2.

83 5 0
                                    

Az emelvény mögül egy magas férfi jelent meg. Nem lehetett sokkal idősebb nálunk, inge szinte szétpattant izmos mellkasán. Rámosolygott a tanítóinkra, majd körbenézett a teremben. Tekintete elidőzött rajtam, és úgy mosolygott rám mintha régi jó barátok lennénk. Kíváncsian vártam mit fog mondani, nővéreim pedig egymást lökdösve próbáltak közelebb férkőzni hozzá.
-Nyugalom hölgyeim, még el se kezdtem az előadást.-hatalmas mosollyal nézett le ránk. - Ha még nem tudnátok, én Sebastian Martell vagyok, de nektek Dr. Martell. Kezdő sebész vagyok a városi kórházban. Engem ért a megtiszteltetés, hogy kiválasszak közületek öt lányt, akik életük új szakaszában a város kórházában dolgozhatnak. - a teremben nővéreim egyszerre sikítottak fel és boldogan ölelkeztek össze. - Minden hétfő reggel előadást tartok majd nektek és a félév végén eldől kik tarthatnak velem. Köszönöm a figyelmet, további szép napot. - a férfi leugrott az emelvényről és kiment a teremből. Isobel nővér újra előre lépett.
-Nem sokszor adatik meg ez a lehetőség a hozzátok hasonló lányoknak. Most menjetek fiona nővérhez a szokásos vizsgálatra.
(...)
12:05
Az ebédlőbe belépve megcsapott a diétás ételek szaga és undorodva indultam el a pult felé. diana nővér vidáman intett nekem.
-Szia april! Itt vannak a gyógyszereid. Hogy telik a napod? - fáradtan rámosolyogtam.
-Nem jobban, mint a többi. - a nővér kinyúlt a pult mögül, és megfogta a kezeimet.
-Hidd el nekem, lesz ez még jobb is. És csak óvatosan azokkal a fájdalomcsillapítókkal, egyszerre csak egyet. - rámosolyogtam és elindultam a szokásos helyemre.
(...)
17:43
Még van egy kis időm lefekvésig, ezért az ajtót gondosan bezárom és kihalászom a matracom alá gyűrt újságot. Még diana nővér szerezte nekem, az újságban a régi világ modelljei szerepeltek. Szebbnél szebb ruhákban és sminkekben pózoltak. Csodálattal néztem arra a sok gyönyörű nőre, akik még bármit megtehettek. Aztán körbe néztem a szobámban és letöröltem az újságra cseppent könnyeimet.
(...)
18:00
A szobámban lekapcsolt a lámpa, ezért a takarót szorosan magamra húztam és lehunytam a szemeimet.

A végzet kezdete /BEFEJEZETT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora