Final.
"Hikayeyi mutlu bitirmişler"
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
3 Yıl Sonra
Sevdiğim Hanım : Of Kaan bıktım ben ya
Sevgilim Bey : Noldu yine aşkım?
Sevdiğim Hanım : Farkındaysan 1 aydır görüşemiyoruz
Sevgilim Bey : Su biliyorsun çok yoğunum dersten çıkıp derse giriyorum beni de anla.
Sevdiğim Hanım : Biz sanki girmiyoruz!
Sevgilim Bey : Yalnız ben tıp okuyorum sen öğretmenlik öncesi hazırlık okuyorsun aşkım.
Kaan'la sevgili olduktan sonra derse vermiştik kendimizi kütüphanelerde sürünüyorduk ama değdi. Kaan'ın matematiği çok iyiydi ve Cerrahpaşa Tıp'ı kazandı. (yazarın hayali ehuehuehu)
Zeki sevgilim.
Ama artık Kaan'ın gerçekten benim olmasını istiyordum, o yüzden buluştuğumuz gün evlenme teklifi edecektim.
Sevgilim Bey : Tamam o zaman
Sevgilim bey : Şöyle yapalım
Sevgilim Bey : 2 gün sonra buluşalım.
Sevdiğim Hanım : Ya ama ben nasıl bekleyeyim 2 gün?
Sevgilim Bey : Buna şükredelim istersen güzelim.
Sevdiğim Hanım : Of ya tamam.
Oflayıp bizim gruba mesaj yazdım.
Hepimiz ayrı üniversiteleri kazanmıştık ama iletişimimiz kopmamıştı.
Duru hariç.
Duru gittiği üniversitede yeni arkadaşlar edinince bizle konuşmamaya başladı, hepimiz üniversitede yeni arkadaşlar edinmiştik ama Duru gibi birbirimizden bağlarımızı koparmamıştık.
Su : Kızlaaar plan 2 gün sonra devreye giriyor.
Hiraşkım : Hadi bee
Burcubebeğim : Oley bee
Hiraşkım : Ay ben çok heyecanlandım
Su : Bir de beni düşün
Su : Of kızlar ben yatmaya çalışayım bari
Su : İyi geceler bebekleriim <3
Burcubebeğim : Sana da güzelim
Hiraşkım : İyi geceler kuşum
Oflayıp telefonu bıraktım ve yatakta debelenmeye başladım sıkılınca kalkıp mutfakta telefonla konuşan annemin yanına gittim.
Annem biraz daha telefonla konuşup, kapattı.
"Ne oldu?" gülümsedim
"2 gün sonra planı uyguluyoruz anne" dediğimde kahkaha atarak sarıldı.
Kaan'ı annemle tanıştırdığımda güzelce Kaan'ı süzmüş sonrada Kaan'ı beğendiğini ve ilişkimizi desteklediğini söylemişti.
"O zaman şimdiden tebrik ederim annecim" dediğinde gülümseyerek karşılık verdim.
Gözleri dolunca anneme sarıldım "Ama anne ağlamaa"
"Ne çabuk büyüdün sen böyle?" dediğinde ondan arılıp şefkatle saçını okşadım "Seni seviyorum" yanağımdan öpüp "Hadi yat deli kız" dedi, gülümsedim ve odama gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ➳ Texting
ChickLitT A M A M L A N D I • • • Kaan : Sen ciddi ciddi seni anonim diye kaydettim diye bana trip attın Kaan : Hani sen misin anonim ben mi belli değil?! Anonim : Yaa ben sana geleyim burada aşk itirafları yapayım Anonim : Sana helalimsin diyeyim Anonim :...