Multi için güçlü kalamıyorum.
Kalp kalp kalp gittimSercandan:
Az önce adaya gelmiştik. Daha ayakkabılarımı çıkartıyorken mert girdi lafa. Şaşırdık mı? Hayır.
Mert: hayırdır olum senin ne işin olur karşı takımın kızlarıyla;?
Sercan: öyle konuştuk olamaz mı illaki adalar birleşicek o zamanda mı konuşmiycaz?
Ayrıca sen evrime kaş göz işareti yapınca ben bişey diyomuyum;?
Mert: ne kaşı ne gözü evrim kim ayrıca. aaaaaa gönüllülerdeki mi? Iıııııı ne alaka ya ben- evrim saçmalıyorsun şu an... yani anlamadım ne saçmaladın ki şimdi.
Sercan: ben mi saçmaladım. Deminden beri iki kelimeyi bir araya getircem diye parkurda görmediğimiz eforu sarfettin eeeee ben mi saçmalıyorum? Söyle bakimm;
Mert: kim açtı bu konuyu ya?
Sercan: acabaaaa????
Kafamı çevirdigim an bana bi sinirle gelen aşkımı gördüm açıkçası bu duruma pek anlam veremedim kizlarlada tartışmadı ne bu afra tafra....
AŞKIM: konuşabilir miyiz?
Sercan: konuşalım gel noldu ne bu sinir küçük şeytan
Askim: nisa dan hoşlanıyor musun?
Sercan: anlamadım
Askim: anlamiycak bi şey yok net cevap ver işte evet mi hayır mı
Sercan: bunu niye sana söyliyim
AŞKIM: bak sercan giderek sinirleniyorum söyle işte ölmezsin herhalde
Sercan: ne söylicem sana be ayrıca sinirlensen ne olur. bu gereksiz tavrını da anlamış değilim açıkçası.
Askim: bak sercan bu benim için çok önemli aksi taktirde benim daha sinirli halimi görmek istemezsin.
Sercan: ben seni göremiyorum pardonda sinirli halini nasıl göreyim???
Bu zamana kadar seni hep küçük kardeşim gibi gördüm ama sınırları zorluyorsun.
Haddini aşma!!!!
Mert: sakin ol kardeşim kim açtı bu konuyu anlamış değilim zaten.
Sercan anlamsız gözlerle merte baktı ve sabır çekti battaniyesini alıp uyumaya yeltendi ki neden kavga ettiğini düşündü. Sebebi belliydi.
ÇEKYALI......
O akşam gönüllüler kampında da durum aynıydı. Cemal iki kelime koparabilmek için ayrılmıyordu nisanın dibinden. Taki nisa isyan bayraklarını yasinin amazon ormanlarına dikene kadar.
Nisa: cemo hayırdır tuvalete gidecem burdan aynı şeyi yapıyoruz diye biliyorum ben
Cemal: ıyyyyyy midemi kaldırdın sus be üfff ... şeyi soracaktım ben...Nisa: neyi
Cemal: şeyi...
Nisa: neyi!!!
Cemal: şeyi işte offfff biliyorsun sende konuşturma beni sercan senin yanına niye geldi? ne konuştunuz? o sana ne söyledi? sen nasıl karşılık verdin? gülümseseydin bari somurtmasaydın. ya da ne gülcen somurtsaydın biraz dünden meraklı gibi...
iltifat etti mi? ettiyse gül tabi öyle gerizekalıya laf anlatıyormuş gibi hissetmeseydi adamcağiz. kız ne dicem zaten belliydi bunun seni sevdiği. ah o bakışmalar.... o gülüşler....
Nisa: cemo sus allah aşkına sus iyi ki aynı adada değiliz sercanla ifşa makinesi gibi içindekileri atmayı bekliyormuşsun sen niye tuttun içinde cemo ben bugünler içinim arkadaşın değil miyim ben senin? Amaaaaan ne diyorum ben. Ay cemo az uz türkçem var onu da bu gece unutturmaya niyetlisin ha. Yat uyu haydi.
Cemal: iyi yarın alırım ben yalnız bunun rövanşını... okey;???
Nisa: he he okey.Buraya da bir sernis💟💝💝💝💟 bırakalım.😗 öpüldünüz...