2

4 0 0
                                    

Sally ja tyttö olivat kävelleet pitkän matkan, Sally tasapainoaan hakien ja tytön käsi hänen uloimmalla olallaan. Tyttö on suunilleen Sallyn pituinen, joten selkä ei ainakaan ole kipeä. Keskusteluun edetessä selviää, että tytön nimi on Amira ja hän on 16. Ihan mukavalta vaikuttava, jos naiselta kysytään.

 "Eli... Säkin siis pyörryit, vai?" Sally kysyy kulmiaan kohottaen, kun naiset pääsevät ostoskeskuksen edustalle. "En pyörtyny, mut toi kipu täs jalassa oli kyllä vähällä aiheuttaa sen", Amira vastaa naurahtaen, istuen seinää pitkin maahan. "Onkohan missään muuta elämää?" Tyttö kysyy miettien hieman, siirtäen joitain hikisiä hiuksia pois otsaltaan. Sally katselee ympärille, erottaen nyt jo paljon enemmän taloja ja kylttejä sumun hälvetessä pois tieltä. "En osaa sa-", Sally aloittaa, kuullen sitten kovaäänistä kiroilua ostoskeskuksen sisältä. "Ilmeisesti", nainen sanoo ja nostaa Amiran ylös. 

Naiset siirtyvät muutaman betonipalan yli ostoskeskukseen ja Amira etääntyy Sallysta. Tyttö siirtyy apteekin puolelle ja katsoo monia elottomia ihmisiä. Hän ottaa yhden maassa lepäävän kävelykepin, saaden sillä tukea itselleen. "Parempi", Amira huokaa saapuessaan jälleen Sallyn luo. Sally vain pudistaa päätään ja siirtyy edeltä kohti kiroilua. Eräässä kauppakeskuksessa on kaksi miestä. Toinen pitkä, siististi pukeutunut ja toinen, pyöreähkön oloinen ja brunette, arkiselta näyttävä  mies. "Mitäs te täällä?" Sally kysyy tälle tuntemattomilta miehiltä. Molemmat kääntyvät katsomaan naista ja hänen perässään tulevaa Amiraa. Siististi pukeutunut mies kääntää katseensa toisen mieheen. "Mä jään tänne keskukseen, ja sä menet tonne ulos. Halusit, tai, et", mies murahtaa ja lyö nyrkillä epähuomioista, arkista miestä. Sally hätkähtää tätä ja perääntyy hieman. Amira näyttää pelokkaalta, joten Sally käskee tämän mennä istumaan johonkin. Miehet yltyvät tappeluun, jolloin Sally huokaisee. "Nyt sit loppu toi", nainen sanoo mennen askelia lähemmäs. Pukumies kääntää katsensa naiseen ja kurtistaa kulmiaan. Silloin, näkee toinen mies tilaisuuden ja ottaa taskustaan linkkuveitsen. Ennenkuin Sally kerkeää muuta sanomaan, iskee mies veitsen toisen miehen kaulaan jolloin pukumies luonnollisesti kaatuu maahan kitumaan. Sally tuijottaa näkyä järkyttyneenä. 

Pitkältä tuntuvan hiljaisuuden jälkeen Sally nielaisee ja kerää rohkeutensa, perääntyen koko ajan taaemmas. "Se.. Se kuoli", nainen sanoo ääni väristen. "No älä helvetissä", mies naurahtaa, siirtyen sitten pois muutaman ruumiin luota. Mies heittää veitsen lattialle ja tunkee kädet taskuihinsa. "Zach", mies sanoo virneen kera, ojntaen Sallylle kättään. "Sally", nainen vastaa ja kääntyy pois päin, kävellen sitten eteenpäin. 

Pienen etsimisen jälkeen Sally löytää Amiran istumasta vaatekaupan edestä, tiedostaen hyvin sen Zachiksi esittäytyneen miehen seuraavan tätä. "Onks toi meiän kaa?" Amira kysyy kulmat kurtussa. "Näköjään, se on Zach. Tappo just toisen miehen", Sally vastaa kulmiaan kohauttaen, kääntyen sitten häntä huomattavasti pidemmän Zachin puoleen. "Ja katokkin jos sä Amiraan kosket niin-", nainen aloittaa joutuen keskeytyksen kohteeksi. "Niin mitä? Millä sä napero mulle pärjäisit? Mut joo, ei siinä mitään, älä hiillostu muru", Zach vastaa yhä se samainen virne kasvoillaan. Mies katsahtaa Amiraa, vinkkaa tälle silmäänsä ja siirtyy naisten ohi mennen vaateliikkeeseen. Sally huomaa katseensa hakeutuvan Zachin takaraivoon, jossa on selkeä haava tumman kohdan perusteella, miehen ruskeissa hiuksissa.

-----------------------------------------------------------------

Heissan! Toinen luku saman päivän aikana, mut lyhyt. Nää on varmaankin aina vähän tälläsia lyhyempiä, mut sittenhä lukuja tulee enemmän (: Kerro toki mielipiteesi ja ehdota parannuksia!

Sanamäärä: 463

Rakkaudella: kkiabeataa

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: May 23, 2020 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

The End Of The WorldTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon