KAYBI | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin