" Neka te uvijek vodi razum, a ne strasti."
~Don Bosco
Neal CaffreySjećanje na prošlu večer je veoma jako, iako me glava užasno boli. Pokušavam se dignuti iz kreveta samo da odem trčati u teretanu. Ali ipak razmišljam možda je bolje da odem vanka.
Da udahnem svjež zrak, iako su temperature u ovo doba godine varljive znam da je u ovo doba dana barem malo svježe da mi se misli mogu razbistriti.
Došao sam jako rano nakon izlaska trčati, na najpoznatije mjesto za trčanje. Mislim da barem malo mogu razbistriti misli, no cijelo vrijeme mi je ona u glavi. Njezino kretanje, njezin miris, njezin glas, njezina kosa, njezin pogled, njezin....
Ma ne znam ni sam više o čemu sve ne razmišljam jer mi je zaokupila svako čulo.
Odlučim se nakon pola sata trčanja skupiti kući, brzo istuširati, spakovati stvari i otići samo malo do svojih.
Ulazim u auto i prvo nazovem Chada jer znam da je zabrinut zbog mene. Nisam mu se javio nakon što je on odveo cure doma.
Nisam imao snage misliti na išta drugo osim na nju, na ono što sam joj oduzeo ovih pet godina. Kajao sam se ali opet išao sam stranom razuma.
"Ej stari."rekao sam mu i čuo sam da sam ga probudio."E."odgovorio je kratko.
"Živ sam."rekao sam kratko i nadao se da nema daljnjega ispitivanja no naravno nema to u Chada.
"Vidio sam sinoć kako stvari stoje, ona je prekrasna stari moj. Vas dvoje ste rođeni jedno za drugo."rekao je kao iz stopa.
Čekaj malo jesam li ja njega probudio ili se on pravio da spava.
"Navijen si kao vjeverica kad se probudiš, stani da naručim coffe to go." rekao sam i ugledao Rosie u istom kafiću u kojem sam ja uzimao neki dan kavu.Onda je to i ona bila neki dan, one ovdje negdje žive.
"Brate jesi li više?"upitao me iznervirano."Gdje živi?"upitao sam ga i nisam se nadao kako je to ispalo iz mene.
"Neću ti to još reći, morat ćeš to sam saznati bez Briana. I da mala ti je još misli na Heila."rekao mi je i ja sam se smrzao bez obzira što sam dobio upravo vrelu kavu u ruke.
"Kako si saznao?"upitao sam ga.
"Pa kad je pijana, a mislim da joj je ovo drugi put nakon osamnaestog rođendana, ona je brbljava." rekao mi je i nasmijao se.
"Što je rekla o Heilu?" nisam više znao što da radim pa sam samo parkirao auto i gledao Rosie kako izlazi iz Starbucks-a i hoda do svog auta.
"Rekla je da će ga pokušati naći, ali joj je prijateljica govorila da ga zaboravi."rekao je Chad i ja sam nekako dolazio sebi.
"Mislim da joj je to pametno."rekao sam i krenuo polako voziti prema kući svojih roditelja.
"Stari imam jedno pitanje pa ću te ostaviti na miru da voziš, iako mislim da ćeš se ubit ovaj vikend."nadodao je i čuo sam neko komešanje u njegovom krevetu.
YOU ARE READING
Heil
RomanceSuzanne Bellavie sanja o odlasku na drugi kontinent. Da se makne od svojih roditelja i pritiska publiciteta koji joj stvara njezin otac sa svojom tvrtkom. Iako ima već siguran posao kad završi fakultet ona odlazi i odluči sama pronaći svoju sreću da...