Beş-altı bölüm daha atarım sonra final.
Ama bu ben yani 20 bölüm sonrada final olabilir.
Neden?
Çünkü,
Ben
İflah
Olmaz
Bir
Geri zekalıyım
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2 Hafta sonra
Yatağımda uzanmış instagramda boş boş gezerken annemin sesiyle irkilerek mutfağa gittim.
"Su sofrayı kaldır ve bulaşık makinesine yerleştir bangonun üstüne koyup gitme" dediğinde nefesimi seslice dışarıya doğru üfleyip "Tamam anne" diye söylendim.
•
"Hoop şu tabağı da koyalım bitti" tabağı koyup bağırdım "Anne bitti" dedim ve dediğimin komikliğiyle tekrar konuştum "yani toparladım etrafı" deyip odama gittim.
Yatağıma atladığımda telefondan saate baktım daha 22.06'ydı. Sıkıntıyla ayağa kalkıp odamda ki abur cubur çekmeceme baktım, oha lan ben ne ara bitirdim burayı?!
Hala çekmeceye boş boş bakarken yatağımın üstünde çalan telefona baktım.
Hızla ayağa kalkıp telefonu elime aldım.
Kaan arıyor...
Hadi canım, Kaan beri arayacak!
Eli yanlışlıkla değmiştir diye kapanana kadar bekledim, ama tekrar arıyordu!
Titrek bir nefes verip, ellerimin titremesini engellemeye çalışırken telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.
"Anonim ben çok kötüyüm" Kaan'ın dediği şeyle hızlıca WhatsApp'a girip mesaj yazmaya başladım.
Anonim : Ne oldu?
Oh engeli açmış!
"Yanıma gelebilir misin?"
Anonim : Konum at.
"Teşekkür ederim" deyip telefonu kapattı.
Kaan : *konum*
Hızlıca üstüme ceket alıp salona gittim, "Anne abur cuburlarım bitmiş bakkala gidip alabilir miyim?" diye sorduğumda annem kolunda ki saate baktı "Hayır efendim sabah gidersin bu saatte gidemezsin" dediğinde seslice 'Uff' deyip anneme yavru balina bakışları atmaya başladım.
"Ama anne canım çitos çekti" dedim, kaşlarını çatıp "Hayır dedim Su çocuk değilsin sabahı bekle" dediğinde dudağımı büzüp "Of tamam uyumaya gidiyorum o zaman ben" deyip odama gittim.
Benim Kaan'ın yanına gitmem lazım diye düşünerek pencerenin önüne geldim.
2. kattaydık atlasam öler miydim acaba?
Ölmezsin kızım Su hadi bacağına kuvvet deyip pencereye çıktım.
"Euzubillahimineşşeydanirracim bismillahirrahmanirrahim"
Ooo yerde ne güzelmiş "Anlatsana yer neden ben?" dediğimde saçmaladığımın farkına varıp telefonuma ve anahtarıma baktım ikiside buradaydı ama telefon çatlamış lan!
Telefonun açıldığını görünce içimden bir oh çekip ayağa kalktım.
Hassiktir!
Bileğimin üstünde filler tepiniyor şuan bu nasıl bir acı?
Seke seke yürümeye çalışırken telefona bakıyordum, Allah'tan gideceğim yer bize yakın bir sahildi.
•
Arkası bana dönük şekilde kayaların üstünde oturan Kaan'a bakarken WhatsApp'a girdim.
Anonim : Ben geldim gözlerini kapatır mısın?
Bir kaç dakika bekledikten sonra yanına gittim gözlerinin kapalı olduğuna emin olduktan sonra yanına oturup sarıldım.
Naptım naptım?
Sarılışıma o da karşılık verirken mesaj yazdım
Anonim : Ama sen ağlama ki ben çok üzülürüm
Anonim : Ne oldu sana?
"Nisa" dedi sonra sertçe yutkunup devam etti "Aldatmış beni"
Şuan ne yapacağımı bilmez bir şekilde ekrana bakıyordum.
Sevdiğim adam onu aldatmış sevgilisini bana anlatıyordu.
Anonim : Ağlama onun için
Anonim : Seni aldatan biri için göz yaşı dökmen hiç adil değil
Sertçe yutkunup gözlerimin dolmasını engelleyemeden yazmaya devam ettim.
Anonim : Çok mu sevdin onu?
"Ben onun için ağlamıyorum anonim" dedi ben merakla devam etmesini beklerken "ben seni üzdüğüm için ağlıyorum" dedi.
Kollarım kaskatı bir şekilde beklerken kapanmak üzere olan ekrana bakıyordum.
"Senin bu kadar güzel bir kalbin varken ben gidip Nisa'yla sevgili olduğum için kızıyorum kendime" dediğinde yanımızdan geçen amca bana bakarak "AAA şu kıza bak hem sevgilisiyle sarılıyor hem de telefonla ilgileniyor gençlik bitmiş püü" deyince kendimi ne kadar gülmemek için zorlasam da kıkırdamamı engelleyemedim.
"Amca sen çok yanlış anladın" amca Kaan'ın dediğini umursamayıp yoluna devam ederken Kaan yine konuştu "Çok güzel gülüyorsun"
Kaan boklusu!
Aniden söylenilir mi ya?
"Ve anonim sanırım ben sana aşık oldum"
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Kaan kalbime geldi aşkım ne yapıyorsun ya?
Yalnız bir şey diyeyim mi?
Bu bölüm en sevdiğim bölüm oldu hahaha.
Neyse bundan sonra 4 gün bölüm gelmeyecek çünkü babama gidiyorum ve hikayeyi bilgisayardan yazdığım için bölüm atamayacağım.
Bu arada Fosforlu kalem diye bir kitap daha yazmaya başladım ona da bakabilirsiniz yaniii
neyse ay lav yu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ➳ Texting
ChickLitT A M A M L A N D I • • • Kaan : Sen ciddi ciddi seni anonim diye kaydettim diye bana trip attın Kaan : Hani sen misin anonim ben mi belli değil?! Anonim : Yaa ben sana geleyim burada aşk itirafları yapayım Anonim : Sana helalimsin diyeyim Anonim :...