5.

149 12 8
                                    


" Pravi muškarac želi dvije stvari: opasnost i igru. Zato želi ženu kao najopasniju igračku."

~ Freidrich Wilhelm Nietzsche

•  •  •  •  •

Neal Caffrey

Ostao sam u uredu kao i uvijek, zadnji sam izašao iz zgrade i jedva čekao kad ću doći do stana. Znao sam što ću prvo napraviti, no idem prvo zovem svoju sestru koja mi je poslala poruku tijekom posla i zabrinula me.

"Balavice, gdje si ti meni?" upitao sam je i ona je zaplakala.

"Što je bilo El, od popodne si me jako zabrinula." rekao sam joj i onda je ona progovorila kroz suze.

"Otac želi da odem iz kuće." rekla je i ja sam ostao šokiran, nisam se nadao da će moj otac tako postupiti.

"Zašto?" upitao sam je.

"Upitao me tko je otac" rekla je i nastavila plakati, htio sam odmah otići po nju.

"Sutra šaljem vozača iz firme i dolazi po tebe." rekao sam joj i nisam joj dao da se usprotivi.

"Ali, brate ja ne želim tebi smetati."

"Ne smetaš ti meni, naprotiv bit ćeš mi od pomoći." rekao sam i pomislio kako je možda došlo vrijeme da sestri priznam da je Anny došla.

"Dobro, hvala ti zavodniče. Ja ću se do sutra spakirati." rekla je i poklopila.

Ja sam već stigao kući, i jedva čekao skinuti odijelo sa sebe iako sam osjetio miris Anny na sebi. Nisam bio svjestan njega na svojoj košulji dok je god nisam približio sebi.

Ipak sam odlučio da je neću večeras staviti na pranje. Nego će biti pored mene u krevetu. Bože, do čega me ova žena dovodi, postajem zaljubljeni klinac.

Kad sam se presvukao, natočio sam si čašu crnoga vina uz večeru koju mi je ostavila moja sluškinja.

Sjedio sam na balkonu i promatrao L.A. i razmišljao kako nikad nisam otišao negdje malo dalje da se opustim. Možda mi treba odmor.

Nakon nekog vremena, odlučim nazvati Chada.

"Hej stari." rekao sam, i čujem da on nešto klapa.

"Hej,čekaj samo da mi ne zagori." rekao je i ja sam se počeo smijat.

"Što ti spremaš, ali ona tvoja nije u pogonu?" upitao sam ga za sluškinju. Znam da je bila tu dok sam ja još bio.

"Rodila joj je kćer, pa sam je pustio"

"A, sada se moraš sam snaći." rekao sam, krepavajući od smijanja.

"Ne rugaj se." nadodao mi.

"Neću, ja imam duplo gorih stvari." rekao sam i gucnuo vina.

" Što je sada bilo stari?" upitao me i čujem kako psuje.

"Ajde ti završi sa kuhanjem pa ću ti ispričati." rekao sam mu no čujem da se s druge strane događa rat.

"Poslao sam preko aplikacije narudžbu u kineskom restoranu." rekao je i ja sam odvalio od smijeha.

"Dobar si, kad možeš."

"Pa mislim da bi sam sebe ubio sa svojim jelom." rekao je.

"Ajde, znam ja da znaš napraviti izvrsne špagete." istina, zna napraviti odlične špagete sa vrhnjem.

"Toga se nisam sjetio, no reci mi koji te problemi muče."

"Anny, El, roditelji." počeo sam nabrajat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HeilWhere stories live. Discover now