2. BÖLÜM

787 32 1
                                    

Cemal evrimin bu sözlerine "inşallah" diyerek noktayı koymuştu. Çünkü anlat bakalım oyununa gitme zamanı gelmişti.
Oyun alanına geldiklerinde murat kazanan takımın  havuçlu kek yiyebileceğini söyledi. Ödülün nisanın hoşuna gittiği apaçık ortadaydı. Çünkü yanında duran cemale sarılıp duruyordu.
Tabi bu halinin izlendiğinden habersiz...

Sercandan:

Oyun alanına gelmiştik. Murat ödülün havuçlu kek olduğunu söyledi o an nisa'ya baktım her zaman olduğu gibi. sevinci yüzünden okunuyordu. Bi an kazansınlar istedim ama cemale sarıldığını görünce bi şeyler koptu içimde. Tabiki cemalin ona o gözle yaklaşmadığını biliyodum. Ama kıskanıyordum işte...
Sırf bu yüzden aşkımla kardeş gibi takılıyorum belki görür diye ama ne fayda...

Oyun anı:

Murat: ilk olarak yasin ve nisayla başlıyalım. Yasin anlatıcak nisa bilmeye çalışıcak.  Başladı dediğim an başlayın.

Kelime: korner

Yasin: Sercan ney?
Nisa: .........futbolcu
Yasin: heh futbolda köşeye vurursun böyle
Nisa:  ne ki o?.......... korner,korner

.........
Bu ikili birbirine anlata dursun sercan'ın tek odak noktası vardı. Nisa....
Kafasına koymuştu oyun bittikten sonra konuşacaktı onunla konu ne olursa olsun....
.
.
.
.
Oyun bitmişti kazanan gönüllüler olmuştu. Sercan o hamleyi yapacaktı onun için ne kadar zor olsada....
.
.
.
Sercan: nisa bi gelir misin?
Nisa kafasını sallamakla yetindi. Sercanın yanına gidip "ne oldu?" diye sordu.
Sercan: hiç öyle bi konuşalım istedim. Nasılsın? nasıl gidiyo? yakında birleşme var.
Nisa: iyi gidiyor şu an herşey yolunda benim için. Sen?
Sercan uzun süre cevap veremedi sevdiği kadına bakmaktan... biliyodu ilk kez böyle şeyler yaşamıştı...  Nisa elini yüzüne doğru sallayarak bi kahkaha patlattı. İşte sercan o an kendine gelebildi.
Sercan:  hı? Efendim ne dedin dalmışımda...
Nisa: yok bi şey demedim yani dedim iyiyim dedim sen nasılsın dedim ama sen burda değildin o ara biraz kendi kendime müzakere yaptım sonra sen geldin işte.
Sercan: hı?
Nisa:  ben iyiyim diyorum sen nasılsın diyorum sercan.
Sercan: ha bende iyiyim canım ya bu aralar kafam yerinde değil.
Nisa: belli. Ben bu kıt türkçemle seninle dalga geçiyorsam senin kafa gerçekten burda değil yani...
Sercan: kendine haksızlık  ediyosun bence çok güzel konuşuyorsun...
Nisa bu söze karşılık tebessüm etmişti nisa'yı cemal çağırmıştı kamp alanına dönmek için sercanıda mert... ikili ağzı kulaklarında ayrıldılar...
Tabi sercan kampta soru yağmuruna tutulacağını beklemiyordu....  kavgayı asla beklemezdi.
Heleki aşkım tarafından....

survivor aşıkları SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin